Қазақстанның үшінші жаңғыруы

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Қазақстанның үшінші жаңғыруы

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін__________ Сабақ жоспары 9

Бөлім: 2-бөлім. Жаһандану мәселелері

Мектеп: «Шамалған бекетіндегі жаңа қазақ орта мектебі» КММ

Сыныбы: 9

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Пәні: қазақ тілі

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

9.«Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.2.1.1 тұтас емес (кесте, диаграмма, сызба, сурет) мәтіндердегі мәліметтерді салыстыру, өңдеу.

9.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу;

Сабақ мақсаттары:

тұтас емес (кесте, диаграмма, сызба, сурет) мәтіндердегі мәліметтерді салыстыру, өңдейді

мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады.

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



10 минут






























Сабақтың ортасы:


25минут

















.Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал туғызу. Оқушылармен бірге тұрып “Шаттық шеңберін’ құру. Сабаққа байланысты бір-біріне ақ тілектерін жеткізу.
2.Топтастыру: Суреттер арқылы 4 топқа топтасады, суреттердің мәнін аша отырып тақырыпты болжайды.

«Ой қозғау» әдісі арқылы топқа мына сұрақтар қойылады:

  • Берілген суреттерді не байланыстырады?

  • Осы суреттер қандай идея береді?


Оқушылардың пікірі «ПОПС» формуласы бойынша тыңдалады.

Менің ойымша..

Себебі

Мен оған мынадай факті келтіремін..

Қорытындылай келе...


Сабақтың тақырыбы, мақсаты айтылады




Мағынаны тану.

1-оқылым тұтас емес (кесте, диаграмма, сызба, сурет) мәтіндердегі мәліметтерді салыстыру, өңдеп оқу.

І.ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ.

Оқушыларға тақырыпқа қатысты сұрақ қойылады. «Еркін микрофон» әдісі Оқушылар сұраққа қатысты ойын білдіреді.

  • Жаһандану деген не?

  • Жолдауда көрсетілген мәселелердің жаһандануға қатысын қалай түсіндіресіңдер?

  • .Біздің елімізде жаһанданудың белгілері бар ма? Қандай?

  • Жаһандану жағдайында ұлттық тәрбиеміз өзгере ме?

ІІ. ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

3-тапсырма. Аудиожазбадан (03. Мп3) Жолдау туралы журналистер мен қоғам қайраткерлерінің пікірін тыңдап, негізгі ойды анықтаңдар. Мәтінде айтылған ойға өз көзқарастарыңды білдіріңдер.

Тапсырма. Берілген сұрақтарға жауап беру.

  1. Тыңдалым мақсаты қандай?

  2. Мәтіннің негізгі ойын білдіретін қандай ақпараттар берілген?

  3. Тыңдалымда көтерілген мәселе қаншалықты өзекті?

  4. Мәтінде маңызды мәселе ретінде (неге?) көңіл бөлінген.

  5. (Қандай?) фактілер көрсетілген?

  6. Менің қорытынды ойым: .

Дескриптор:

  • Тыңдалым мақсатын анықтайды;

  • Мәтіннің негізгі ойын білдіретін ақпараттарды талдайды;

  • Мәтіндегі көтерілген мәселенің өзектілігін анықтайды;

  • Мәтіндегі көңіл бөлінген маңызды мәселені көрсетеді;

  • Фактілерді анықтайды, дәлелдейді;

  • Қорытынды ой айтады.

ҚБ

ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

Тұңғыш Елбасының қанатты сөздерімен танысыңдар.

4-тапсырма. Елбасының қанатты сөздерін негізге ала отырып, «Жаһандану дәуіріндегі үштілділік» тақырыбында сұхбаттасыңдар. Сөйлеу стиліне тән репликаларды қолданыңдар. мәтіндердегі мәліметтерді өңдеп сұхбат құрыңдар

Бағалау, кері байланыс білдіру: топтар бірін – бірі бағалау критерийлері арқылы бағалайды, сындарлы кері байланыс береді.

Оқушылар“Шаттық шеңберін’ құрады. Сабаққа байланысты бір-біріне ақ тілектерін айтады.

«Ой қозғау» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.




Оқушылардың пікірі «ПОПС» формуласы бойынша айтады






.

тұтас емес (кесте, диаграмма, сызба, сурет) мәтіндердегі мәліметтерді салыстыру, өңдеп оқу

Жаһандану деген не?

Жолдауда көрсетілген мәселелердің жаһандануға қатысын қалай түсіндіресіңдер?

.Біздің елімізде жаһанданудың белгілері бар ма? Қандай?

Жаһандану жағдайында ұлттық тәрбиеміз өзгере ме?



Тыңдалым мақсатын анықтайды

Мәтіннің негізгі ойын білдіретін ақпараттарды талдайды-Мәтіндегі көтерілген мәселенің өзектілігін анықтайды

Мәтіндегі көңіл бөлінген маңызды мәселені көрсетеді;

Фактілерді анықтайды, дәлелдейді

Қорытынды ой айтады














Сөйлеу стиліне тән репликаларды қолданыңдар. мәтіндердегі мәліметтерді өңдеп сұхбат құрады.


Дескриптор:




Оқушылардың пікірі «ПОПС» формуласы бойынша айтады-1б






.

тұтас емес (кесте, диаграмма, сызба, сурет) мәтіндердегі мәліметтерді салыстыру, өңдеп оқу-1б

Жаһандану деген не?

Жолдауда көрсетілген мәселелердің жаһандануға қатысын қалай түсіндіресіңдер?

.Біздің елімізде жаһанданудың белгілері бар ма? Қандай?

Жаһандану жағдайында ұлттық тәрбиеміз өзгере ме?

3-б


Тыңдалым мақсатын анықтайды

Мәтіннің негізгі ойын білдіретін ақпараттарды талдайды-1б

Мәтіндегі көтерілген мәселенің өзектілігін анықтайды-1б

Мәтіндегі көңіл бөлінген маңызды мәселені көрсетеді;

Фактілерді анықтайды, дәлелдейді

Қорытынды ой айтады-1б





Сөйлеу стиліне тән репликаларды қолданыңдар. мәтіндердегі мәліметтерді өңдеп сұхбат құрады.-2б


9-сынып «Қазақ тілі» оқулығы
















9-сынып «Қазақ тілі» оқулығы






https://martebe.kz/makhala-zhazu-erezhesi/
















































Adebiportal.kz








Сабақтың соңы:

8 минут



Үй тапсырмасы:

2 минут


Рефлексия:

Не қиын болды? Не ұнады? Қандай жаңа мәлімет алдыңдар? Сабақта кім ерекше белсенді болды?

Сабақтан алған әсерлерін 2 жұлдыз, 1тілек әдісімен бағалайды.

7-тапсырма








https://docs.google.com/document/d/1qw1akj_a_DDnaBJRMPbHoOZ2DWV9bNR1/edit?usp=sharing&ouid=111048425725858245712&rtpof=true&sd=true


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.11.2025
21
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі