Білу: тақырып мәтінін оқып шығады
берілген уақытта
Түсіну: жеке жұмыс оқушылардың
білімдерін бақылау.
Талдау.Аймақтардағы климаттық
жағдайды білу.
1-тапсырма
Оқушылардың дұрыс және қате
жауабы бірден бағдарлама арқылы есептеледі (Бұл сұрақтар сабақ
соңында қайталанады.Қазақстандағы климаттық көрсеткіштердің кестесі
47 сурет бойынша берілген Алматы және Шығыс Қазақстан облыстарының
климаттық жағдайын сипатта
Дескриптор:
- Қазақстандағы ең жоғары ауа
температурасы +50 градус қай жерде екенін
түсіндіреді?
- Қазақстандағы ең төменгі
температура қай аймақта?
- Неліктен оңтүстікте
ыстық,солтүстікте суық.
ҚБ: «Еркін пікір» әдіс тәсіл
арқылы оқушыны мадақтап, қолдау арқылы
жүргізіледі.
2-тапсырма.
Ауа температурасы,жауын-
шашын,жел,табиғатқа қалай әсер ете алады.
*Атмосфералық
құбылыстар
*ТұманӘлемдік
экономика
*Шық бұрқасын,көк
мұз.
*Боран
*Жаңбыр,найзағай
Өздері тұратын жердің
климаттық жағдайын сараптау.
Дескриптор
Адамдардың климатқа
әсері
Климаттың ауыл шаруашылығына
әсері.
Климат құрушы
факторлар(географиялық ендік,жердің төсеніш беті,ауа массасының
циркуляциясы.
ҚБ: «бағалау парақшалары» арқылы
жүргізіледі
3.тапсырма .Ауа массаларының,атмосфералық
бағыттардың,циклонның,антициклонның,жергілікті желдердің әсер
ететін ауданын сипатта?
ҚБ: «багалау парақшалары» арқылы
жүргізіледі.
Дескриптор
Карта бойынша шартты
белгілерді анықтау.
Кескін картаға шартты
белгілерді қойып үйрену.
(Т-температура,
Ж-жоғарғы қысым
)
ҚБ: «сұрақ- жауап» әдісі арқылы
жүргізіледі.
|