Ұзақ
мерзімді жоспар:
Мектеп: Бозайғыр орта
мектебі
Дизайн және
технология
Күні:
Мұғалім
аты-жөні: Халман
Сайрангүл
Сынып: 8
Қатысушылардың
саны:
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ
тақырыбы
|
Қазақттың ұлттық киімі.
Этностиль: Ою-өрнек стилизациясы
|
Сабақта қол
жететін оқыту
мақсаттары:
(сілтеме оқу
бағдарламасы)
|
8.1.2.1-Тарихи және мәдени
шығу тегі әр түрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының
ерекшеліктері туралы түсінігін көрсету.
8.1.2.1-Шығармашылық идеяларды
дамыту мен іске асыруда өз бетінше таңдаған ақпарат көздерін
қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды
қолдану арқылы)
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық
оқушылар: Әр түрлі ұлттық киімдермен
айырмашылықтарын анықтайды. Шығармашылық идеяларды бөліседі іске
асырады.
Көптеген
оқушылар: Қолөнер мен дизайн
туындыларының ерекшелігін көрсетеді. Жаңа технологияларды
қолданады.
Кейбір
оқушылар: Ұлттық нақышта композицияны
құра біледі. Өз бетінше таңдаған дизайынды
жасайды.
|
Критерий
бағалау
|
Өнер, қолөнер, дизайн
түрлерінің ерекшеліктерін көрсетеді .
Шығармашылық идеяларын
таныстыруда ақпарат көздерін қолданады.
Талқылау және өзін-өзі бағалау
өзіндік практикалық жұмыс басқа да, көрсету кезіңінде жұмыстарды
орындайды.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Орыс
тілі
|
Қазақ
тілі
|
Ағылшын
тілі
|
картины
|
суреттер
|
pictures
|
одежда
|
киім
|
clothes
|
Орнамент
|
ою
|
Ornament
|
национальный
|
ұлттық
|
national
|
эскизы
|
эскиздер
|
sketches
|
Диолог және жазылымға пайдалы
тіркестер:
Ұлттық киімдердің шығу тарихы
қандай?
Ою-өрнектер қандай мақсатта
бейнеленеді?
Әйелдер киімінің
тарихы?
|
Құндылықтары
дарыту.
|
Өмір бойы білім алу, құрмет,
ынтымақтастық, ашықтық
|
Пәнаралық
байланыс.
|
Тарих, геометрия,
информатика,орыс тілі, ағылшын тілі,
|
АКТ
пайдалану
дағдылары.
|
Жаңа технологияларды қолдану,
ноутбук пайдалану.
|
Алдынғы
білім
|
«Әшекейлерді пайдалана отырып
сәндеу»
|
Сабақтың
барысы
|
Жоспарланған
сабақтың
кезеңдері
|
Жоспарланған сабақтағы
іс-әрекеттері
|
Ресурсы
|
Сабақтың
басы
3
мин.
|
Ұйымдастыру:
Амандасу
Ахуал: Шаттық шеңбер құру, бір
– біріне сәттілік тілеу
Ұлттық бас киім арқылы сыныпты
топқа бөлу
.

1 топ:
Сәукеле
2 топ:
Кимешек
3 топ:
Бөрік
Бейнеролик көрсету(ұлттық
киім)
Бейнероликке мұқият
қара.
«Stop» экран
әдісі.
Топтық
жұмыс.
|
Суреттер
Бейнеролик
/www.youtube.com/watchv=zObNZBfVRFA
|
Сабақтың
ортасы
28
мин
|
Ой – қозғау
әдісі.
Тапсырма:
1.Ақпарат көздерін қолданып,
қазақ ұлттық киімдерінің ерекшеліктері мен түрлерін анықтап,
сипаттаңыз. Кестені толтырыңыз.
Мысалы,


№
|
Киім
атауы:
|
Сипаттамасы:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.Киім үлгілерінің стиль
түрлерін анықтаңыз.

А)__________В)
_____С)_
D)_
3.
Өзге
ұлтың ұлттық киімімен қазақ халқының киім
айырмашылықтары.

Кері
байланыс:

Жеке
жұмыс
Сәйкестендіру
әдісі: Оқушылар берілген ұлттық
киімнің суреттерімен атауларын
сәйкестендіріңіз.

|
Камзол
|

|
Тақия
|

|
Бешпент
|

|
Тон(ішік)
|

|
Бөрік
|

|
Шапан
|
|
Критерий:
Білім
алушы:
-Өнер, қолөнер, дизайн
түрлерінің ерекшеіктерін көрсетеді
-Шығармашылық идеяларын таныстыруда ақпарат
көздерін қолданады.
-Талқылау және өзін-өзі
бағалау өзіндік практикалық жұмыс басқа да, көрсету кезіңінде
жұмыстарды орындайды.
|
Дескриптор:
Білім
алушы
-ұлттық киім түрлерін
анықтайды;
-ұлттық киімдердің
ерекшеліктерін ажыратады;
-кестені
толтырады;
-киім үлгілерінің
стилін анықтайды.
-стиль атауларын
талдайды.
-басқа ұлт киімдерімен
салыстырады.
|
Кері байланыс:

Жетістік
баспалдағы:
Жақсы
түсіндім
Түсіндім
Сұрағым
бар
Мүлдем
түсінбедім
|
Таратпа
қағаздар
Суреттер, А4 қағазы, маркер,
эскиз, кесте, плакаттар, стикер.
Кесте
Сәйкестендіру
кестесі
|
Сабақ
соңы
5 мин
|
Сабақ соңында оқушылар
рефлекция жүргізеді:
- не білді, нені
үйренді
- не түсініксіз
болды
-немен жұмыстану
қажет
Сабақтың
қорытындысы
|
А4 қағазы, стикер,
маркер.
|
Үй
жұмысы:
|
Ұлттық киімнің эскизін
салу.
|
|