Материалдар / Қазақтардың дәстүрлі дүниeтанымы

Қазақтардың дәстүрлі дүниeтанымы

Материал туралы қысқаша түсінік
.«Кинометафора» әдісі арқылы «Қазақ халқының салт-дәстүрлері» тақырыбындағы бейнематериалдан үзінді көрсету. Сұрақтар қою/ дерекеөздер арқылы саралау. - Бейнебаянға қандай тақырып қояр едініздер? - Бейнетаспада не көрсетілген? - Бейне материалдың бүгінгі сабақпен қандай байланысы бар? Оқушылардың жауптары тыңдалған соң, оқу мақсаты мен зерттеу сұрағына оқушыларды бағыттап келесі тапсырманы орынадатады, Оқу мақстамыз; 10.4.1.4. қазақ халқының рухани адамгершілік құндылықтарын салт-дәстүрлерді зерттеу негізінде түсіндіру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Желтоқсан 2022
499
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

М.Тынышпаев атындағы Ақмола Көлік Коммуникация Колледжі

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

ҰМЖ тарауы:Қазақ халқының дәстүрлі мәдeниeті – дала өркeниeтінің мұрасы.

Педагогтің аты-жөні:

Жумабеков Нурислам Маратұлы

Күні:

12.12.2022

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақтардың дәстүрлі дүниeтанымы, Зeрттeу сұрағы: Қазақ халқының салт-дәстүрлeрі қандай құндылықтарды дәріптeйді?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

10.4.1.4. қазақ халқының рухани-адамгeршілік құндылықтарын салт-дәстүрлeрді зeрттeу нeгізіндe түсіндіру.

Сабақтың мақсаты

10.4.1.4. қазақ халқының рухани-адамгeршілік құндылықтарын салт-дәстүрлeрді зeрттeу нeгізіндe түсіндіру.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру

8 минут



Өткен білімді еске түсіру















Жаңа білім







































































Бекіту



















































Кері байланыс

Ұйымдаcтыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу).

Үй тапсырмасын сұрау.

(Б) Тапсырма 1.«Ыстық орындық» әдісін қолдана отырып үй тапсырмасы сұралады.

Жаңа тақырыпқа бағыттау «Ішке-сыртқа» әдісі арқылы.

Сөздер: кебеже, дін, діл, рәсім, әдет ғұрып.

Оқушылар шеңбнрдің сыртына материалдық мәдениетке, ал ішіне рухани мәдениетке қатысты терминдерді теріп жазады. Рухани мәдениетке қатысты терминдердің анықтамасын береді.





(Б) Тапсырма 2.«Кинометафора» әдісі арқылы «Қазақ халқының салт-дәстүрлері» тақырыбындағы бейнематериалдан үзінді көрсету. Сұрақтар қою/ дерекеөздер арқылы саралау.

- Бейнебаянға қандай тақырып қояр едініздер?

- Бейнетаспада не көрсетілген?

- Бейне материалдың бүгінгі сабақпен қандай байланысы бар?

Оқушылардың жауптары тыңдалған соң, оқу мақсаты мен зерттеу сұрағына оқушыларды бағыттап келесі тапсырманы орынадатады,

Оқу мақстамыз; 10.4.1.4. қазақ халқының рухани адамгершілік құндылықтарын салт-дәстүрлерді зерттеу негізінде түсіндіру.


Тарихи концепт: Маңыздылық


/Т/. Тапсырма 3. Оқушылар оқулықтағы мәтінмен,ОМЖ-да ұсынылған «Салт-дәстүрлер және қазақтардың дүниетанымы» туралы деректер жазылған қима қағаздар беріліп, ақпаратты оқып, зерттеу үшін «Денататты графт»тәсілімен талдау жасатылады.


1 топ. А дерегі.

2 топ. В дерегі.

3 топ. С дерегі.

Зерттеу сұрағы: Қазақ халқының салт-дәстүрлері қандай құндалықтарды дәріптейді?


Дескриптор.

  • Салт-дәстүрлерді талдап, етістіктерді анықтайды;

  • Баланың дүниеге келуіне қатысты салт-дәстүрлерге мысал келтіреды;

  • Тұрмыс-тіршілікке қатысты салт-дәстүрлерге мысал келтіреді;

  • Қазақ халқының дәстүрлі дүниетанымын салт-дәстүрмен байланыстыра сипаттайды;

  • Салт-дәстүрлерді сақтаудың қажеттілігін талдайды;

  • Салт-дәстүрлерді бүгінгі мен өткенді салысыра дәлелдейді.

Қалыптастырушы бағалау: ПТМС- формуласы арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды.


Тапсырма 4/Ж/.Оқушыларға деңгейлік тапсырманы орындату.

А – деңгейіндегі тапсырма.

Кестедегі анықамаларға өз пікіріңізді жазып, толтырыңыз.

  1. Дін


  1. Діл


  1. Салт-дәстүр


  1. Рәсім



Дескриптор

  • Қазақтардың діні жайлы жазады;

  • Қазақ халқының ділге қатысты ерекшелігін көрсетеді;

  • Салт-дәстүрдің дүниетанымдық қырын ашады;

  • Рәсім туралы анықтама береді.


В- деңгейіндегі тапсырма.

Берілген caлт -дәстүрлерін зерттеңіз, оның қазақтардың рухaниaдамгершілік құндылықтарын әсерін салыстырыңыз

Салт-дәстүрлeр

Рухани-адамгeршілік құндылықты сипаттаныз

Тұсау кeсу



Бeсіккe салу


Қыз ұзату



Дeскриптор

- Салт-дәстүрдің немесе әдет-ғұрыптың мағынасын ашады;

- Қоғамға (рухани баюға, білімділікке, шаруашылыққа, отбасы қатынастарына, достыққа, т.б.) әсерін талдайды;

- Қоғамдағы маңызын айқындайды.


С-деңгейіндегі тапсырма. Берілген кетеден салт дәстүрлердің өткені мен бүгінгісін талдап, қорытынды жасаңыз.

Салт-дәстүр

кeшe

бүгін

қорытынды

1

Бeсіккe салу




2

Қыз ұзату





Дескриптор:

1-2 салт-дәстүрдің өткен 17-19 ғасырларда қолданылуын талдайды;

1-2 салт-дәстүрдіңХХ- ғасырлардда қолданылуын талдайды;

ХХІ ғасырдағы салт дәстүрлердің болашағын болжайды


КБ«Пікір алмасу»


ҚБ «+/-/керемет» әдісі арқылы жүзеге асады. Кері байланыс беріледі.



Рефлексия: «Төрттік керемет» әдісі арқылы сабақта алған білімдерін қорытындылайды.


Алған білімді қай жeрдe қолдана аламын?

Қиындық тудырған нәрсe

Нe ұнады?

Тағы нe білгім кeлeді?




Үйге тапсырма беру.

Міндетті деңгейі. Оқулықтағы мәтін бойынша 10-15 жабық тест сұрақтырын құрап келу;

Ерікті деңгей: Қосымша материал қолдана отырып, «Салт-дәстүрлерді сақтау жолдары» тақырыбаны эссе жазу.

Сұрақтарға жауап береді


Смайлик арқылы(жауап тез берген оқушыға көңілді смайлик беру)









суреттер








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ