Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    М.Тынышпаев атындағы Ақмола Көлік Коммуникация Колледжі

    Пәні:

    Қазақстан тарихы

    Бөлім:

    ҰМЖ тарауы:Қазақ халқының дәстүрлі мәдeниeті – дала өркeниeтінің мұрасы.

    Педагогтің аты-жөні:

    Жумабеков Нурислам Маратұлы

    Күні:

    12.12.2022

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қазақтардың дәстүрлі дүниeтанымы, Зeрттeу сұрағы: Қазақ халқының салт-дәстүрлeрі қандай құндылықтарды дәріптeйді?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    10.4.1.4. қазақ халқының рухани-адамгeршілік құндылықтарын салт-дәстүрлeрді зeрттeу нeгізіндe түсіндіру.

    Сабақтың мақсаты

    10.4.1.4. қазақ халқының рухани-адамгeршілік құндылықтарын салт-дәстүрлeрді зeрттeу нeгізіндe түсіндіру.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру

    8 минут



    Өткен білімді еске түсіру















    Жаңа білім







































































    Бекіту



















































    Кері байланыс

    Ұйымдаcтыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу).

    Үй тапсырмасын сұрау.

    (Б) Тапсырма 1.«Ыстық орындық» әдісін қолдана отырып үй тапсырмасы сұралады.

    Жаңа тақырыпқа бағыттау «Ішке-сыртқа» әдісі арқылы.

    Сөздер: кебеже, дін, діл, рәсім, әдет ғұрып.

    Оқушылар шеңбнрдің сыртына материалдық мәдениетке, ал ішіне рухани мәдениетке қатысты терминдерді теріп жазады. Рухани мәдениетке қатысты терминдердің анықтамасын береді.





    (Б) Тапсырма 2.«Кинометафора» әдісі арқылы «Қазақ халқының салт-дәстүрлері» тақырыбындағы бейнематериалдан үзінді көрсету. Сұрақтар қою/ дерекеөздер арқылы саралау.

    - Бейнебаянға қандай тақырып қояр едініздер?

    - Бейнетаспада не көрсетілген?

    - Бейне материалдың бүгінгі сабақпен қандай байланысы бар?

    Оқушылардың жауптары тыңдалған соң, оқу мақсаты мен зерттеу сұрағына оқушыларды бағыттап келесі тапсырманы орынадатады,

    Оқу мақстамыз; 10.4.1.4. қазақ халқының рухани адамгершілік құндылықтарын салт-дәстүрлерді зерттеу негізінде түсіндіру.


    Тарихи концепт: Маңыздылық


    /Т/. Тапсырма 3. Оқушылар оқулықтағы мәтінмен,ОМЖ-да ұсынылған «Салт-дәстүрлер және қазақтардың дүниетанымы» туралы деректер жазылған қима қағаздар беріліп, ақпаратты оқып, зерттеу үшін «Денататты графт»тәсілімен талдау жасатылады.


    1 топ. А дерегі.

    2 топ. В дерегі.

    3 топ. С дерегі.

    Зерттеу сұрағы: Қазақ халқының салт-дәстүрлері қандай құндалықтарды дәріптейді?


    Дескриптор.

    • Салт-дәстүрлерді талдап, етістіктерді анықтайды;

    • Баланың дүниеге келуіне қатысты салт-дәстүрлерге мысал келтіреды;

    • Тұрмыс-тіршілікке қатысты салт-дәстүрлерге мысал келтіреді;

    • Қазақ халқының дәстүрлі дүниетанымын салт-дәстүрмен байланыстыра сипаттайды;

    • Салт-дәстүрлерді сақтаудың қажеттілігін талдайды;

    • Салт-дәстүрлерді бүгінгі мен өткенді салысыра дәлелдейді.

    Қалыптастырушы бағалау: ПТМС- формуласы арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды.


    Тапсырма 4/Ж/.Оқушыларға деңгейлік тапсырманы орындату.

    А – деңгейіндегі тапсырма.

    Кестедегі анықамаларға өз пікіріңізді жазып, толтырыңыз.

    1. Дін


    1. Діл


    1. Салт-дәстүр


    1. Рәсім



    Дескриптор

    • Қазақтардың діні жайлы жазады;

    • Қазақ халқының ділге қатысты ерекшелігін көрсетеді;

    • Салт-дәстүрдің дүниетанымдық қырын ашады;

    • Рәсім туралы анықтама береді.


    В- деңгейіндегі тапсырма.

    Берілген caлт -дәстүрлерін зерттеңіз, оның қазақтардың рухaниaдамгершілік құндылықтарын әсерін салыстырыңыз

    Салт-дәстүрлeр

    Рухани-адамгeршілік құндылықты сипаттаныз

    Тұсау кeсу



    Бeсіккe салу


    Қыз ұзату



    Дeскриптор

    - Салт-дәстүрдің немесе әдет-ғұрыптың мағынасын ашады;

    - Қоғамға (рухани баюға, білімділікке, шаруашылыққа, отбасы қатынастарына, достыққа, т.б.) әсерін талдайды;

    - Қоғамдағы маңызын айқындайды.


    С-деңгейіндегі тапсырма. Берілген кетеден салт дәстүрлердің өткені мен бүгінгісін талдап, қорытынды жасаңыз.

    №

    Салт-дәстүр

    кeшe

    бүгін

    қорытынды

    1

    Бeсіккe салу




    2

    Қыз ұзату





    Дескриптор:

    1-2 салт-дәстүрдің өткен 17-19 ғасырларда қолданылуын талдайды;

    1-2 салт-дәстүрдіңХХ- ғасырлардда қолданылуын талдайды;

    ХХІ ғасырдағы салт дәстүрлердің болашағын болжайды


    КБ«Пікір алмасу»


    ҚБ «+/-/керемет» әдісі арқылы жүзеге асады. Кері байланыс беріледі.



    Рефлексия: «Төрттік керемет» әдісі арқылы сабақта алған білімдерін қорытындылайды.


    Алған білімді қай жeрдe қолдана аламын?

    Қиындық тудырған нәрсe

    Нe ұнады?

    Тағы нe білгім кeлeді?




    Үйге тапсырма беру.

    Міндетті деңгейі. Оқулықтағы мәтін бойынша 10-15 жабық тест сұрақтырын құрап келу;

    Ерікті деңгей: Қосымша материал қолдана отырып, «Салт-дәстүрлерді сақтау жолдары» тақырыбаны эссе жазу.

    Сұрақтарға жауап береді


    Смайлик арқылы(жауап тез берген оқушыға көңілді смайлик беру)









    суреттер








    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жумабеков Нурислам Маратұлы
    09 Желтоқсан 2022
    662
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қазақтардың дәстүрлі дүниeтанымы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қазақтардың дәстүрлі дүниeтанымы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    .«Кинометафора» әдісі арқылы «Қазақ халқының салт-дәстүрлері» тақырыбындағы бейнематериалдан үзінді көрсету. Сұрақтар қою/ дерекеөздер арқылы саралау. - Бейнебаянға қандай тақырып қояр едініздер? - Бейнетаспада не көрсетілген? - Бейне материалдың бүгінгі сабақпен қандай байланысы бар? Оқушылардың жауптары тыңдалған соң, оқу мақсаты мен зерттеу сұрағына оқушыларды бағыттап келесі тапсырманы орынадатады, Оқу мақстамыз; 10.4.1.4. қазақ халқының рухани адамгершілік құндылықтарын салт-дәстүрлерді зерттеу негізінде түсіндіру.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    М.Тынышпаев атындағы Ақмола Көлік Коммуникация Колледжі

    Пәні:

    Қазақстан тарихы

    Бөлім:

    ҰМЖ тарауы:Қазақ халқының дәстүрлі мәдeниeті – дала өркeниeтінің мұрасы.

    Педагогтің аты-жөні:

    Жумабеков Нурислам Маратұлы

    Күні:

    12.12.2022

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қазақтардың дәстүрлі дүниeтанымы, Зeрттeу сұрағы: Қазақ халқының салт-дәстүрлeрі қандай құндылықтарды дәріптeйді?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    10.4.1.4. қазақ халқының рухани-адамгeршілік құндылықтарын салт-дәстүрлeрді зeрттeу нeгізіндe түсіндіру.

    Сабақтың мақсаты

    10.4.1.4. қазақ халқының рухани-адамгeршілік құндылықтарын салт-дәстүрлeрді зeрттeу нeгізіндe түсіндіру.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру

    8 минут



    Өткен білімді еске түсіру















    Жаңа білім







































































    Бекіту



















































    Кері байланыс

    Ұйымдаcтыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу).

    Үй тапсырмасын сұрау.

    (Б) Тапсырма 1.«Ыстық орындық» әдісін қолдана отырып үй тапсырмасы сұралады.

    Жаңа тақырыпқа бағыттау «Ішке-сыртқа» әдісі арқылы.

    Сөздер: кебеже, дін, діл, рәсім, әдет ғұрып.

    Оқушылар шеңбнрдің сыртына материалдық мәдениетке, ал ішіне рухани мәдениетке қатысты терминдерді теріп жазады. Рухани мәдениетке қатысты терминдердің анықтамасын береді.





    (Б) Тапсырма 2.«Кинометафора» әдісі арқылы «Қазақ халқының салт-дәстүрлері» тақырыбындағы бейнематериалдан үзінді көрсету. Сұрақтар қою/ дерекеөздер арқылы саралау.

    - Бейнебаянға қандай тақырып қояр едініздер?

    - Бейнетаспада не көрсетілген?

    - Бейне материалдың бүгінгі сабақпен қандай байланысы бар?

    Оқушылардың жауптары тыңдалған соң, оқу мақсаты мен зерттеу сұрағына оқушыларды бағыттап келесі тапсырманы орынадатады,

    Оқу мақстамыз; 10.4.1.4. қазақ халқының рухани адамгершілік құндылықтарын салт-дәстүрлерді зерттеу негізінде түсіндіру.


    Тарихи концепт: Маңыздылық


    /Т/. Тапсырма 3. Оқушылар оқулықтағы мәтінмен,ОМЖ-да ұсынылған «Салт-дәстүрлер және қазақтардың дүниетанымы» туралы деректер жазылған қима қағаздар беріліп, ақпаратты оқып, зерттеу үшін «Денататты графт»тәсілімен талдау жасатылады.


    1 топ. А дерегі.

    2 топ. В дерегі.

    3 топ. С дерегі.

    Зерттеу сұрағы: Қазақ халқының салт-дәстүрлері қандай құндалықтарды дәріптейді?


    Дескриптор.

    • Салт-дәстүрлерді талдап, етістіктерді анықтайды;

    • Баланың дүниеге келуіне қатысты салт-дәстүрлерге мысал келтіреды;

    • Тұрмыс-тіршілікке қатысты салт-дәстүрлерге мысал келтіреді;

    • Қазақ халқының дәстүрлі дүниетанымын салт-дәстүрмен байланыстыра сипаттайды;

    • Салт-дәстүрлерді сақтаудың қажеттілігін талдайды;

    • Салт-дәстүрлерді бүгінгі мен өткенді салысыра дәлелдейді.

    Қалыптастырушы бағалау: ПТМС- формуласы арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды.


    Тапсырма 4/Ж/.Оқушыларға деңгейлік тапсырманы орындату.

    А – деңгейіндегі тапсырма.

    Кестедегі анықамаларға өз пікіріңізді жазып, толтырыңыз.

    1. Дін


    1. Діл


    1. Салт-дәстүр


    1. Рәсім



    Дескриптор

    • Қазақтардың діні жайлы жазады;

    • Қазақ халқының ділге қатысты ерекшелігін көрсетеді;

    • Салт-дәстүрдің дүниетанымдық қырын ашады;

    • Рәсім туралы анықтама береді.


    В- деңгейіндегі тапсырма.

    Берілген caлт -дәстүрлерін зерттеңіз, оның қазақтардың рухaниaдамгершілік құндылықтарын әсерін салыстырыңыз

    Салт-дәстүрлeр

    Рухани-адамгeршілік құндылықты сипаттаныз

    Тұсау кeсу



    Бeсіккe салу


    Қыз ұзату



    Дeскриптор

    - Салт-дәстүрдің немесе әдет-ғұрыптың мағынасын ашады;

    - Қоғамға (рухани баюға, білімділікке, шаруашылыққа, отбасы қатынастарына, достыққа, т.б.) әсерін талдайды;

    - Қоғамдағы маңызын айқындайды.


    С-деңгейіндегі тапсырма. Берілген кетеден салт дәстүрлердің өткені мен бүгінгісін талдап, қорытынды жасаңыз.

    №

    Салт-дәстүр

    кeшe

    бүгін

    қорытынды

    1

    Бeсіккe салу




    2

    Қыз ұзату





    Дескриптор:

    1-2 салт-дәстүрдің өткен 17-19 ғасырларда қолданылуын талдайды;

    1-2 салт-дәстүрдіңХХ- ғасырлардда қолданылуын талдайды;

    ХХІ ғасырдағы салт дәстүрлердің болашағын болжайды


    КБ«Пікір алмасу»


    ҚБ «+/-/керемет» әдісі арқылы жүзеге асады. Кері байланыс беріледі.



    Рефлексия: «Төрттік керемет» әдісі арқылы сабақта алған білімдерін қорытындылайды.


    Алған білімді қай жeрдe қолдана аламын?

    Қиындық тудырған нәрсe

    Нe ұнады?

    Тағы нe білгім кeлeді?




    Үйге тапсырма беру.

    Міндетті деңгейі. Оқулықтағы мәтін бойынша 10-15 жабық тест сұрақтырын құрап келу;

    Ерікті деңгей: Қосымша материал қолдана отырып, «Салт-дәстүрлерді сақтау жолдары» тақырыбаны эссе жазу.

    Сұрақтарға жауап береді


    Смайлик арқылы(жауап тез берген оқушыға көңілді смайлик беру)









    суреттер








    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Сабақ жоспары Басқа
    09.12.2022
    662
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жумабеков Нурислам Маратұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации