Материалдар / Қазақты әнмен тербеген Қайрат Байбосынов
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақты әнмен тербеген Қайрат Байбосынов

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Маусым 2018
465
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Тақырыбы: Қазақты әнмен тербеген Қайрат Байбосынов.Мақсаты: 1.Қайрат Байбосыновтың өмірбаяны мен шығармашылығын таныстырып, күнделікті өмірде қолдана білуге үйрету арқылы музыкаға деген қызығушылығын ояту.Күтілетін нәтиже: 1.Оқушылар композитордың өмірбаяны және шығармашылығымен танысады.2.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың музыкаға деген қызығушылығы артады.Әдістері: 1. Миға шабуыл2. Зерттеушілік әңгіме3. Тыңдалым4. Ой толғауКөрнекліктер: Видеоролик, слайд, баян, музыка оқулығы, әннің сөзі, Үкілі Ыбырайдың әні «Гакку», тест сұрақтары.
УақытБөлімМұғалім іс-әрекетіОқушылар іс-әрекеті
2 минҰйымдастыруОқушылармен амандасып, түгендеу. Оқушылардың көшбасшылығымен ынтымақтаса отырып, топрқа бөлу. Оқушыларға үстелдің үстінен ұнаған қағаздарын таңдатып, қағаздағы суреттерге қарай 3 топқа бөлу.Оқушылар амандасады, топқа бөлінеді. «домбыра», «қобыз», «жетіген» топтарына бөлінеді.
6 минҚызығушылықты ояту«Ән шырқау» Музыкадағы 7 дыбыстар арқылы дауысқа жаттығу жасау. М. Омаровтың «Анашым» әнін 3 топқа бөліп орындау.Видеоролик арқылы жаңа сабақты ашу.( Қайрат Байбосыновтың орындауында Үкілі Ыбырайдың әні «Гакку»Дауысқа жаттығу жасап, әнді орындайды. Видеороликты көріп, орындаушыны табу.
20 минМағынаны тануТақырып бойынша«домбыра» тобына компазитордың өмірі, «қобыз» тобына шығармашылығы,«жетіген» тобына ұстаздары, шәкірттері, жетістіктері, әндері туралы түсініктерін айту.Оқушылар топтарға берілген тапсырманы орындап қорғайды.
7 минТыңдалымҚ.Байбосыновтың орындауында Үкілі Ыбырайдың «Гәкку» әнін тыңдап, әннің 1 шумағын орындау.Оқушылар әнді тыңдап, орындайды.
7 минОй толғанысӨз білімдерін тексеру мақсатында қорытынды тест сұрақтары беріледі.Топтар тест сұрақтарына жауап бере отырып, әр топ бір-бірлерін тексереді. Дұрыс жауабы тақтада жазылып тұрады.
3 минҚорытынды
  • Бағалау
  • Үйге тапсырма
  • Кері байланыс
  • Бағалау парақшалары арқылы қорытынды бағаларын күнделікке қойғызады.Кері байланыс «Блоб» ағашына ілінеді. Оқушылар бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергендігі туралы ағашқа стикерге жазып жапсырады




    Тест сұрақтары:
    • «Қазақстан камератасы» ансамблі қай жылы құрылды?
    а) 1990 жылы б) 1995 жылы в) 1997 жылы

    • Айман Мұсаходжаева қандай аспапта ойнайды?
    а)фортепиано б)скрипка в)виолончель

    • Қазақ ұлт аспаптар оркестрінің алғаш ұйымдастырушысы?
    а)А.Жұбанов б)Н.Тілендиев в)Е.Брусиловский

    • Квинтет ансамблінде қанша аспап бар?
    а) 3 б)4 в)5

    • Қазақстанда консерватория қай жылы ашылды?
    а) 1932 жылы б) 1934 жылы в) 1944 жылы

    • Халық композиторларының әншілік мұрасын жалғастырған кім?
    а) М. Мұхамедиқызы б) Н. Үсенбаева в) Қ. БайбосыновЖауаптары:
    123456
    вбаввв












    Бағалау бетшесі:Топ басшысы:___________Топ аты:_____________
    Топ мүшелеріӘн щырқайықОй толғауЗерттеушілік әңгімеТыңдалымТестҚорытынды






















































































    Көк түс- «5», сары түс – «4», қызыл түс –«3» .

    КритерийлерТөменОрташаӨте жақсыҚорытынды
    Топтың ынтымақтастыққа жұмыс істеуі345

    Тапсырманы дұрыс орындауы34522 ұпай- 516 ұпай-412 ұпай-3
    Жұмысты қорғау барысы, шеберлігі345

    Тест сұрақтарына нақты жауап беруі345



















    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!