Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.
Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2.Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
3.Сынып оқушыларын 3-топқа
бөлу
«Ой
шақыру» әдісі арқылы сұрақтар
қоямын:
1.
Минералды ресурстар шығу тегіне қарай қаншаға бөлінеді? Оларды
жіктеп көрсет?
2.Қазақстандағы ресурстарды экономика мен
болашаққа қызмет етуі үшін не істеуге
болады?
3.Табиғат байлықтарын тиімді пайдалану жолдарын
көрсет?
4.
Қазақстан үшін табиғи-ресурстардың
маңыздысы?
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп,
өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныстырамын.
|
Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және
жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
|
Жалпы 1
балл
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
АКТ
Суреттер
карта
|
Сабақтың
ортасы
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтіні мен
ресурстарды қолдана отырып, географиялық диктант
беріледі.
|
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек
сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады.
|
Дескриптор: Жалпы - 2
балл
Қазақстанның табиғи-ресурстық
потенциалы туралы сипаттап жазады
|
Оқулық
ҚР
физикалық картасы
Атлас
Дәптер
|
1- тапсырманы топпен орындатамын,
бақылаймын, тапсырма орындалу жолына нұсқау
көрсетемін.
|
1-тапсырма
1.
Минералды ресурстардың шығу тегі. Қазақстанның табиғи - ресурстық
әлеуеті. Кубиктің алты жағына тапсырма бойынша алты түрлі өз
пікірлерін мәліметке сүйене отырып жазып
шық.
|
Дескриптор: Жалпы - 5
балл
1.
Мәтінмен танысып, оқып шығады.
2.
Минералды ресурстардың шығу тегін анықтап, оларды
жіктейді
3.
Минералды ресурстардың таралу аймағын картадан анықтап,
көрсетеді
4.
Қазақстанның табиғи-ресурстық әлеуетін
сипаттайды
5. Қазақстанның табиғи-ресурстық
әлеуетіне экономикалық тұрғыдан баға
береді.
|
Оқулық
Дәптер
Атлас
АКТ
ҚР әкімшілік-саяси
картасы
|
2- тапсырманы орындатамын, бақылайды,
мысал, үлгі көрсетемін.
|
2-тапсырма
«Табиғат байлықтарын тиімді пайдалану
жолдары».
Кітапта берілген мәлметтер және қосымша
мәліметтерді пайдалану арқылы. Концепт карта
құрастырады.
|
Дескриптор: Жалпы - 2
балл
1.
Берілген мәтінмен танысады
2. Табиғат байлықтарын тиімді пайдалану
жолдарын ұсынады
|
9-сынып оқулығы.
Дәптер
ҚР
әкімшілік-саяси картасы
|
Сабақтың соңы
Рефлексия
|
Сабақты қорытындылау. Оқушылардың
рефлексиясы
Үй жұмысы:
§48 оқу. ҚР минералды ресурстары мен тау-кен
ресурстарын кескін картаға түсіру
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен
тұжырымдарына байланысты рефлексия
жасайды.
|
Дескрипторды назарға ала отырып өзара
топтық бағалау жүргізіп, бағалау парақшасын
толтырады
|
Бағалау парақшасы
|