Материалдар / қазақтілі ашық сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

қазақтілі ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
материал маған досыма
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Наурыз 2021
373
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

3-тоқсан бойынша бөлімдік жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар

Бөлім «Су – тіршілік көзі. Қазақстандағы өзен-көлдер. Морфология», «Спорт. Белгілі спорт жұлдыздары. Морфология»


Оқу мақсат

6.1.5.1 оқылған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру.

6.2.3.1 ауызекі сөйлеу этикеттері мен көркем сөйлеудің құрылымдық және жанрлық ерекшеліктерін ажырату.


Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді

  • Ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады

  • Ауызекі және көркем сөйлеудің құрылымдық, жанрлық ерекшеліктерін ажыратады.




Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану


Орындау уақыты

    1. минут


  1. тапсырма

Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап беріңіз.


Былғары қолғап шебері

Қонақбаев Серік Керімбекұлы 1959 жылы 25 қазан күні Павлодар қаласында дүниеге келген. Әкесі Қонақбаев Керімбек техника ғылымының кандидаты. Шешесі Қонақбаева Балтуған Темірғалиқызы мұғалім болған. Қазақтың атын күллі әлемге танытқан Серік ағамыз КСРО-ның еңбек сіңірген спорт шебері атағын 1981 жылы еншілеген. Былғары қолғап шеберіміз Жамбыл гидромелиоративтік құрылыс институтын 1981 жылы аяқтаса, қазіргі Қазақ мемлекеттік спорт және туризм академиясын 1984 жылы бітіріп, маман иесі болған. 1999 жылы Халықаралық Х.А.Яссауи атындағы Қазақ-Түрік университетінің заңгер-құқықтанушы мамандығын бітірген. Серік Қонақбаев бокспен 14 жасынан бастап айналыса бастады. Спортшының атақтарына келетін болсақ, ол КСРО халықтар спартакиадасының және КСРО чемпионатының күміс жүлдегері, екі мәрте Еуропа чемпионы, әлем кубогінің иегері. Дәл сол жылы әлемнiң ең үздiк боксшысы деген атақ Серiк Қонақбаевқа бұйырған. Әлем кубогінің иегері Мәскеуде өткен ХХІІ Олимпиада ойындарының күміс иегері (1980), Әлем чемпионатының күміс жүлдегері, КСРО чемпионы. Мәскеу Олимпиадасынан кейін жастардың боксқа деген қызығушылығы артып, Серік Қонақбаев оқыған Жамбыл гидромелиоративтік құрылыс институтындағы бокспен айналысатын студенттердің саны 40-тан 600-ге дейін өсті. Бұл қазақ боксының дамуына үлкен ықпал етті. 1981-1987 жылдары Серік Керімбекұлы бапкерлік жұмыстар атқарып, коммерциялық «Қазақстан» спорт клубының, ҚР кәсіпқой бокс Федерациясының, ҚР президенті жанындағы ұлттық спорт қорының президенті болды. Ол қазір қазақ туризм және спорт академиясының профессоры. Серік Қонақбаевтың есімі қазақ бокс тарихында алтын әріппен жазылған.

А) Сұрақ:

  1. Серік Қонақбаевтың Қазақстанның спорт саласын дамытудағы рөлі қандай деп ойлайсың?

  2. Спорт саласында үлкен жетістіктерге жету үшін адамның бойында қандай қасиеттер болуы керек?

  3. Серік Қонақбаевтың спорттағы жолы қалай басталды?

  4. Серік Қонақбаев спорт саласындағы қандай атақтардың иегері?

  5. Серіктің атын әлемге танытқан қандай жеңіс болды?

  6. Серік Қонақбаевтың спорттағы жетісіктері бұл салаға қызығушылық танытатын жастарға қалай ықпал етеді?

Ә) Мәтіннен есімдіктің қандай түрлері кезеседі, теріп жазып көрсетіңіз, салт және сабақты етістіктерді тауып, ажыратып жазыңыз.


  1. Тапсырма


1-мәтін мен 2-мәтінді салыстырып, олардың стилін, жанрлық, тілдік қолданыстарындағы ерекшеліктерді көрсетіңіз.


  • Қалайсың, Айжан!

  • Сәлем!

  • Не істеп жатырсың?

  • Ештеңе, қазір көше жаққа барам деп отырмын.

  • Аа, ол жақта не бар?

  • Наурызға концерт болып жатыр деді. Біздің көрші барып келді. Күшті болып жатыр дит. Барсайш менімен бірге.

  • Аа, иә, барайық. Менің де сол барсам ба, бармасам ба деп, алдымен сенен сұрап жатқаным ғой. Сен қашан шығасың?

  • Қазір бір жарты сағаттан соң ба деп отырмын.

  • Мені тоса тұр, иә? Қазір бір шаруалар болып тұр. Соны тез бітірп сен жаққа қарай өтемін.

  • Аа, жақсы! Общем, хабарласайық. Звондайсың ғой?

  • Ок.

1-мәтін

2-мәтін

Мәтіндер қандай стильде жазылған?



Жанрлық ерекшеліктері неде?



Тілдік қолданыстарында қандай ерекшеліктер бар?




Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл





Білім алушы


Оқылған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап жазады, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады


1

мәтінді оқып, сұрақтарға жауап жазады

3

мәтіннен есімдіктерді табады

1

салт және сабақты етістіктерді ажыратады

1

Ауызекі және көркем сөйлеудің құрылымдық, жанрлық ерекшеліктерін ажыратады

2

мәтіндердің стилін анықтайды;

2




мәтіндердің жанрлық ерекшеліктерін анықтайды

2


мәтіндердің тілдік қолданыстарындағы ерекшеліктерді көрсетеді.

1

Барлығы




10


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!