2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Қазақстанның өсімдіктер әлемі. Анықтауыш

Қазақстанның өсімдіктер әлемі. Анықтауыш

Материал туралы қысқаша түсінік
8.2.4.1 тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау; мақсатына құрылған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

36 сабақ

Бөлім:

5 - бөлім: Синтаксис. Биоалуантүрлілік. Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер

Педагогтің аты-жөні:

Бердіғұлова Маржан Жұмабайқызы

Күні:

20.01.2025 ж

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстанның өсімдіктер әлемі. Анықтауыш

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.2.4.1 тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау;

Сабақтың мақсаты:

тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбына, түрлеріне (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымына салыстыра талдау жасай алады;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

3 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

«Жарайсың!», «Өте жақсы!» ынталандыру, қолдау

Оқулық, жұмыс дәптерлері


Үй тапсырмасының орындалуы:

5 минут

Үй тапсырмасының орындалуын тексеру

Берілген тапсырманы орындау

Дескриптор 1 балл:

Тапсырманы берілгеніне сай орындау

Дәптер

Жаңа сабаққа кіріспе



(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Биологиялық алуантүрлілік туралы не білеміз?


Сөйлем мүшелерінің неше түрі бар?


Бастауыштың негізгі белгілері қандай?


Баяндауыш тың негізгі белгілері қандай?


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны тану.

30 мин.

1-тапсырма:

Мәтінді оқып, 97 беттегі тапсырмалар ретін орындату

Мәтінді оқиды. Тақырыбы ұқсас мәтіндердің тақырыбын , түрлерін

салыстырады

Мазмұн бойынша сұрақтар қояды, жауап береді?

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

  • Салыстыра талдау жасайды;

  • Стильдерін ажыратады;

  • Сұрақтарға жауап береді;

Оқулық, жұмыс дәптерлері,


Анықтауыш және оған тән белгілер туралы

Ереже.

Мысал



Берілген мысалдармен жұмыс жасайды

Ғ,Д тапсырмала рын орындайды

Дескриптор: Жалпы – 4 балл.

  • Мысалдар бойынша сөйлем мүшелеріне дұрыс талдау жасайды

  • Анықтауыштың жасалу жолдарын айтады

  • Ғ тапсырмасы бойынша сөйлем құрайды

  • Морфологиялық талдау жасайды


Оқулық, жұмыс дәптерлері,


3-тапсырма:

  Кім? Нені ?

Не істеді?

Берілген нұсқа бойынша сөйлем құрайды, талдайды

Дескриптор: Жалпы - 2 балл.

- Берілген нұсқа бойынша сөйлем құрау

- анықтауышты табу


Оқулық, жұмыс дәптерлері,

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Рисунок 23

Үйге тапсырма:

4-тапсырма

Тапсырманы орындау

Оқулық

дәптер



19 Қаңтар 2025
174
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі