Ұйымдаcтыру шаралары
(сәлемдесу, оқушыларды
түгендеу).
Үй тапсырмасын
сұрау.
(Б) Тапсырма
1.«Ыстық орындық» әдісін қолдана
отырып үй тапсырмасы
сұралады.
Жаңа тақырыпқа
бағыттау «Ішке-сыртқа» әдісі
арқылы.
Сөздер:
кебеже, дін, діл, рәсім,
әдет ғұрып.
Оқушылар шеңбнрдің сыртына
материалдық мәдениетке, ал ішіне рухани мәдениетке қатысты
терминдерді теріп жазады. Рухани мәдениетке қатысты терминдердің
анықтамасын береді.
(Б) Тапсырма
2.«Кинометафора» әдісі арқылы
«Қазақ халқының салт-дәстүрлері» тақырыбындағы бейнематериалдан
үзінді көрсету. Сұрақтар қою/ дерекеөздер арқылы
саралау.
- Бейнебаянға қандай тақырып
қояр едініздер?
- Бейнетаспада не
көрсетілген?
- Бейне материалдың бүгінгі
сабақпен қандай байланысы
бар?
Оқушылардың жауптары тыңдалған
соң, оқу мақсаты мен зерттеу сұрағына оқушыларды бағыттап келесі
тапсырманы орынадатады,
Оқу мақстамыз; 10.4.1.4. қазақ
халқының рухани адамгершілік құндылықтарын салт-дәстүрлерді зерттеу
негізінде түсіндіру.
Тарихи концепт:
Маңыздылық
/Т/. Тапсырма
3. Оқушылар оқулықтағы
мәтінмен,ОМЖ-да ұсынылған «Салт-дәстүрлер және
қазақтардың дүниетанымы» туралы деректер жазылған қима
қағаздар беріліп, ақпаратты оқып, зерттеу үшін
«Денататты
графт»тәсілімен талдау
жасатылады.
1 топ. А
дерегі.
2 топ. В
дерегі.
3 топ. С
дерегі.
Зерттеу
сұрағы: Қазақ халқының салт-дәстүрлері
қандай құндалықтарды
дәріптейді?
Дескриптор.
-
Салт-дәстүрлерді талдап,
етістіктерді анықтайды;
-
Баланың дүниеге келуіне
қатысты салт-дәстүрлерге мысал
келтіреды;
-
Тұрмыс-тіршілікке қатысты
салт-дәстүрлерге мысал
келтіреді;
-
Қазақ халқының дәстүрлі
дүниетанымын салт-дәстүрмен байланыстыра
сипаттайды;
-
Салт-дәстүрлерді сақтаудың
қажеттілігін талдайды;
-
Салт-дәстүрлерді бүгінгі мен
өткенді салысыра дәлелдейді.
Қалыптастырушы
бағалау: ПТМС- формуласы арқылы
оқушылар өзін-өзі бағалайды.
Тапсырма 4/Ж/.Оқушыларға
деңгейлік тапсырманы
орындату.
А – деңгейіндегі
тапсырма.
Кестедегі анықамаларға өз
пікіріңізді жазып,
толтырыңыз.
-
Дін
|
|
-
Діл
|
|
-
Салт-дәстүр
|
|
-
Рәсім
|
|
Дескриптор
-
Қазақтардың діні
жайлы жазады;
-
Қазақ халқының ділге
қатысты ерекшелігін
көрсетеді;
-
Салт-дәстүрдің
дүниетанымдық қырын ашады;
-
Рәсім туралы
анықтама береді.
В-
деңгейіндегі
тапсырма.
Берілген caлт
-дәстүрлерін зерттеңіз, оның қазақтардың рухaниaдамгершілік
құндылықтарын әсерін
салыстырыңыз
Салт-дәстүрлeр
|
Рухани-адамгeршілік
құндылықты
сипаттаныз
|
Тұсау
кeсу
|
|
Бeсіккe
салу
|
|
Қыз
ұзату
|
|
Дeскриптор
- Салт-дәстүрдің
немесе әдет-ғұрыптың мағынасын
ашады;
- Қоғамға (рухани
баюға, білімділікке, шаруашылыққа, отбасы қатынастарына, достыққа,
т.б.) әсерін талдайды;
- Қоғамдағы маңызын
айқындайды.
С-деңгейіндегі тапсырма. Берілген кетеден
салт дәстүрлердің өткені мен бүгінгісін талдап, қорытынды
жасаңыз.
№
|
Салт-дәстүр
|
кeшe
|
бүгін
|
қорытынды
|
1
|
Бeсіккe
салу
|
|
|
|
2
|
Қыз
ұзату
|
|
|
|
Дескриптор:
1-2 салт-дәстүрдің
өткен 17-19 ғасырларда қолданылуын
талдайды;
1-2
салт-дәстүрдіңХХ- ғасырлардда қолданылуын
талдайды;
ХХІ ғасырдағы салт
дәстүрлердің болашағын
болжайды
КБ«Пікір
алмасу»
ҚБ «+/-/керемет»
әдісі арқылы жүзеге асады. Кері байланыс
беріледі.
Рефлексия:
«Төрттік керемет» әдісі арқылы сабақта алған
білімдерін қорытындылайды.
Алған білімді қай жeрдe қолдана
аламын?
|
Қиындық тудырған
нәрсe
|
Нe
ұнады?
|
Тағы нe білгім
кeлeді?
|
Үйге тапсырма
беру.
Міндетті
деңгейі. Оқулықтағы мәтін бойынша 10-15
жабық тест сұрақтырын құрап
келу;
Ерікті деңгей:
Қосымша материал қолдана отырып, «Салт-дәстүрлерді сақтау жолдары»
тақырыбаны эссе жазу.
|