Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаттары
|
4.3.5.1 қажетті ақпараттарды табу үшін түрлі
дереккөздерді (сөздіктер, инфографикалар, энциклопедиялар,
ғаламтор) қолдана білу
4.4.1.1 шағын сюжетті комикс/буклет/
коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру
|
Сабақтың
басы
(5
минут)
|
«Психологиялық жағымды ахуал
қалыптастыру:
Мақсаты: мейірімді
болуға, қамқор болуға, қарапайым болуға баулу.
«Ең жақсы»
ойыны Қатысушылар екі топқа бөлінеді. Әр топқа
мынадай нұсқау беріледі. Берілген мінездеме қай мамандыққа сай
екендігін айту қажет. Ең ақшалы, ең жасыл, ең тәтті, ең күлкілі, ең
ұсқынсыз, ең қарым - қатынасы күшті, ең жауапты, ең
салмақты
Үй жұмысын
тексеру
Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы
болжайды.
|
«Қол
шапалақ»
|
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
(6-37
минут)
|
1.Сөздікпен
жұмыс.
Жасанды интеллект көмегімен
жаңа сөздермен таныстырады,
оқушыларға қайталатады:
Ойтүрткі
Оқушыларды «Фортуна шеңбері» арқылы оқушыларды топқа бөледі.
(Оқушылардың ойлау
белсенділігі ескеріледі.) Әрбір мақал-мәтелдің тақырыбы және
олардың бір-бірімен байланысы слайд арқылы
көрсетіледі.
Жаттығайық
1- тапсырма
Оқылым.
2-тапсырма
Айтылым
Тыңдалған мәтін негізінде
диалог құрастырады
Топтық
жұмыс
Оқушы қажеттіктеріне қарай
қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді
ЕББҚ
(Зейін тапшылығы және
гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау
көрсетіледі
«Автор орындығы» әдісі
арқылы сұрақтарға жауап беру
Сергіту
сәті
Жазылым
Ойнайық
тапсырма
Сабақты қорытындау мақсатында викторина
өткізеді
|
Тыңдалым,айтылым. Жаңа сөздерді жазады, сөз
тіркестерін, сөйлем құрастырады.
Айналу-вращаться
Батыл-смелый
Марапат-награждение
Марапаттау-награждать
Айтылым
«Кім бәрін біледі?» әдісі
бойынша өткенді қайталау
«Quiz
show»
Оқушылардың жаңа сабаққа деген
қызығыушылығын ояту мақсатында презентация көмегімен сабақты
түсіндіреді.
-Балалар, сендер өткен сабақ
жайлы не айта аласыңдар?
-Ғарышкерлер
не үшін қажет деп
ойлайсыңда
Мысал ретінде Жасанды
Интеллект көмегімен оқушыларға мәтін тыңдатады. Сол мәтін негізінде
өздері диалог құрастырады.
«Коллаж әңгіме» әдісі
Оқушылардың алдарыңда тақырыпқа байланысты қима қағаздар беріледі.
Осыны пайдалана отырып оқушылар ватман қағазға суреттерді жабыстыру
арқылы, ғарыш құрастырады. Бұл әдістің негізгі мақсаты оқушылардың
шығармашылық, коммуникативтік дағдыларын
қалыптастыру
Анаграмма өтілген жаңа сөздер бойынша
тапсырма:
Әріптерді орнына қойып, сөздерді құрастырып
жазады.
Сұрақтарға жауап береді
Қорытынды
"Өрмекші торы " әдісі арқылы сабақты
қорытындылайды
|
«Табыс
баспалдағы»
Дескриптор:
-
Ауа райын
әңгімелейді.
«Қол
шапалақ»
Өзара бағалау: «Тамаша»,
«Жақсы», «Ойлан»
«Қол
сигналдары»
Баллдық жүйе
|
Оқулық
Жасанды
интеллект
DiD
video
сөздік
слайд
Wordwall.net
платформасы
Платформа
бағалауы
Бағалау
парағы
Слайд
Оқулық
Жасанды
интеллект
DID
video
Оқулық
61-
бет
слайд
видео
Wordwall.net
Wordwall.net
Бағалау
парағы
|