Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақстанның қызыл кітабы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: |
4-бөлім. Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: 5 «а» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстанның қызыл кітабы |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.3.2.1. Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап,хабарландыру құрастырып жазу. 5.4.3.1.омоним,антоним,синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану. |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап,хабарландыру құрастырып жазады және омоним,антоним,синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады. |
|
|
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылық ты ояту 2 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Билеттер » әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. б). Топтастыру.
|
Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді. І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі:
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|
Жаңа сабаққа кіріспе 10 мин |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
-«Жануарлар әдемі» деген күрделі сөз қандай мағына береді? -Жануарлардың қандай түрлерін білесің? -Атауларына қандай сөздер негіз болған? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 10 мин. |
Жұптық жұмыс: «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. №5-тапсырманы орындатады, қадағалайды, бағыт-бағдар береді. |
Оқылым: Тапсырмада берілген мәтінді оқып шығады. Бір-біріне сұрақтар дайындайды. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. Мәтінді мұқият оқиды. Жұпта жұмыс жасайды. Сұрақтар дайындайды. |
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
Жеке жұмыс 10 мин |
« Киндер» әдісі арқылы тапсырманы орындатады, қадағалайды, бағыт-бағдар береді. |
Оқылым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап береді. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. 1 сұраққа жауап береді. 2 сұраққа жауап береді. 3 сұраққа жауап береді. 4 сұраққа жауап береді. |
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
Жұптық жұмыс 10 мин |
№9-тапсырманы орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді. қадағалайды, бағыт-бағдар береді. |
Жазылым: Тиімділігі: Бұл тапсырманы орындау арқылы оқушы сауатты, қатесіз жазуғаға, өз ойын дәптерге түсіруге дағдыланады. Май алынатын жануарларды анықтайды. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. Мәтінді мұқият оқиды. Жануарларды ажыратады. Май алатын жануарларды анықтайды. Кескінді толтырады. |
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 3 мин. |
«Аквариум әлемі» әдісі. Мұғалім сабақта оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,рефлексиясын тыңдайды. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. |
|
Кері байланыс: |