|
Бөлім |
Физикалық география |
||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Сейдалиева Жансая Мейманбеккызы |
||||||||
|
Күні |
20.11.2024 ж |
||||||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы
|
Қазақстанда қолайсыз және қауіпті атмосфералық құбылыстар |
||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
9.3.2.4 Қазақстанда атмосфералық қолайсыз және қауіпті құбылыстардың қалыптасуын, таралу аумақтарын картада көрсетіп, сақтану шараларын ұсынады 9.2.1.1 маңызды географиялық нысандарды, үдерістер мен құбылыстарды карталардан көрсету барысында сипаттайды |
||||||||
|
Сабақтың мақсаты
|
Қолайсыз атмосфералық құбылысардың әсерін анықтай алады. Қолайсыз атмосфералық құбылыстардың себеп-салдарлық байланысын анықтай алады. |
||||||||
|
Бағалау критерииі |
қолайсыз атмосфералық құбылыстардың түрлерімен танысады. қолайсыз атмосфералық құбылыстарды суреттер бойынша ажыратып, себеп-салдарын анықтайды және топтастырады; Атмосфералық қолайсыз құбылыстардың зияндылығына баға береді. Сақтану жолдарын ұсынады. Оқушылар қолайсыз атмосфералық құбылыстарды суреттер бойынша ажыратып, себеп-салдарын анықтайды және топтастырады;
|
||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтығ басы |
І. Ұйымдастыру Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Жалпы сыныптың ах уалын бақылау. Оқушылар «Өрмекші торы» әдісі арқылы бір біріне жылы лебіздерін білдіреді. Үй тапсырмасы: «QuizWhizzer» платформасы арқылы үй тапсырмасын сұрау. 1. Климаттық ресурстар дегеніміз не?
a) Табиғи байлықтардың барлық
түрлері 2. Климаттық ресурстар қандай салаларда кеңінен пайдаланылады?
a) Ауыл шаруашылығы,
энергетика 3. Қазақстанның қай аймағының климаттық ресурстары ауыл шаруашылығы үшін ең қолайлы болып табылады?
a) Оңтүстік
Қазақстан 4. Қазақстандағы ең желді аймақтарды көрсетіңіз:
a) Маңғыстау түбегі 5. Күн энергиясын өндіру үшін қолайлы климаттық жағдайлар қай өңірде жиі кездеседі?
a) Солтүстік Қазақстан 6. Климаттық ресурстардың ішінде қандай фактор ауыл шаруашылығы үшін маңызды болып табылады?
a) Желдің күші 7. Қазақстанда күн энергиясын өндіретін ірі станциялар қайда орналасқан?
a) Алматы мен Астана маңында 8. Климаттық ресурстарды зерттейтін ғылым қалай аталады?
a)
Геология 9. Климаттық ресурстардың халық шаруашылығындағы маңыздылығы қандай?
a) Табиғи апаттардың алдын
алу |
Сәлемдеседі, сынып басшысы есеп береді
«Адалдық бойлап кірсе өміріңе, Арамдық жоламайды өңіріңе» өзін-өзі және сыныптастарын әділ бағалау керектігін назарда ұстайды. Оқушылар берілген тест сұрақтарына жауап берді.
|
Қалыптастырушы бағалау Кері байланыс «Асығың алшысынан түссін» асық беру арқылы бағалау.
Жауабы шыққан соң барлық оқушы әр 3 дұрыс жауапқа, 1 балл алады Жалпы 3 балл |
|
|||||
|
Ортасы |
Ой қозғау:
Мұғалім қолайсыз атмосфералық құбылыстар жайлы ақпарат және суреттер ұсынады.
Жаңа сабақты меңгеру: Сабақтың тақырыбы. Қазақстанда қолайсыз және қауіпті атмосфералық құбылыстар
Сабаққа қатысты терминалогиямен танысады. «Таныстырылым» (қолайсыз атмосфералық құбылыстарға TopIQ платформасы арқылы жаңа сабақ түсіндіріледі. ) Бейнежазба көрсету. Сұрақтарға жауап беру.
1 тапсырма: Қазақстандағы қолайсыз атмосфералық құбылыстарды сәйкестендіру.
2 тапсырма: Сөйлемнің дұрыс немесе бұрыстығын анықтау. Қазақстандаға қолайсыз және қауіпті атмосфералық құбылыстарды анықтау.
Сергіту сәті «Австралиялық жаңбыр»
3 тапсыпма: Картамен жұмыс Батыс Қазақстанда таралған қолайсыз және қауіпті атмосфералық құбылыстардың таралу аймағын картадан көрсетіңіз.
Сабақты бекіту. 1 Қазақстанның қай аймақтарында ең жиі дауыл немесе қатты желдер тіркеледі және олардың негізгі себептері қандай? 2 Қар көшкіні немесе сел сияқты құбылыстардың пайда болуына қандай метеорологиялық жағдайлар әсер етеді, және оларды болдырмау үшін қандай шаралар қолданылады? 3 Төтенше температуралық өзгерістер (қатты ыстық немесе аяз) адам өміріне және экономикаға қандай әсер етеді?
|
Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі Оқушылар Қазақстандағы қолайсыз атмосфералық құбылыстарды сәйкестендіреді.
Оқушылар «Австриялық жаңбыр» жаттығуы арқылы сергіту сәтін орындайды.
Оқушылар LearningApps.org платформасы арқылы картамен жұмыс жасайды
Сандық ішіндегі асықты таңдап, жасырылған сұрақтарға жауап береді. |
Дискриптор: − ұғымдар мен олардың анықтамаларын сәйкестендіреді;
Жалпы 3 балл
Дискриптор: − қолайсыз атмосфералық құбылыстардың пайда болу себебін көрсетеді;
Дұрыс орындалған 2 сұраққа 1 балл алады Жалпы 2 балл
Дискриптор: − өз жерінде болатын қолайсыз атмосфералық құбылыстарды анықтайды; Дұрыс жауапқа 1 балл
Дұрыс жауапқа 1 балл |
4 сурет 1 сөз TopIQ платформасы Синоптикалық карта
https://www.educaplay.com/learning-resources/21408166-learning_resource.html
https://learningapps.org/watch?v=p7bpuim0a24
Атса с карта
https://learningapps.org/watch?v=ptv2z2ozj24
|
|||||
|
Сабақтыңсоңы
|
Кері байланыс «3-2-1» Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат; Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті; Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет Кері байланыс «3 минуттық үзіліс»
4.Мені таңқалдырды Үйге тапсырма. §21 оқу, Қазақстан аумағындағы құрғақшылық, боранды күндер, дауыл соққан күндер картасын кескін картаға түсіру
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
|
|||||
|
|
Қосымша ақпарат |
|
|||||||
|
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының
сақталуы |
|
|||||
|
|
|
Мұғалімнің ауызша кері байланысы |
Ақпарат іздестіру кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау |
|
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстанның қолайсыз атмосфералық құбылыстары
Қазақстанның қолайсыз атмосфералық құбылыстары
|
Бөлім |
Физикалық география |
||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Сейдалиева Жансая Мейманбеккызы |
||||||||
|
Күні |
20.11.2024 ж |
||||||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы
|
Қазақстанда қолайсыз және қауіпті атмосфералық құбылыстар |
||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
9.3.2.4 Қазақстанда атмосфералық қолайсыз және қауіпті құбылыстардың қалыптасуын, таралу аумақтарын картада көрсетіп, сақтану шараларын ұсынады 9.2.1.1 маңызды географиялық нысандарды, үдерістер мен құбылыстарды карталардан көрсету барысында сипаттайды |
||||||||
|
Сабақтың мақсаты
|
Қолайсыз атмосфералық құбылысардың әсерін анықтай алады. Қолайсыз атмосфералық құбылыстардың себеп-салдарлық байланысын анықтай алады. |
||||||||
|
Бағалау критерииі |
қолайсыз атмосфералық құбылыстардың түрлерімен танысады. қолайсыз атмосфералық құбылыстарды суреттер бойынша ажыратып, себеп-салдарын анықтайды және топтастырады; Атмосфералық қолайсыз құбылыстардың зияндылығына баға береді. Сақтану жолдарын ұсынады. Оқушылар қолайсыз атмосфералық құбылыстарды суреттер бойынша ажыратып, себеп-салдарын анықтайды және топтастырады;
|
||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтығ басы |
І. Ұйымдастыру Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Жалпы сыныптың ах уалын бақылау. Оқушылар «Өрмекші торы» әдісі арқылы бір біріне жылы лебіздерін білдіреді. Үй тапсырмасы: «QuizWhizzer» платформасы арқылы үй тапсырмасын сұрау. 1. Климаттық ресурстар дегеніміз не?
a) Табиғи байлықтардың барлық
түрлері 2. Климаттық ресурстар қандай салаларда кеңінен пайдаланылады?
a) Ауыл шаруашылығы,
энергетика 3. Қазақстанның қай аймағының климаттық ресурстары ауыл шаруашылығы үшін ең қолайлы болып табылады?
a) Оңтүстік
Қазақстан 4. Қазақстандағы ең желді аймақтарды көрсетіңіз:
a) Маңғыстау түбегі 5. Күн энергиясын өндіру үшін қолайлы климаттық жағдайлар қай өңірде жиі кездеседі?
a) Солтүстік Қазақстан 6. Климаттық ресурстардың ішінде қандай фактор ауыл шаруашылығы үшін маңызды болып табылады?
a) Желдің күші 7. Қазақстанда күн энергиясын өндіретін ірі станциялар қайда орналасқан?
a) Алматы мен Астана маңында 8. Климаттық ресурстарды зерттейтін ғылым қалай аталады?
a)
Геология 9. Климаттық ресурстардың халық шаруашылығындағы маңыздылығы қандай?
a) Табиғи апаттардың алдын
алу |
Сәлемдеседі, сынып басшысы есеп береді
«Адалдық бойлап кірсе өміріңе, Арамдық жоламайды өңіріңе» өзін-өзі және сыныптастарын әділ бағалау керектігін назарда ұстайды. Оқушылар берілген тест сұрақтарына жауап берді.
|
Қалыптастырушы бағалау Кері байланыс «Асығың алшысынан түссін» асық беру арқылы бағалау.
Жауабы шыққан соң барлық оқушы әр 3 дұрыс жауапқа, 1 балл алады Жалпы 3 балл |
|
|||||
|
Ортасы |
Ой қозғау:
Мұғалім қолайсыз атмосфералық құбылыстар жайлы ақпарат және суреттер ұсынады.
Жаңа сабақты меңгеру: Сабақтың тақырыбы. Қазақстанда қолайсыз және қауіпті атмосфералық құбылыстар
Сабаққа қатысты терминалогиямен танысады. «Таныстырылым» (қолайсыз атмосфералық құбылыстарға TopIQ платформасы арқылы жаңа сабақ түсіндіріледі. ) Бейнежазба көрсету. Сұрақтарға жауап беру.
1 тапсырма: Қазақстандағы қолайсыз атмосфералық құбылыстарды сәйкестендіру.
2 тапсырма: Сөйлемнің дұрыс немесе бұрыстығын анықтау. Қазақстандаға қолайсыз және қауіпті атмосфералық құбылыстарды анықтау.
Сергіту сәті «Австралиялық жаңбыр»
3 тапсыпма: Картамен жұмыс Батыс Қазақстанда таралған қолайсыз және қауіпті атмосфералық құбылыстардың таралу аймағын картадан көрсетіңіз.
Сабақты бекіту. 1 Қазақстанның қай аймақтарында ең жиі дауыл немесе қатты желдер тіркеледі және олардың негізгі себептері қандай? 2 Қар көшкіні немесе сел сияқты құбылыстардың пайда болуына қандай метеорологиялық жағдайлар әсер етеді, және оларды болдырмау үшін қандай шаралар қолданылады? 3 Төтенше температуралық өзгерістер (қатты ыстық немесе аяз) адам өміріне және экономикаға қандай әсер етеді?
|
Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі Оқушылар Қазақстандағы қолайсыз атмосфералық құбылыстарды сәйкестендіреді.
Оқушылар «Австриялық жаңбыр» жаттығуы арқылы сергіту сәтін орындайды.
Оқушылар LearningApps.org платформасы арқылы картамен жұмыс жасайды
Сандық ішіндегі асықты таңдап, жасырылған сұрақтарға жауап береді. |
Дискриптор: − ұғымдар мен олардың анықтамаларын сәйкестендіреді;
Жалпы 3 балл
Дискриптор: − қолайсыз атмосфералық құбылыстардың пайда болу себебін көрсетеді;
Дұрыс орындалған 2 сұраққа 1 балл алады Жалпы 2 балл
Дискриптор: − өз жерінде болатын қолайсыз атмосфералық құбылыстарды анықтайды; Дұрыс жауапқа 1 балл
Дұрыс жауапқа 1 балл |
4 сурет 1 сөз TopIQ платформасы Синоптикалық карта
https://www.educaplay.com/learning-resources/21408166-learning_resource.html
https://learningapps.org/watch?v=p7bpuim0a24
Атса с карта
https://learningapps.org/watch?v=ptv2z2ozj24
|
|||||
|
Сабақтыңсоңы
|
Кері байланыс «3-2-1» Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат; Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті; Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет Кері байланыс «3 минуттық үзіліс»
4.Мені таңқалдырды Үйге тапсырма. §21 оқу, Қазақстан аумағындағы құрғақшылық, боранды күндер, дауыл соққан күндер картасын кескін картаға түсіру
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
|
|||||
|
|
Қосымша ақпарат |
|
|||||||
|
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының
сақталуы |
|
|||||
|
|
|
Мұғалімнің ауызша кері байланысы |
Ақпарат іздестіру кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау |
|
|||||
шағым қалдыра аласыз


























