Қазақстан тарихы қысқа мерзімді жоспар
(Төңкерілген сабақ)
Білім беру ұйымының атауы |
А.С.Пушкин атындағы орта мектебі |
|||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||
|
Бөлім: |
2.Этникалық және әлеуметтік саяси-процестер |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
|
Күні: |
13.12 |
|||||
|
Сынып: 11 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстанның саяси-әлеуметтік және мәдени өміріндегі Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлі |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
11.2.2.4 Ұлттық бірлікті және қазақстандық бірегейлікті нығайтудағы Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлін сипаттау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақстан халқы Ассамблеясының қызыметі туралы біледі, Қазақстандағы тұрақтылық пен келісімді қалыптастырудағы Ассамблеяның рөліне талдау жасайды |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру Төңкерілген сабақ Білу Түсіну 7- минут |
Құрманғазының «Адай» күйін тыңдату оқушыларға осы күй сияқты бүгінгі сабақта жігерлі,алғыр болуын тілеу
Қазақстан халқы Ассамблеясының тәуелсіздіктің алғашқы жылдарында құрылу себебі неде деп ойлайсыздар?
|
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
|
|
||
|
Сабақтың ортасы 5-мин 5- минут Қолдану 18- минут Талдау (анализ) |
Тапсырма орындау
1 - топ Кестедегі ақпаратты пайдаланып, IDEA формуласы бойынша Қазақстан халқы Ассамблеясының құрылуын талдаңдар.
2-топ «Қазақстан халқы Ассамблеясы – татулық пен бірліктің кепілі» деген пікірді ПТМС формуласы арқылы талдаңдар Позиция (мен солай санаймын,
…)
3-топ Қазақстанның саяси-әлеуметтік және мәдени өміріндегі Қазақстан халқы Ассамблеясының рөліне PEST талдау жасаңыз P –саяси өмірдегі рөлі E – мәдени өмірдегі рөлі S – әлеуметтік өмірдегі рөлі T – тарихи маңызы |
Инсерт «Түртіп алу» әдісі оқушылар тақырып бойынша білгісі келген, қиындық тудырған сұрақтарын айтады Plickers платформасымен тапсырма орындайды Мәтінмен жұмыс Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды Дескриптор: Білім алушы
Дескриптор. Білім алушы:
Дескриптор:
|
5 балл 1 балл
1 балл
1 балл
1 балл 1 балл
1 балл
1 балл
1 балл 1 балл 1 балл 1 балл 1 балл |
Ватман, маркер, оқулық
|
||
|
Соңы 5-минут |
Сабақты қорытындылау Пазл әдісі арқылы: Елімізде бейбітшілік пен келісімді нығайтудағы Қазақстан халқы Ассамблеясының тарихи маңызы қандай? |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау Суретпен жұмыс |
1 балл |
https://learningapps.org/ |
||
|
Рефлексия 5-минут |
|
Тақырып бойынша не білетінін, Қандай дерек құнды болғандығын жазады |
|
|
||
![]()
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстанның саяси-әлеуметтік және мәдени өміріндегі Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлі
Қазақстанның саяси-әлеуметтік және мәдени өміріндегі Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлі
Қазақстан тарихы қысқа мерзімді жоспар
(Төңкерілген сабақ)
Білім беру ұйымының атауы |
А.С.Пушкин атындағы орта мектебі |
|||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||
|
Бөлім: |
2.Этникалық және әлеуметтік саяси-процестер |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
|
Күні: |
13.12 |
|||||
|
Сынып: 11 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстанның саяси-әлеуметтік және мәдени өміріндегі Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлі |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
11.2.2.4 Ұлттық бірлікті және қазақстандық бірегейлікті нығайтудағы Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлін сипаттау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақстан халқы Ассамблеясының қызыметі туралы біледі, Қазақстандағы тұрақтылық пен келісімді қалыптастырудағы Ассамблеяның рөліне талдау жасайды |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру Төңкерілген сабақ Білу Түсіну 7- минут |
Құрманғазының «Адай» күйін тыңдату оқушыларға осы күй сияқты бүгінгі сабақта жігерлі,алғыр болуын тілеу
Қазақстан халқы Ассамблеясының тәуелсіздіктің алғашқы жылдарында құрылу себебі неде деп ойлайсыздар?
|
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
|
|
||
|
Сабақтың ортасы 5-мин 5- минут Қолдану 18- минут Талдау (анализ) |
Тапсырма орындау
1 - топ Кестедегі ақпаратты пайдаланып, IDEA формуласы бойынша Қазақстан халқы Ассамблеясының құрылуын талдаңдар.
2-топ «Қазақстан халқы Ассамблеясы – татулық пен бірліктің кепілі» деген пікірді ПТМС формуласы арқылы талдаңдар Позиция (мен солай санаймын,
…)
3-топ Қазақстанның саяси-әлеуметтік және мәдени өміріндегі Қазақстан халқы Ассамблеясының рөліне PEST талдау жасаңыз P –саяси өмірдегі рөлі E – мәдени өмірдегі рөлі S – әлеуметтік өмірдегі рөлі T – тарихи маңызы |
Инсерт «Түртіп алу» әдісі оқушылар тақырып бойынша білгісі келген, қиындық тудырған сұрақтарын айтады Plickers платформасымен тапсырма орындайды Мәтінмен жұмыс Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды Дескриптор: Білім алушы
Дескриптор. Білім алушы:
Дескриптор:
|
5 балл 1 балл
1 балл
1 балл
1 балл 1 балл
1 балл
1 балл
1 балл 1 балл 1 балл 1 балл 1 балл |
Ватман, маркер, оқулық
|
||
|
Соңы 5-минут |
Сабақты қорытындылау Пазл әдісі арқылы: Елімізде бейбітшілік пен келісімді нығайтудағы Қазақстан халқы Ассамблеясының тарихи маңызы қандай? |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау Суретпен жұмыс |
1 балл |
https://learningapps.org/ |
||
|
Рефлексия 5-минут |
|
Тақырып бойынша не білетінін, Қандай дерек құнды болғандығын жазады |
|
|
||
![]()
шағым қалдыра аласыз


















