Ұзақ мерзімді жоспар: Мектеп: Бозайғыр орта мектебіДизайн және технология Күні: Мұғалім аты-жөні: Халман Сайрангүл
Сынып: 8 Қатысушылардың саны: Қатыспағандар саны:
|
Сабақ тақырыбы | Қазақттың ұлттық киімі. Этностиль: Ою-өрнек стилизациясы |
Сабақта қол жететін оқыту мақсаттары: (сілтеме оқу бағдарламасы)
| 8.1.2.1-Тарихи және мәдени шығу тегі әр түрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы түсінігін көрсету.8.1.2.1-Шығармашылық идеяларды дамыту мен іске асыруда өз бетінше таңдаған ақпарат көздерін қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану арқылы)
|
Сабақтың мақсаты
| Барлық оқушылар: Әр түрлі ұлттық киімдермен айырмашылықтарын анықтайды. Шығармашылық идеяларды бөліседі іске асырады.Көптеген оқушылар: Қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшелігін көрсетеді. Жаңа технологияларды қолданады.Кейбір оқушылар: Ұлттық нақышта композицияны құра біледі. Өз бетінше таңдаған дизайынды жасайды.
|
Критерий бағалау | Өнер, қолөнер, дизайн түрлерінің ерекшеліктерін көрсетеді .
Шығармашылық идеяларын таныстыруда ақпарат көздерін қолданады.
Талқылау және өзін-өзі бағалау өзіндік практикалық жұмыс басқа да, көрсету кезіңінде жұмыстарды орындайды.
|
Тілдік мақсаттар |
Диолог және жазылымға пайдалы тіркестер:Ұлттық киімдердің шығу тарихы қандай?Ою-өрнектер қандай мақсатта бейнеленеді?Әйелдер киімінің тарихы?
|
Құндылықтары дарыту.
| Өмір бойы білім алу, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық |
Пәнаралық байланыс. | Тарих, геометрия, информатика,орыс тілі, ағылшын тілі, |
АКТ пайдалану дағдылары.
| Жаңа технологияларды қолдану, ноутбук пайдалану. |
Алдынғы білім
| «Әшекейлерді пайдалана отырып сәндеу» |
Сабақтың барысы |
Жоспарланғансабақтың кезеңдері | Жоспарланған сабақтағы іс-әрекеттері | Ресурсы |
Сабақтың басы 3 мин. | Ұйымдастыру: АмандасуАхуал: Шаттық шеңбер құру, бір – біріне сәттілік тілеуҰлттық бас киім арқылы сыныпты топқа бөлу.1 топ: Сәукеле2 топ: Кимешек3 топ: БөрікБейнеролик көрсету(ұлттық киім)Бейнероликке мұқият қара.«Stop» экран әдісі.Топтық жұмыс. | Суреттер
Бейнеролик/www.youtube.com/watchv=zObNZBfVRFA |
Сабақтың ортасы 28 мин
| Ой – қозғау әдісі.Тапсырма:1.Ақпарат көздерін қолданып, қазақ ұлттық киімдерінің ерекшеліктері мен түрлерін анықтап, сипаттаңыз. Кестені толтырыңыз.Мысалы,
Кері байланыс:Жетістік баспалдағы:
|
Таратпа қағаздар
Суреттер, А4 қағазы, маркер, эскиз, кесте, плакаттар, стикер.
Кесте
Сәйкестендіру кестесі |
Сабақ соңы 5 мин
| Сабақ соңында оқушылар рефлекция жүргізеді: - не білді, нені үйренді- не түсініксіз болды -немен жұмыстану қажетСабақтың қорытындысы
| А4 қағазы, стикер, маркер. |
Үй жұмысы:
| Ұлттық киімнің эскизін салу. |
|