Ұйымдастыру
кезеңі
4
мин.
Сабақтың
басы
2
мин.
|
Сәлемдесу,
түгелдеу.
Ынтымақтастық атмосферасын
жақсы тілектер арқылы
ұйымдастыру.
Тақтаға үй тапсырмасына
байланысты сұрақтар жазылған күннің суреті ілінеді. Оқушылар
біреуін таңдап, үй тапсырмасын орындап, таңдаған түстеріне
байланысты топтарға бөлу.
Оқушыларға төменде көрсетілген
суреттерді көрсетемін. Оқушыларға суреттерге қарай отырып, өз
ойларын білдіреді, бүгінгі тақырыптың қандай болатынына болжам
жасайды.
Сұрақтар:
1. Не себептен Қазақстан халқы
Ассамблеясын қазақстандық феномен, қазақстандық моделі,
қазақстандық жолы деп
атайды?
2. Қалай ойласыздар:
Қазақстан халқы Ассамблеясының мақсаты
қандай?
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Сұрақтарға жауап
береді
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
Мадақтау
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
Оқулық
жұмыс
дәптері
Тақырыптық
суреттер
|
Сабақтың
басы
2
мин.
10
мин.
10
мин.
10
мин.
|
Оқулық мәтіні бойынша мұғалім
тақырыпқа қысқаша түсініктеме
береді.
Топтық
жұмыс:
Оқушылар «Қазақстан халықтар
Ассамблеясы: тарихы және келешегі» атты бейнебаянды тамашалап,
«Эстафета» әдісі арқылы топтағы әр оқушы жаңа тақырыптың мазмұнын
ашу үшін әр топқа дидактикалық материал
үлестіріледі.
Жұптық
жұмыс:
Құжатпен
жұмыс
Берілген сілтемені қолданып,
Қазақстан халқы Ассамблеясы туралы заңның құрылымын
сипаттаңыз.
http://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z080000070_
Қазақстан халқы Ассамблеясы
туралы
Қазақстан Республикасының 2008
жылғы 20 қазандағы N 70-IV
Заңы.
Ассамблея қызметінің
принциптері
|
Ассамблея қызметінің
негізгі бағыты
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жеке
жұмыс:
«Жұмыртқа аршу»
әдісі арқылы жеке оқушыға тақырып бойынша сұрақтар жасырылған
материал беріледі. Оқушы материалды пайдаланып, тапсырманы
жеке-жеке орындайды.
|
Бейнероликпен
танысады
Дескриптор:
Қазақстан халықтар
ассамблеясы құрылу мақсатын, құрылуын, негізгі міндеттерін,
құрылымын біледі.
Дескриптор:
Сілтеме арқылы
сайтқа кіріп Қазақстан халықтар ассамблеясы
қызметінің негізгі бағыты мен
принциптерін анықтайды.
Дескриптор:
Қазақстан халқы
Ассамблеясы татулық пен бірліктің кепілі екені, оның әлемдік
сахнадағы орны туралы
біледі.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
https://www.youtube.com/watch?v=dP5IuDwHRPQ
Дереккөздер
https://articlekz.com/kk/article/17171
http://www.akorda.kz/kz/national_projects/kazakstan-halky-assambleyasy
Дидактикалық
материалдар
Оқулық
Жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
соңы
2
мин.
|
Сабақты
қорытындылау: АКТ-дағы ұяшықтардағы жасырын сұрақтарға жауап беріп,
сабақты қорытындылайды
Үйге
тапсырма:
Қазақстанның
саяси-әлеуметтік және мәдени өміріндегі Қазақстан халқы
Ассамблеясының рөлі туралы оқып
келу
|
Сабақтың тақырыбын
сұрақтарға жауап беріп
қорытындылайды
|
«Ең үздік
жауап»
|
Ақпараттық
карточка
|
Кері
байланыс
5
мин.
|
"Телефон"
әдісі арқылы кері байланыс
жүргізіледі.
Сізге бүгінгі сабақ ұнады
ма?
Өтілген сабаққа алып қосарыңыз
бар ма?
Мұғалімге
тілегіңіз?
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалау
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
|