Сабақтың басы:
(4
мин)
- үй
жұмысын сұрау
- жаңа
тақырыпты ашу
|
Оқушылар
өткен сабақта кен және металдарды алу тақырыбын өттіңіздер, енді үй
тапсырмасын тексерейік.
«Мені
таңда» әдісі
1.
Табиғатта металдар қандай күйінде кездеседі? (саф және
бос)
2.Б.з.д
неше жыл бұрын алтын,күміс,мыс,сурьма металлургиясы дамыған?
(3000-4000)
3.Табиғатта саф күйінде кездесетін 5 металды ата?
(мыс,алтын,сынап,платина,күміс)
4.Кен
құрамында кездесетін 3 металды ата? (Темір кені,қорғасын
кені,марганец кені)
5.Металдар
мен құймалардан жасалған бұйымдар қандай? (ұй
жабдықтары,ыдыс-аяқтар,құрал-сайман)
|
- Оқушылар
берілген сұрақтарға жауап береді;
- Сабаққа
дайындығын
көрсетеді;
|
Мадақтау
«+1 ақыл»
ынталандыру қағазын сыйлау
|
Интерактив-ті тақта,
презентация
слайд-3
|
Сабақтың ортасы:
Жаңа
сабақты түсіндіру
7мин
10мин
8мин
3мин
Сергіту сәті
Сабақты
бекіту
5
мин
|
Сонымен
бүгінгі сабақ тақырыбы: Қазақстанның қандай минералдар мен табиғи
ресурстарға бай екенін және олардың кен орындарын оқып
үйренеміз,
Сабақтың
мәтінін оқуға тапсырма береді
Оқулықта берілген тапсырманы
орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
1-тапсырма. Жеке
жұмыс.
Шикізат
пен алынатын өнімдердің арасындағы сәйкестікті
тап
2-тапсырма. (топтық жұмыс) «Пазл» әдісі
Пазл
суретін құрастыру арқылы пайдалы қазбаларды
анықтайды.
3-тапсырма. «Лава-лампа» тәжірибесі
Лава-лампаның пайда болуын
анықтайды.
1.Осы
тәжірибе жасаған кезде қандай қол жетімді заттар
қолдандын?
2.Тәжірибеден нені байқауға
болады?
3.Осындай
тәжірибе өмірде вулканды атқылау көргендердің,естігендерін
барма?
«Қолшатыр»
Қолшатырды
оңға бұрсақ,оқушылар оңға бұрылады,солға бұрылсақ солға
бұрылады,айналдырсам айналады.
1.
Адамзат алдында қандай экологиялық мәселелер
тұр?
2. Неліктен су
ресурстарын қорғау қажет?
3. Каспий теңізінің
қандай экологиялық мәселелері мұнай өңдеумен
байланысты?
4. Қазақстанның
қандай өндірістік қалалары қоршаған ортаны жоғары
дәрежеде ластайды?
|
Тақырыпты
дәптерге жазады. Жаңа сабақ бойынша негізгі мәліметтерді дәптерге
жазады.
Сәйкестігін табады,дәптерге
жазады
Берілген
ақпараттан мәтінді тауып,посттер қорғайды.
Аспирин
таблеткасы бокалдың түбіндегі тұзды суға батып, газ көпіршіктерін
анықтайды.
Қолшатырдың іс-әрекетіне қарап оқушылар
орындайды.
Сұрақтарға
жауап береді
|
Табиғи
ресурстарды өндірудің қоршаған ортаға әсерін анықтайды
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
Сәйкестендіру барлығы дұрыс болса 3балл
қоясыздар,2 қате кетсе 2 балл,3-4 қате кетсе 1балл
қоясыздар.
Дескриптор: Жалпы - 4 балл
Пазл
суретін барлығын дұрыс құрастырсаңыздар 4 балл,2,3қате кетсе
3балл,4,6 қате кетсе 1балл
қоясыздар
Дескриптор: Жалпы - 3балл
Барлығы
дұрыс шықса 3 балл,тәжірибе дұрыс шықпаса 2 балл
«+1
ақыл»
сыйлау.
«+1
ақыл»
сыйлау.
|
Презентацияинтерактивті тақта,
оқулық
слайд-4,5,6,7
Дәптер,оқулық,қалам
Слайд-8
Плакат,түрлі-түсті карандаштар
слайд-11
Тәжірибеге
аспирин,су,ас тұзы,күнбағыс майы,спирт ,бояу
қажет
Слайд-14
Слайд-16
Слайд-17
|
Сабақтың соңы:
(3
мин)
|
«Білім әуе
шары» арқылы кері байланыс жасау
Үйге
тапсырма:
§ 22. Оқу.
120 беттегі
1,5тапсырма.
|
Білім әуе
шары арқылы бүгінгі сабақтан алған әсерлерін
жазады.
|
|
Презентацияүлестірмелі қағаздар, смартфон,
интерактивті тақта
Слайд-18,19
|