Материалдар / Қазақттың ұлттық киімі. Этностиль: Ою-өрнек стилизациясы

Қазақттың ұлттық киімі. Этностиль: Ою-өрнек стилизациясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақттың ұлттық киімі. Этностиль: Ою-өрнек стилизациясы оқушылар түсінік алады
Авторы:
06 Қараша 2018
485
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар: Мектеп: Бозайғыр орта мектебі

Дизайн және технология

Күні: Мұғалім аты-жөні: Халман Сайрангүл


Сынып: 8 Қатысушылардың саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Қазақттың ұлттық киімі. Этностиль: Ою-өрнек стилизациясы

Сабақта қол жететін оқыту мақсаттары: (сілтеме оқу бағдарламасы)


8.1.2.1-Тарихи және мәдени шығу тегі әр түрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы түсінігін көрсету.

8.1.2.1-Шығармашылық идеяларды дамыту мен іске асыруда өз бетінше таңдаған ақпарат көздерін қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану арқылы)


Сабақтың

мақсаты


Барлық оқушылар: Әр түрлі ұлттық киімдермен айырмашылықтарын анықтайды. Шығармашылық идеяларды бөліседі іске асырады.

Көптеген оқушылар: Қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшелігін көрсетеді. Жаңа технологияларды қолданады.

Кейбір оқушылар: Ұлттық нақышта композицияны құра біледі. Өз бетінше таңдаған дизайынды жасайды.


Критерий бағалау

Өнер, қолөнер, дизайн түрлерінің ерекшеліктерін көрсетеді .


Шығармашылық идеяларын таныстыруда ақпарат көздерін қолданады.


Талқылау және өзін-өзі бағалау өзіндік практикалық жұмыс басқа да, көрсету кезіңінде жұмыстарды орындайды.


Тілдік мақсаттар

Орыс тілі

Қазақ тілі

Ағылшын тілі

картины

суреттер

pictures

одежда

киім

clothes

Орнамент

ою

Ornament

национальный

ұлттық

national

эскизы

эскиздер

sketches

















Диолог және жазылымға пайдалы тіркестер:

Ұлттық киімдердің шығу тарихы қандай?

Ою-өрнектер қандай мақсатта бейнеленеді?

Әйелдер киімінің тарихы?


Құндылықтары

дарыту.



Өмір бойы білім алу, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық

Пәнаралық байланыс.

Тарих, геометрия, информатика,орыс тілі, ағылшын тілі,

АКТ пайдалану

дағдылары.



Жаңа технологияларды қолдану, ноутбук пайдалану.

Алдынғы білім



«Әшекейлерді пайдалана отырып сәндеу»

Сабақтың

барысы

Жоспарланған

сабақтың кезеңдері

Жоспарланған сабақтағы іс-әрекеттері

Ресурсы

Сабақтың басы

3 мин.

Ұйымдастыру: Амандасу

Ахуал: Шаттық шеңбер құру, бір – біріне сәттілік тілеу

Ұлттық бас киім арқылы сыныпты топқа бөлу

.

1 топ: Сәукеле

2 топ: Кимешек

3 топ: Бөрік

Бейнеролик көрсету(ұлттық киім)

Бейнероликке мұқият қара.

«Stop» экран әдісі.

Топтық жұмыс.

Суреттер














Бейнеролик

/www.youtube.com/watchv=zObNZBfVRFA

Сабақтың ортасы

28 мин


Ой – қозғау әдісі.

Тапсырма:

1.Ақпарат көздерін қолданып, қазақ ұлттық киімдерінің ерекшеліктері мен түрлерін анықтап, сипаттаңыз. Кестені толтырыңыз.

Мысалы,



Киім атауы:

Сипаттамасы:
















2.Киім үлгілерінің стиль түрлерін анықтаңыз.

А)__________В) _____С)_ D)_

3. Өзге ұлтың ұлттық киімімен қазақ халқының киім айырмашылықтары.

Кері байланыс:


Жеке жұмыс

Сәйкестендіру әдісі: Оқушылар берілген ұлттық киімнің суреттерімен атауларын сәйкестендіріңіз.




Камзол




Тақия




Бешпент





Тон(ішік)




Бөрік



Шапан


Критерий:

Білім алушы:

-Өнер, қолөнер, дизайн түрлерінің ерекшеіктерін көрсетеді

-Шығармашылық идеяларын таныстыруда ақпарат көздерін қолданады.

-Талқылау және өзін-өзі бағалау өзіндік практикалық жұмыс басқа да, көрсету кезіңінде жұмыстарды орындайды.



Дескриптор:

Білім алушы

-ұлттық киім түрлерін анықтайды;

-ұлттық киімдердің ерекшеліктерін ажыратады;

-кестені толтырады;

-киім үлгілерінің стилін анықтайды.

-стиль атауларын талдайды.

-басқа ұлт киімдерімен салыстырады.

Кері байланыс:

Жетістік баспалдағы:

Жақсы түсіндім


Түсіндім


Сұрағым бар


Мүлдем түсінбедім






Таратпа қағаздар










Суреттер, А4 қағазы, маркер, эскиз, кесте, плакаттар, стикер.










Кесте





















































Сәйкестендіру кестесі

Сабақ соңы

5 мин


Сабақ соңында оқушылар рефлекция жүргізеді:

- не білді, нені үйренді

- не түсініксіз болды

-немен жұмыстану қажет

Сабақтың қорытындысы



А4 қағазы, стикер, маркер.

Үй жұмысы:


Ұлттық киімнің эскизін салу.



Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі