Сынып | 7 сынып |
Пәні | Тәрбие сағаты |
Тақырыбы | «Қазақстаным –жүрегім, Түркістаным-тірегім!» |
Негізгі түйінді идея | Отанымыз Қазақстанды сүюге, туған еліне, жеріне деген сүйіспеншілікті арттыру. |
Оқу мақсаты | Рухани астанамыз Түркістан туралы оқушыларға түсіндіру жұмыстарын жүргізу. Туған жеріміздің тарихын білу. |
Табыс критерийлері |
Барлық оқушыларТүркістан қаласының киелі орын екендігін біледі. | Көпшілік оқушыларТүркістан қаласында Қожа Ахмет Яссауи кесенесі бар екенін біледі | Жекелеген оқушыларТақырып барысында сұрақтарға жауап бере алады. |
Тапсырма | Уақыт | Мұғалім не істейді? | Оқушы не істейді? | Ресурстар |
Сабақты бастау
Шаттық шеңбер
Миға шабуыл | 3мин | I. Ұйымдастыру. 1. Амандасу2. Оқушы назарын сабаққа аударту.3. Сабақ мақсатымен таныстыру. Психологиялық ахуал туғызу үшін тренинг өткізеді.Сабағымызды бастамас бұрын барлығымыз шаттық шеңбер тұрайық. Ал балалар жүрек түбіндегі лебіздерді бір біріне білдіріңдер1.Қожа Ахмет Яссауи кесенесі қайда орналасқан?2.Қожа Ахмет Яссауи кесенесінің құрылыс жүйесі туралы не білесіңдер?3.Бұл кесенені кім салғызды?4. Кесенені салғызуда қандай мақсат көзделді? | Оқушылар шаттық шеңберге тұрады. Шеңбер-бұл әлемдегі мейірімділік жақсылықтың белгісі деп айтады және өздеріңнің бойындағы жақсы қасиеттерді достарына тілейді. | Жүрекшенің макеті |
Топқа бөлу | 5мин | Топтың аттары: Отан, Астана, Түркістан сөздері арқылы топқа бөлемін. Отан топқа-мақал-мәтелдер, Астана топқа- ән, Түркістан - нақыл сөздер | Оқушылар Отан, Астана, Түркістан сөздері арқылы топтасып мағынасын сыни тұрғыдан ойлана отырып қорғайды. | Суреттер |
Кіріспе | 1мин | Отан әрбіріміздің туып өскен жеріміз отбасымыз. Отанымызды қорғап қадірлеп, қамқор болуымыз қажет. | Тыңдайды, ойланады. |
|
Негізгі бөлім «Ой қозғау» | 10мин | Түркістан туралы өз білетіндерін ортаға салуб) Түркістан қаласы туралы қосымша мәлімет беру(слайдтар арқылы мұғалімнің түсіндіруі).1 - слайд:Түркістан қаласы - Оңтүстік Қазақстан облысының Түркістан ауданының орталығы.2 - слайд:Қаланың бұрынғы атаулары.3 - слайд:Қожа Ахмет Яссауи кесенесі: а) Қожа Ахмет Яссауиә) Яссауидің мәйітіб) Кесене жанындағы ғимараттарв) Тайқазанның қысқаша тарихы | Өз ойларын айтады | Ноутбук, видео, суреттер |
|
«Аяқталмаған мақал-мәтелдер» жаттығуы | 5мин | 1.Отаным...2.Әркімнің өз жері-3.Туған жерге -4.Туған жердей жер болмас | Оқушылар мақалды аяқтайды | Плакат |
Постер (топтық жұмыс) | 10мин | 1.Түркістан - рухани астанамыз2.Отаным алтын бесігім3.Астана –бас қала | Оқушылар өз ойларын еркін, ашық жеткізеді | Маркер, стикер, плакат, клей, қайшы |
Қорытынды бөлім | 4мин | 1. Түркістанның бұрынғы атауы (Иасы)2. Яссауи кесенесі қай қалада? (Түркістан)3. Жер асты мешіті (қылует, ғибадатхана)4. Кесене бөлмелерінің бірі (қазандық)5. Халық Түркістанды қалай атайды? (Екінші Мекке)6. Кесене жанындағы тарихи ғимарат (монша)7. Кесене сөзінің синонимі (ескерткіш)8. Кесенені салғызған атақты адам (Әмір Темір)9. Яссауидің құнды шығармасы (Диуани Хикмет)10. Қазақ - түрік университеті кімнің атында? (Қожа Ахмет Яссауи)VII. Қорытынды:"INSERT"стратегиясы - Әр халықтың қадір тұтатын жері, бас иер мекені бар. Қазақ халқының сондай қасиетті жері - Түркістан қаласы. Бұл қала тек қазақ халқының ғана емес, бүкіл түркі халықтарының рухани орталығы. Кесене туралы да білімімізді толықтырдық. Кесене сендерді қызықтырды ма? Онда барғыларың келе ме? Мүмкіншілік болса, осындай киелі жерге барып, қасиетті адамдардың басына тағзым етіп отырыңдар. Өйткені, тарихсыз болашақ жоқ. Біздің болашағымыз - сендерсіңдер. Сендер осындай тарихи ескерткіштерді қорғап, көркейтіп, арғы ұрпақтарымызға жеткізетін, еліміздің көркейіп дамуына ат салысатын мына, сендерсіңдер! Рахмет, сау болыңдар! | Тыңдайды, ой тұжырымдайды |
|
Рефлексия: | 2мин | Сабақтан алған әсерлерін бір-бірімен бөліседі. | Жақсы тілектерін айтады. | Түрлі түсті шарлар. |