|
САБАҚ: |
Мектеп: |
|||||||||
|
Күні |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар |
Қатыспағандар |
||||||||
|
Сабақ бөлімі: Қоршаған орта және энергия ресурстары. Синтаксис |
Тақырыбы: Қазақстанның қазба байлықтары |
|||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
8.3.5.1. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация,тезис) жазу 8.4.4.3. Сөйлем ішінде бірыңғай мүшелер және айқындауыш мүшелерді қолдана білу |
|||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Әр бөлігінен алынған ақпараттан жинақы мәтін құра алады. Бірыңғай мүшелер мен айқындауыш мүшелерді жазылым барысында қолдана алады. |
|||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Әр бөлігінен алынған ақпараттан жинақы мәтін құра отырып, аннотация мен тезис жазады. Бірыңғай мүшелер мен айқындауыш мүшелерді жазылым барысында қолдана отырып, тыныс белгілерін қоя алады. |
||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Қазақстанның қазба байлықтары туралы жазылған ғылыми еңбектерге тезис пен аннотация жаза алады |
||||||||||
|
Табыс критерийі |
1.Мәтіннің баяндау желісін сақтай отырып, жинақы мәтін құра алады 2.Тезис пен аннотация жаза отырып бірыңғай мүшелер мен айқындауыш мүшелерді қолдана алады |
|||||||||
|
Оқу кезеңдерінің деңгейі |
Қолдану,талдау |
|||||||||
|
Алдыңғы оқу |
7.3.5.1. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып,жинақы мәтін жазу |
|||||||||
|
Құндылықтар |
4. Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу |
|||||||||
|
Жоспар |
|
|||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру 1 мин Қағаз таратып беріп, құбыр жасатамын. Сол құбыр арқылы тілек жазылған шарик жіберемін. Құбырларды бір-бірінен үзіп алмай әр оқушы шарикті соның ішімен жылжытып соңына дейін апруы керек. Соңғы оқушы оқып, басқаларға өз тілегін қосып айтады. Топқа бөлу 1 мин Әр бес оқушының қолына мұнай кен,металлургия деген сөздерді кеспе қағаздарға жазып таратамын. Мұнай қандай дегенде «сұйық» сөзі жазылғандар, «қатты» деген кезде кен деген сөз жазылғандар, «балқу» деген кезде металлург деген сөз жазылғандар топтарға бірігеді 1-топ «Мұнайшылар» 2-топ «Кеншілер» 3-топ «Металлургтер» Үй тапсырмасын сұрау 3 мин «Сұрақты қағып ал» әдісін пайдаланамын |
Қағаз, желім, шар Кеспе қағаздар Бұршақ салынған қапшық |
||||||||
|
Ортасы |
Жаңа сабақтың тақырыбын ашу 1 мин «Білім ланд» сайтынан тау-кен ресурстары тақырыбында видео көрсету Мақсатпен таныстыру 1 мин Критерий құру немесе таныстыру 1 мин Топтық талдау 10 мин 1-тапсырма Тыңдаған, оқыған мәтіннің кіріспе , негізгі,қорытынды бөлімдерінен жинақы мәтін құраңдар 1-топ «Мұнайшылар» кіріспе бөлімнен 2-топ «Кеншілер» негізгі бөлімнен 3-топ «Металлургтер» қорытынды бөлімнен Дискриптор: 1.Мәтіннен өзіңе берілген бөлімді бөліп алып, негізгі ақпаратты анықтайтын тіркестерді жаз 2.Таңдалған бөлім мазмұнын ғаны айқындайтын , 10 сөйлемнен тұратын жинақы мәтін жаз Кері байланыс 2 мин Мәтінді өзара редакциялау 1.Сен көптеген ұтымды детальдерді пайдаланыпсың,әсіресе..... 2.Сөз қолданысың тиімді болған, себебі.... 3.Сен оқырманға шынымен де әсер етесің, себебі.... Жұптық жұмыс 10 мин 2-тапсырма Тыңдаған,оқыған мәтіндер бойынша тезис,аннотация жаз және бірыңғай мүше мен айқындауыш мүшелерді пайдалан. Дескриптор: 1.Кестемен таныс 2.Кесте бойынша жұмыс жаса
Тезис не аннотация
Анықтамасы
мысал суреттеме сөйлемдер Кері байланыс: 1 мин ҚӨДК тәсілі 1.Қос.... 2.Өзгерт.... 3.Дамыт..... 4.Күрделендір..... |
«Білім ланд» порталы |
||||||||
|
Соңы |
5 мин 5-5-1 Оқушылар сабақ кезінде нені меңгергені туралы 5 сөйлем жазады, оны 5 сөзге қысқартады, соңында 1 сөзге қысқартады. Сол бір сөзді сыныппен талқылайды |
|
||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|
|||||||||
|
Саралау |
Бағалау |
Пәнаралық байланыс |
||||||||
|
1.Қоршаған орта туралы жазылған ғылыми еңбекке аннотация жаз 2.Тезис жаз |
«Бутерброд» әдісі 2 мин Маңыздысы қайсы болды? |
География,химия,әдебиет |
||||||||
|
Рефлексия |
2 мин
|
|||||||||
|
Қорытынды бағалау Қандай екі нəрсе табысты болды 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды ( 1: 2: |
||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстанның қазба байлықтары .8-сынып
Қазақстанның қазба байлықтары .8-сынып
|
САБАҚ: |
Мектеп: |
|||||||||
|
Күні |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар |
Қатыспағандар |
||||||||
|
Сабақ бөлімі: Қоршаған орта және энергия ресурстары. Синтаксис |
Тақырыбы: Қазақстанның қазба байлықтары |
|||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
8.3.5.1. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация,тезис) жазу 8.4.4.3. Сөйлем ішінде бірыңғай мүшелер және айқындауыш мүшелерді қолдана білу |
|||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Әр бөлігінен алынған ақпараттан жинақы мәтін құра алады. Бірыңғай мүшелер мен айқындауыш мүшелерді жазылым барысында қолдана алады. |
|||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Әр бөлігінен алынған ақпараттан жинақы мәтін құра отырып, аннотация мен тезис жазады. Бірыңғай мүшелер мен айқындауыш мүшелерді жазылым барысында қолдана отырып, тыныс белгілерін қоя алады. |
||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Қазақстанның қазба байлықтары туралы жазылған ғылыми еңбектерге тезис пен аннотация жаза алады |
||||||||||
|
Табыс критерийі |
1.Мәтіннің баяндау желісін сақтай отырып, жинақы мәтін құра алады 2.Тезис пен аннотация жаза отырып бірыңғай мүшелер мен айқындауыш мүшелерді қолдана алады |
|||||||||
|
Оқу кезеңдерінің деңгейі |
Қолдану,талдау |
|||||||||
|
Алдыңғы оқу |
7.3.5.1. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып,жинақы мәтін жазу |
|||||||||
|
Құндылықтар |
4. Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу |
|||||||||
|
Жоспар |
|
|||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру 1 мин Қағаз таратып беріп, құбыр жасатамын. Сол құбыр арқылы тілек жазылған шарик жіберемін. Құбырларды бір-бірінен үзіп алмай әр оқушы шарикті соның ішімен жылжытып соңына дейін апруы керек. Соңғы оқушы оқып, басқаларға өз тілегін қосып айтады. Топқа бөлу 1 мин Әр бес оқушының қолына мұнай кен,металлургия деген сөздерді кеспе қағаздарға жазып таратамын. Мұнай қандай дегенде «сұйық» сөзі жазылғандар, «қатты» деген кезде кен деген сөз жазылғандар, «балқу» деген кезде металлург деген сөз жазылғандар топтарға бірігеді 1-топ «Мұнайшылар» 2-топ «Кеншілер» 3-топ «Металлургтер» Үй тапсырмасын сұрау 3 мин «Сұрақты қағып ал» әдісін пайдаланамын |
Қағаз, желім, шар Кеспе қағаздар Бұршақ салынған қапшық |
||||||||
|
Ортасы |
Жаңа сабақтың тақырыбын ашу 1 мин «Білім ланд» сайтынан тау-кен ресурстары тақырыбында видео көрсету Мақсатпен таныстыру 1 мин Критерий құру немесе таныстыру 1 мин Топтық талдау 10 мин 1-тапсырма Тыңдаған, оқыған мәтіннің кіріспе , негізгі,қорытынды бөлімдерінен жинақы мәтін құраңдар 1-топ «Мұнайшылар» кіріспе бөлімнен 2-топ «Кеншілер» негізгі бөлімнен 3-топ «Металлургтер» қорытынды бөлімнен Дискриптор: 1.Мәтіннен өзіңе берілген бөлімді бөліп алып, негізгі ақпаратты анықтайтын тіркестерді жаз 2.Таңдалған бөлім мазмұнын ғаны айқындайтын , 10 сөйлемнен тұратын жинақы мәтін жаз Кері байланыс 2 мин Мәтінді өзара редакциялау 1.Сен көптеген ұтымды детальдерді пайдаланыпсың,әсіресе..... 2.Сөз қолданысың тиімді болған, себебі.... 3.Сен оқырманға шынымен де әсер етесің, себебі.... Жұптық жұмыс 10 мин 2-тапсырма Тыңдаған,оқыған мәтіндер бойынша тезис,аннотация жаз және бірыңғай мүше мен айқындауыш мүшелерді пайдалан. Дескриптор: 1.Кестемен таныс 2.Кесте бойынша жұмыс жаса
Тезис не аннотация
Анықтамасы
мысал суреттеме сөйлемдер Кері байланыс: 1 мин ҚӨДК тәсілі 1.Қос.... 2.Өзгерт.... 3.Дамыт..... 4.Күрделендір..... |
«Білім ланд» порталы |
||||||||
|
Соңы |
5 мин 5-5-1 Оқушылар сабақ кезінде нені меңгергені туралы 5 сөйлем жазады, оны 5 сөзге қысқартады, соңында 1 сөзге қысқартады. Сол бір сөзді сыныппен талқылайды |
|
||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|
|||||||||
|
Саралау |
Бағалау |
Пәнаралық байланыс |
||||||||
|
1.Қоршаған орта туралы жазылған ғылыми еңбекке аннотация жаз 2.Тезис жаз |
«Бутерброд» әдісі 2 мин Маңыздысы қайсы болды? |
География,химия,әдебиет |
||||||||
|
Рефлексия |
2 мин
|
|||||||||
|
Қорытынды бағалау Қандай екі нəрсе табысты болды 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды ( 1: 2: |
||||||||||
шағым қалдыра аласыз













