Қазақтардың дәстүрлі шаруашылығы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақтардың дәстүрлі шаруашылығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге Қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

4-тоқсан

САБАҚ:

Қазақтардың дәстүрлі шаруашылығы

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің есімі:


СЫНЫП: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар: 0

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

6.4.1.2 – көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекшеліктерін анықтау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: көшпелі шаруашылықтың ерекшеліктерін біледі


Оқушылардың басым бөлігі: маусымдық көші-қон бағыттарын сипаттайды


Кейбір оқушылар:шаруашылықтың адам өміріндегі маңызын анықтайды.


Бағалау критерийі

Көшпелілердің дәстүрлі шаруашылығының ерекшелігін көрсетеді

Тілдік құзіреттілік


Қазақтардың дәстүрлі шаруашылығы

Құндылықтарға баулу

Ата-бабаларымыздың бірегей мәдениетіне құрметпен қарау,шығармашылық және сыни тұрғысынан ойлау

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

қазақ тілі,қазақ әдебиеті

Алдыңғы тақырып

XVI – XVII ғасырлардағы қазақтардың материалдық мәдениеті


Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде

жоспарланған жаттығулармен қатар,

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы


Топқа бөлу маусымдық жайылым түрлеріне байланысты бөлінеді. Қағазға жазылған сөздер арқылы

1-топ көшпелі мал шаруашылығы

2-топ отырықшы мал шаруашылығы

3-топ жартылай көшпелі мал шаруашылығы

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Ыстық алақан арқылы жылы лебіз білдіреді




Ортасы

Ойлан бірік бөліс постер қорғау

1 топ мал шаруашылығы

2-топ маусымдық көші –қон

3-топ егін шаруашылығы мен қолөнері


Көп нүктенің орнын толықтыр. Жұптық тапсырма

Оңтүстік Қазақстан өңірлері , Сырдария , Шу, Талас өзендері жағалауларында мал шаруашылығын ............. тұрмыспен ұштастырған дәстүр кең тарады.

Шөбі қалың , ауа райы салқын болғандықтан жайлау.......... аудандарда орналасты.

Желтоқсанда көшпелілер өздерін қысқы азықпен қамтамасыз ету үшін ............. сойды. .............. деген жемшөптің тауысылып,қыс аяғы ұзарып,қатты суық болуынан, қар қалың түсіп,жер бетін мұз басып қалуынан болады.


Жұптық бағалау

Маркер плакат

стикер

Сергіту сәті


Жадыны дамытуға арналған ойын




Аяқталуы

Жеке жұмыс. Қазақтардың төрт-түліктен алған өнімдерін ата?

Мал түрі

Дайындалатын азық-түлік

өнімдері

Киім-кешек және т.б

бұйымдар

Қой





Сиыр





Жылқы




Түйе






Дескриптор Малдан алынатын азық-түлік өнімдерін атайды.

Малдан алынатын киім-кешек бұйымдарын көрсетеді.


Кері байланыс Не білдің? не түсіндің? түсініксіз жері


Үйге тапсырма Қазақ халқының шаруашылығы . оқып келу.




Оқушылар кестемен жұмыс жасайды











Стикерге жазып тақтаға іледі.

Қосымша ақпарат


Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

«Менің көңіл-күйім баспалдағы»

Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.01.2019
1515
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі