Материалдар / Қазақстанның пайдалы қазбалары. Жанатын пайдалы қазбалар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақстанның пайдалы қазбалары. Жанатын пайдалы қазбалар

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қаңтар 2019
673
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: География

8сынып

Уақыты: 10.12.2018ж.

Тақырыбы:

Мұздықтар және көпжылдық тоң. Жер асты сулары.

Мақсаты:

1. Жер асты сулары және көп жылдық тоң, мұздықтар туралы білім беру.

2.Жер асты суларының және мұздықтардың типтерін сипаттау.

3.Қазақстан аумағындағы жер асты суларының және мұздықтардың таралу аймағын анықтап, маңызын ұғыну.

Күтілетін нәтиже:

1. Жер асты сулары және көп жылдық тоң, мұздықтар туралы білім алады..

2. Жер асты суларының және мұздықтардың типтерін сипаттайды.

3. Қазақстан аумағындағы жер асты суларының және мұздықтардың таралу аймағын анықтап, маңызын ұғынады.

Керекті жабдықтар:

Ноутбук, атлас, кескін карта т.б.

Модульдер:

  1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

  2. Сыни ойлауға үйрету

  3. ОүБ және ОБ

  4. АКТ

  5. Талантты және дарынды балаларды оқыту

  6. Оқушылардың жас ерекшелігі

  7. Оқытудағы басқару және көшбасшылық

Бағалау

Қолпаштау және мадақтау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Кіріспе

Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.

Жұмыс істеуге дайындалады.

Жұпқа бөлінеді. Сынып ішінде ынтымақтастық атмосферасы орнығады.


Тұсаукесер

Үй тапсырмасын тексеру.

«Пицца пісіру» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру.


Сұрақтарға жауап береді.


Негізгі бөлім

Ой қозғау.

Жер асты суының қандай маңызы бар?

Өз ойларын ортаға салады.


«Ойлан.Жұптас.Бөліс»әдісі арқылы жаңа сабақ меңгерту.

«Айналмалы бекет» әдісі арқылы жаңа сабақты талдау.

Жаңа тақырыпты талдап, түсінеді.

Қорытынды

«Ыстық орындық» әдісімен сабақты бекіту.

Үйге тапсырма береді.

Формативті бағалау.

Сұрақтар қояды. Орындықта отырған оқушы жауап береді.







Пәні: География

8сынып

Уақыты: 1510.2018ж.

Тақырыбы:

18.Қазақстанның пайдалы қазбалары. Жанатын пайдалы қазбалар 74-77бет

Мақсаты:

1. Қазақстанның негізгі қазба байлықтарының кен орындарымен танысып,

олардың ерекшеліктері туралы түсінік беру.

2.Қазақстанның пайдалы қазба байлықтарына сипаттама беру.

3.Қазақстанның негізгі қазба байлықтары туралы туралы ұғыну.

Күтілетін нәтиже:

1.Қазба байлықтар туралы түсінік алады.

2. Қазба байлықтардың түрлеріне сипаттама беріп, ажырата алады.

3 Қазақстанның негізгі қазба байлықтары туралы толық мағлұмат алады.


Керекті жабдықтар:

Ноутбук, атлас, кескін карта, слайд т.б.

Модульдер:

  1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

  2. Сыни ойлауға үйрету

  3. ОүБ және ОБ

  4. АКТ

  5. Талантты және дарынды балаларды оқыту

  6. Оқушылардың жас ерекшелігі

  7. Оқытудағы басқару және көшбасшылық

Бағалау

Қолпаштау және мадақтау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Кіріспе

Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.

Жұмыс істеуге дайындалады.

2 топқа бөлінеді

Сынып ішінде ынтымақтастық атмосферасы орнығады.


Сабақтың басы

Үй тапсырмасын тексеру. «Сұрақ бізден, жауап сізден» әдісін қолданады.

Сұрақтар:

1.Қазақстанның биіктауларын көрсетіңдер?

2.Алтай тауын нешеге бөлеміз?(3)

3.Сарарқаның шығысында қандай таулар жатыр?(Сауыр-Тарбағатай)

4.Тянь-Шань нешеге бөлеміз? (3)




Оқушылар бір-біріне сұрақ қояды.



Сұрақтарға жауап береді.



Сабақтың ортасы



















Картамен жұмыс






















Сөздік пен жұмыс

Ой қозғау.

Тақтаға қараңдар бейне үзінді көреміз. Прзентация көреді?

Сұрақ? Осы бейне роликті не себепті көрсетім деп ойлайсыз?

Өз ойларыңды айтыңдаршы?


Осы тақырыпта прзентация көрдік деп ойлайсыздар? Ендеше оқушылар бүгінгі жаңа тақырып

18.Қазақстанның пайдалы қазбалары. 74-77бет

Дәптерлеріңізді ашып күннің жадын жазып тақырыпты жазыңдар.

Жаңа сабақ бойынша слайдтар,арқылы түсінік береді.

Бөлінген топтарға әдістер арқылы қорғап түсіндіру тапсырмасы беріледі.

Топтық жұмыстар

  • І топ. Мұнай мен газ (картамен жұмыс)

  • ІІ топ. Көмір, Уран (картамен жұмыс)

  • І-ІІ топ. Қазақстанның пайдалы қазбалары (көрсетілім)

І топ. Дәптермен жұмыс: Мұнай мен газ кенін салыстыру

Мұнай

Айырмашылық

Газ




  1. ІІ топ. Дәптермен жұмыс: Екібастұз және Қарағанды көмір алаптарын салыстыру арқылы толтыру



Екібастұз

Айырмашылығы

Қарағанды




Сипаттама беру:

Мұнай, газ, көмір,уран)

(орысша, ағылшынша, аудармаларын айтып дәптерге жазу)




Прзентация көреді. Сұраққа жауап береді.




Дәптерге жазады.






Оқушылар тыңдайды


Картадан пайдалы қазба байлықтарды көрсетеді. Кескін картаға түсіреді.


Әр топ бір-бірінің жұмысын формативті бағалап отырады

Әр топ өз ара бағалайды.

Бағдаршам арқылы (жасыл, қызыл, сары)

Жасыл-түсіндім, Сары-сұрағым бар, Қызыл-түсінбедім.










Оқушылар сөздіктерге сипаттама беріп, аудармасын айтып дәптерге жазады.


Сабақтың соңы



Қорытынды

Кері байланыс: Кері байланыс үшін тақырыпппен байланысы бар «Байланысын тап» әдісі ұсынылады


















Бұл әдісте оқушылар берілген суреттерді сабақпен байланыстырып, өз ойларын ортаға салады.,

Үйге тапсырма



Тақырыпты оқу, кескін картаға Қазақстанның пайдалы қазбаларын салып келу



Рефлексия:


Жаңа тақырыпты талдап, түсінеді.

«Екі жұлдыз, бір ұсыныс»арқылы өзара бағалайды.






















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!