Қазақстанның топырақ түрлері ҚМЖ 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстанның топырақ түрлері ҚМЖ 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстанның топырақ түрлері 7 сынып 472 бұйрықпен құрастырылған 7.3.4.4 - жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде топырақ ресурстарына баға береді
Материалдың қысқаша нұсқасы


Білім беру ұйымының атауы _________________________________________________________________________________________

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспар

Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның топырақ түрлері

Бөлім

  1. Физикалық география. 3.4 Биосфера

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 7

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Қазақстанның топырақ түрлері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

7.3.4.4 - жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде топырақ ресурстарына баға береді

Сабақтың мақсаты


Жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде топырақ ресурстарына баға беруді.

Жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде топырақ ресурстарын ажырата алады.

Жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде топырақ ресурстары туралы түсінік қалыптасады.

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл.

Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру, сабаққа дайындығына назар аудару.

Топқа бөлу үшін http://qazmath.net/quraldar/topka-bolu платформасын қолданып 4-топқа бөлемін.

Үй тапсырмасын «Ыстық орындық» әдісі арқылы кезекпен сұрап шығамын:

1.Қазақстанның жазықты аймақтарында негізгі неше топырақ зонасы дамыған?

2.Қара топырақты зона неше топқа бөлінед?

3.Биіктік белдеулік дегеніміз не?

Оқушылардың жауаптарын тыңдаймын. Ендеше бүгінгі тақырыбыз «Қазақстанның топырақ түрлері» тақырыбын ары қарай жалғастыратын боламыз. Сабақ мақсаттарымен таныстырылады.

Оқушы өз жұбын табады

Берілген сұрақтарға өз пікірін, көзқарастарын білдіру арқылы жауап береді. Сыни ойлау дағыдалары қалыптасады.

Жалпы 2 балл








Оқулық

АКТ










Ашық сұрақ-жауаптар



Ортасы

Бүгін өткен тақырыпты жалғастыратын болғандықтан, сабақ мақсатына байланысты түсіндіріп, тапсырмалар орындауды бастап кетеміз.

1-Тапсырма. Оқулық пен атлас картаны пайдаланып Қазақстан бойынша және өздерінің тұртын жерлерінде қандай топырақ түрлері бар екенін анықтаңыз.

Қазақстанның топырақ картасынан оңтүстіктен солтүстікке қарай топырақ түрлерінің өзгеруін анықтаңыз?

Жергілікті табиғат зонасында қандай топырақ түрлері қалыптасқан?

2 тапсырма. Топтық жұмыс. Сіздің жергілікті жеріңізде топырақтың қандай типі таралған және оның шаруашылықтағы қызметі қандай?

3-тапсырма. Жұптық жұмыс. Оқулық пен атлас картаны пайдаланып кестені толтырыңыз:


Топырақтың

түрі

Табиғат зонасы

Аумағы

Қара топырақты зона

Сілтісізденген топырақ

Орманды дала

0,4млн га

Кәдімгі қара топырақ

Дала

12млн га

Оңтүстік қара топырақ

Дала

13,4млн га

Қоңыр топырақты зона

Қоңыр топырақ

Шөлейт

27,7млн га

Кәдімгі қоңыр топырақ

шөлейт

24,3 млн га

Ашық қоңыр топырақ

шөлейт

38,4млн га

Сұр қоңыр топырақты зона

Қоңыр топырақ

шөл

57,4 млн га

Сұр қоңыр топырақ

шөл

61,8 млн га


Тақырыпты әр түрлі ресурстар арқылы талқылайды

Дескриптор:

Қазақстандағы топырақтың түрлерін және таралуын анықтайды;

Қазақстандағы топырақтың түрлерін біледі;

Топырақтың таралу аймақтарын жаза алады.







Дескриптор:

Топырақ ресурсына баға бере алады;

Жергілікті жердегі топырақтың типін біледі;

Шаруашылықтағы қызметін жазады;

Топырақтың таралуы бойынша кескін картаға түсіре алады;

Дескриптор:

1.Қара топырақты үш түрге жіктейді;

2.Қоңыр топырақты үш түрге жіктейді;

3.Сұр қоңыр топырақты екі түрге жіктейді;

4.Топырақтың таралу зоналарын және аумағын жазады;






ҚБ 3 балл















Жалпы 3 балл













Жалпы 2 балл

Оқулық

Сурет

Дәптер







Атлас

Кескін карта









Оқулық

Мәтін, сурет

Дәптер











Оқулық

Атлас

Кескін карта







Сабақтың соңы


КРавнобедренный треугольник 1 ері байланыс «3.2.1.»

3 факт

2 көзқарас

1 тұжырым

Үй тапсырмасы: §33 оқу, 2-кестеге талдау жасау.


Сабақ уақытында орындаған жұмыстарын бағалау үшін білім алушыларға дескрипторлар арқылы өзін-өзі бағалауды жүргізуді ұсынамын.

Дескрипторды назарға ала отырып өзара бағалау парағын толтырады

Бағалау парағы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.01.2024
511
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі