Материалдар / Қазақстанның қазба байлықтары.

Қазақстанның қазба байлықтары.

Материал туралы қысқаша түсінік
8.1.4.1. Мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық,әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау 8.4.4.3. Сөйлем ішінде бірыңғай мүшелер және айқындауыш мүшелерді қолдана білу.
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

САБАҚ:

Мектеп:

Күні

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 8

Қатысқандар

Қатыспағандар


Сабақ бөлімі:

Қоршаған орта және энергия ресурстары. Синтаксис

Тақырыбы:

Қазақстанның қазба байлықтары

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:



8.1.4.1. Мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық,әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау

8.4.4.3. Сөйлем ішінде бірыңғай мүшелер және айқындауыш мүшелерді қолдана білу

Сабақ мақсаттары







Барлық оқушылар орындай алады:

Мәтінде көтерілген мәселе туралы айта алады.

Бірыңғай мүшелерді мәтіннің мазмұнын айту кезінде пайдалана алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Мәтіннен негізгі ойды таба алады.

Бірыңғай мүшелерді пайдаланып, айқындауыш мүшелерді қолданады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Негізгі ойды таба отырып өз көзқарасын өмірмен байланысты айта алады.

Бірыңғай мүшелер мен айқындауыш мүшелердің тыныс белгілерін қолданып талдай алады.

Бағалау критерийі



1.Тыңдалым мәтініндегі көтерілген мәселені айқындайды

2.Мәтін бойынша негізгі ойды анықтайды

3.Мәтінді талдау барысында бірыңғай мүшелер мен айқындауыш мүшелерді қолдана алады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Тыңдалым/ӘТН

Алдыңғы оқу


7.1.4.1. Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау

Құндылықтар.


Жоспар



Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы


Психологиялық ахуал қалыптастыру 3 мин

Қағаз таратып беріп, құбыр жасатамын. Сол құбыр арқылы тілек жазылған шарик жіберемін. Құбырларды бір-бірінен үзіп алмай әр оқушы шарикті соның ішімен жылжытып соңына дейін апаруы керек. Соңғы оқушы оқып, басқаларға өз тілегін қосып айтады.

Топқа бөлу 2 мин

Мұнай, көмір,темір суреттерінен пазлдар жасап таратамын. Оқушылар сурет бойынша құрастырып топтарға бірігеді

1-топ «Мұнайшылар»

2-топ «Кеншілер»

3-топ «Металлургтер»

Үй тапсырмасын сұрау 5 мин


Қағаз, желім, шар







Кесілген суреттер









Ұяшықтағы сұрақтар

Интерактивті тақта

Ортасы


Жаңа сабақтың тақырыбын ашу

Мақсатпен таныстыру

Критерий құру немесе таныстыру


Топтық талдау

1-тапсырма

Мәтінді мұқият тыңдап, көтерілген әлеуметтік мәселені тап.



Дискриптор:

    1. Мәтінді мұқият тыңда

    2. Мәтінде көтерілген мәселелерді тап

    3. Мәтіндегі әлеуметтік мәселелерді анықта

    4. Бірыңғай мүшелерді қолданып өз ойыңды дәлелде



Жұптық жұмыс

2-тапсырма

Мәтіндегі тұрмыстық мәселені тап, айқындауыш мүшелерді пайдаланып негізгі ойды айқында


Интерактивті тақта

Соңы




Қосымша ақпарат


Саралау

Бағалау

Пәнаралық байланыс

Айқындауыш мүшелердің тыныс белгілеріне қатысты тапсырма жасаймын. Көп нүктенің орнына тыныс белгілерін қою


География


Рефлексия




Қорытынды бағалау

Қандай екі нəрсе табысты болды

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (

1:

2:



Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі