Жаңа сабаққа
кіріспе
7
мин
Сабақтың
ортасы
|
Теория сандықшасындағы
сөйлемнің біріңғай бастауыш пен баяндауышқа түсінік
беру.(119б)
|
Сұрақтары болса қояды,
мысалдар келтіреді
|

|
Қазақ тілі
оқулығы
|
Бірыңғай бастауыш дегеніміз
не?
Бірыңғай бастауыш біркелкі
синтаксистік қызмет атқарады, белгілі бір баяндауышқа біркелкі
қатынаста тұрады. Бірыңғай бастауыштар жасалған сөзінің құрамына
қарай дара, күрделі не үйірлі бола алады. Бірыңғай бастауыштардың
соңғысының сөйлем құраудағы синтаксистік қызметі басым, салмақты
болады.
Бірыңғай баяндауыш дегеніміз
не?
Бірыңғай баяндауыштың бәрі
бірдей бастауышқа бағынады. Бірыңғай баяндауыштардың барлығының
мағыналық салмағы бірдей болғанмен, негізінен, ең соңғы
баяндауыштың сөйлем құрауда синтаксистік қызметі ерекше
болады
|
|
|
|
1-тапсырма.(а)
119-беттегі мәтінді
оқыңыздар.
Мәтіннің баяндау желісін
сақтап әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін
жазыңыздар.
|
Мәтінді
оқиды.
Тапсырманы
орындайды.
|
Дескриптор:
-мәтіннің баяндау желісін
сақтайды; 5
‑жинақы мәтін
жазады;5
|
Қазақ
тілі
оқулығы
|
1-тапсырма.(ә)
«Сандар
сөйлейді»
ойыны.
Мәтінде сандардың не
айтып тұрғанын табыңыздар
|
Мәтінде сандардың не айтып
тұрғанын табады
|

|
Қазақ
тілі
оқулығы, хрестоматия, жұмыс
дәптері
|
|
2-
тапсырма (120-
бет)
Өлеңді оқып бірыңғай мүшелерді
табыңыздар.
Қай сөйлем мүшесі екенін
анықтаңыздар
|
Өлеңді оқиды, бірыңғай
мүшелерді табады.
Қай сөйлем мүшесі екенін
анықтайды.
|

|
Жұмыс
дәптері
|
2-тапсырма
(ә)
«Аяқталмаған сөйлем»
ойыны
Төменде берілген сөйлемдерді
бірыңғай мүшелерді қатыстыра отырып
аяқтаңыздар.
Менің ойымша, мен ...
.
Өзгелер мені ...
.
Мен келешекте ...
.
|
Төменде берілген сөйлемдерді
бірыңғай мүшелерді жұптыстыра отырып
аяқтайды
|

|
Жұмыс
дәптері
|
3-тапсырма(а)
«Жылдам
жауап» әдісі
Кім тапқыр? Қазақстанның қазба
байлықтарын зерттеген ғалымдардың есімдерін
айтыңыздар.
|
Сұрақтарға диалог арқылы жауап
береді
|
Белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
|
Сабақтың соңы/ 5
мин
|
«БББ» әдісі.
Білемін
Білдім
Білгім
келеді
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсаты, тақырыбы «БББ» әдісі бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды «БББ» әдісі
«Білемін», «Білдім», «Білгім келеді». Сонымен қатар 1-10 баллдық
жүйе бойынша бағалау
|

|
Үйге
тапсырма
|
«Қазақстанның қазба
байлықтары» тақырыбына бірыңғай бастауыштар мен баяндауыштарды
қатыстыра отырып эссе жазу.(100-150
сөз)
|
Үй жұмысын келесі сабақ күніне
дайындап әкеледі
|
|
|