Материалдар / Қазақттың ұлттық киімі. Этностиль: Ою-өрнек стилизациясы

Қазақттың ұлттық киімі. Этностиль: Ою-өрнек стилизациясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақттың ұлттық киімі. Этностиль: Ою-өрнек стилизациясы оқушылар түсінік алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2018
441
0 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар: Мектеп: Бозайғыр орта мектебіДизайн және технология Күні: Мұғалім аты-жөні: Халман Сайрангүл

Сынып: 8 Қатысушылардың саны: Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбыҚазақттың ұлттық киімі. Этностиль: Ою-өрнек стилизациясы
Сабақта қол жететін оқыту мақсаттары: (сілтеме оқу бағдарламасы)

8.1.2.1-Тарихи және мәдени шығу тегі әр түрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы түсінігін көрсету.8.1.2.1-Шығармашылық идеяларды дамыту мен іске асыруда өз бетінше таңдаған ақпарат көздерін қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану арқылы)

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Әр түрлі ұлттық киімдермен айырмашылықтарын анықтайды. Шығармашылық идеяларды бөліседі іске асырады.Көптеген оқушылар: Қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшелігін көрсетеді. Жаңа технологияларды қолданады.Кейбір оқушылар: Ұлттық нақышта композицияны құра біледі. Өз бетінше таңдаған дизайынды жасайды.

Критерий бағалауӨнер, қолөнер, дизайн түрлерінің ерекшеліктерін көрсетеді .

Шығармашылық идеяларын таныстыруда ақпарат көздерін қолданады.

Талқылау және өзін-өзі бағалау өзіндік практикалық жұмыс басқа да, көрсету кезіңінде жұмыстарды орындайды.

Тілдік мақсаттар















Диолог және жазылымға пайдалы тіркестер:Ұлттық киімдердің шығу тарихы қандай?Ою-өрнектер қандай мақсатта бейнеленеді?Әйелдер киімінің тарихы?

Құндылықтары дарыту.

Өмір бойы білім алу, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық
Пәнаралық байланыс.Тарих, геометрия, информатикарыс тілі, ағылшын тілі,
АКТ пайдалану дағдылары.

Жаңа технологияларды қолдану, ноутбук пайдалану.
Алдынғы білім

«Әшекейлерді пайдалана отырып сәндеу»
Сабақтың барысы
Жоспарланғансабақтың кезеңдеріЖоспарланған сабақтағы іс-әрекеттеріРесурсы
Сабақтың басы 3 мин.Ұйымдастыру: АмандасуАхуал: Шаттық шеңбер құру, бір – біріне сәттілік тілеуҰлттық бас киім арқылы сыныпты топқа бөлу.1 топ: Сәукеле2 топ: Кимешек3 топ: БөрікБейнеролик көрсету(ұлттық киім)Бейнероликке мұқият қара.«Stop» экран әдісі.Топтық жұмыс. Суреттер

























Бейнеролик/www.youtube.com/watchv=zObNZBfVRFA
Сабақтың ортасы 28 мин

Ой – қозғау әдісі.Тапсырма:1.Ақпарат көздерін қолданып, қазақ ұлттық киімдерінің ерекшеліктері мен түрлерін анықтап, сипаттаңыз. Кестені толтырыңыз.Мысалы,

Кері байланыс:Жетістік баспалдағы:







Таратпа қағаздар

















Суреттер, А4 қағазы, маркер, эскиз, кесте, плакаттар, стикер.

















Кесте







































































































Сәйкестендіру кестесі
Сабақ соңы 5 мин

Сабақ соңында оқушылар рефлекция жүргізеді: - не білді, нені үйренді- не түсініксіз болды -немен жұмыстану қажетСабақтың қорытындысы

А4 қағазы, стикер, маркер.
Үй жұмысы:

Ұлттық киімнің эскизін салу.



Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!