«Бекітемін»
Мектеп директоры:
____________ Махашев Е.М
|
Сынып |
7 сынып |
|||||||
|
Пәні |
Тәрбие сағаты |
|||||||
|
Тақырыбы |
«Қазақстаным –жүрегім, Түркістаным-тірегім!» |
|||||||
|
Негізгі түйінді идея |
Отанымыз Қазақстанды сүюге, туған еліне, жеріне деген сүйіспеншілікті арттыру. |
|||||||
|
Оқу мақсаты |
Рухани астанамыз Түркістан туралы оқушыларға түсіндіру жұмыстарын жүргізу. Туған жеріміздің тарихын білу. |
|||||||
|
Табыс критерийлері |
||||||||
|
Барлық оқушылар Түркістан қаласының киелі орын екендігін біледі. |
Көпшілік оқушылар Түркістан қаласында Қожа Ахмет Яссауи кесенесі бар екенін біледі |
Жекелеген оқушылар Тақырып барысында сұрақтарға жауап бере алады. |
||||||
|
Тапсырма |
Уақыт |
Мұғалім не істейді? |
Оқушы не істейді? |
Ресурстар |
||||
|
Сабақты бастау Шаттық шеңбер Миға шабуыл |
3мин |
Психологиялық ахуал туғызу үшін тренинг өткізеді. Сабағымызды бастамас бұрын барлығымыз шаттық шеңбер тұрайық. Ал балалар жүрек түбіндегі лебіздерді бір біріне білдіріңдер 1.Қожа Ахмет Яссауи кесенесі қайда орналасқан? 2.Қожа Ахмет Яссауи кесенесінің құрылыс жүйесі туралы не білесіңдер? 3.Бұл кесенені кім салғызды? 4. Кесенені салғызуда қандай мақсат көзделді? |
Оқушылар шаттық шеңберге тұрады. Шеңбер-бұл әлемдегі мейірімділік жақсылықтың белгісі деп айтады және өздеріңнің бойындағы жақсы қасиеттерді достарына тілейді. |
Жүрекшенің макеті |
||||
|
Топқа бөлу |
5мин |
Топтың аттары: Отан, Астана, Түркістан сөздері арқылы топқа бөлемін. Отан топқа-мақал-мәтелдер, Астана топқа- ән, Түркістан - нақыл сөздер |
Оқушылар Отан, Астана, Түркістан сөздері арқылы топтасып мағынасын сыни тұрғыдан ойлана отырып қорғайды. |
Суреттер |
||||
|
Кіріспе |
1мин |
Отан әрбіріміздің туып өскен жеріміз отбасымыз. Отанымызды қорғап қадірлеп, қамқор болуымыз қажет. |
Тыңдайды, ойланады. |
|
||||
|
Негізгі бөлім
|
10мин |
Түркістан туралы өз
білетіндерін ортаға салу |
Өз ойларын айтады |
Ноутбук, видео, суреттер |
||||
|
|
||||||||
|
5мин |
1.Отаным... 2.Әркімнің өз жері- 3.Туған жерге - 4.Туған жердей жер болмас |
Оқушылар мақалды аяқтайды |
Плакат |
||||
|
10мин |
1.Түркістан - рухани астанамыз 2.Отаным алтын бесігім 3.Астана –бас қала |
Оқушылар өз ойларын еркін, ашық жеткізеді |
Маркер, стикер, плакат, клей, қайшы |
||||
|
4мин |
1. Түркістанның бұрынғы атауы
(Иасы) |
Тыңдайды, ой тұжырымдайды |
|
||||
|
Рефлексия: |
2мин |
Сабақтан алған әсерлерін бір-бірімен бөліседі. |
Жақсы тілектерін айтады. |
Түрлі түсті шарлар. |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Қазақстаным жүрегім - Түркістаным тірегім"
"Қазақстаным жүрегім - Түркістаным тірегім"
«Бекітемін»
Мектеп директоры:
____________ Махашев Е.М
|
Сынып |
7 сынып |
|||||||
|
Пәні |
Тәрбие сағаты |
|||||||
|
Тақырыбы |
«Қазақстаным –жүрегім, Түркістаным-тірегім!» |
|||||||
|
Негізгі түйінді идея |
Отанымыз Қазақстанды сүюге, туған еліне, жеріне деген сүйіспеншілікті арттыру. |
|||||||
|
Оқу мақсаты |
Рухани астанамыз Түркістан туралы оқушыларға түсіндіру жұмыстарын жүргізу. Туған жеріміздің тарихын білу. |
|||||||
|
Табыс критерийлері |
||||||||
|
Барлық оқушылар Түркістан қаласының киелі орын екендігін біледі. |
Көпшілік оқушылар Түркістан қаласында Қожа Ахмет Яссауи кесенесі бар екенін біледі |
Жекелеген оқушылар Тақырып барысында сұрақтарға жауап бере алады. |
||||||
|
Тапсырма |
Уақыт |
Мұғалім не істейді? |
Оқушы не істейді? |
Ресурстар |
||||
|
Сабақты бастау Шаттық шеңбер Миға шабуыл |
3мин |
Психологиялық ахуал туғызу үшін тренинг өткізеді. Сабағымызды бастамас бұрын барлығымыз шаттық шеңбер тұрайық. Ал балалар жүрек түбіндегі лебіздерді бір біріне білдіріңдер 1.Қожа Ахмет Яссауи кесенесі қайда орналасқан? 2.Қожа Ахмет Яссауи кесенесінің құрылыс жүйесі туралы не білесіңдер? 3.Бұл кесенені кім салғызды? 4. Кесенені салғызуда қандай мақсат көзделді? |
Оқушылар шаттық шеңберге тұрады. Шеңбер-бұл әлемдегі мейірімділік жақсылықтың белгісі деп айтады және өздеріңнің бойындағы жақсы қасиеттерді достарына тілейді. |
Жүрекшенің макеті |
||||
|
Топқа бөлу |
5мин |
Топтың аттары: Отан, Астана, Түркістан сөздері арқылы топқа бөлемін. Отан топқа-мақал-мәтелдер, Астана топқа- ән, Түркістан - нақыл сөздер |
Оқушылар Отан, Астана, Түркістан сөздері арқылы топтасып мағынасын сыни тұрғыдан ойлана отырып қорғайды. |
Суреттер |
||||
|
Кіріспе |
1мин |
Отан әрбіріміздің туып өскен жеріміз отбасымыз. Отанымызды қорғап қадірлеп, қамқор болуымыз қажет. |
Тыңдайды, ойланады. |
|
||||
|
Негізгі бөлім
|
10мин |
Түркістан туралы өз
білетіндерін ортаға салу |
Өз ойларын айтады |
Ноутбук, видео, суреттер |
||||
|
|
||||||||
|
5мин |
1.Отаным... 2.Әркімнің өз жері- 3.Туған жерге - 4.Туған жердей жер болмас |
Оқушылар мақалды аяқтайды |
Плакат |
||||
|
10мин |
1.Түркістан - рухани астанамыз 2.Отаным алтын бесігім 3.Астана –бас қала |
Оқушылар өз ойларын еркін, ашық жеткізеді |
Маркер, стикер, плакат, клей, қайшы |
||||
|
4мин |
1. Түркістанның бұрынғы атауы
(Иасы) |
Тыңдайды, ой тұжырымдайды |
|
||||
|
Рефлексия: |
2мин |
Сабақтан алған әсерлерін бір-бірімен бөліседі. |
Жақсы тілектерін айтады. |
Түрлі түсті шарлар. |
||||
шағым қалдыра аласыз













