Бекітемін:
Тақырыбы: Қазақты әнмен тербеген Қайрат
Байбосынов.
Мақсаты: 1.Қайрат Байбосыновтың
өмірбаяны мен шығармашылығын таныстырып, күнделікті өмірде қолдана
білуге үйрету арқылы музыкаға деген қызығушылығын
ояту.
Күтілетін
нәтиже: 1.Оқушылар композитордың
өмірбаяны және шығармашылығымен танысады.
2.Топтық жұмыс арқылы
оқушылардың музыкаға деген қызығушылығы
артады.
Әдістері: 1. Миға
шабуыл
2. Зерттеушілік
әңгіме
3.
Тыңдалым
4. Ой
толғау
Көрнекліктер: Видеоролик, слайд, баян,
музыка оқулығы, әннің сөзі,
Үкілі Ыбырайдың әні «Гакку»,
тест сұрақтары.
Уақыт
|
Бөлім
|
Мұғалім
іс-әрекеті
|
Оқушылар
іс-әрекеті
|
2
мин
|
Ұйымдастыру
|
Оқушылармен амандасып,
түгендеу. Оқушылардың көшбасшылығымен ынтымақтаса отырып, топрқа
бөлу. Оқушыларға үстелдің үстінен ұнаған қағаздарын таңдатып,
қағаздағы суреттерге қарай 3 топқа
бөлу.
|
Оқушылар амандасады,
топқа бөлінеді.
«домбыра», «қобыз», «жетіген»
топтарына бөлінеді.
|
6
мин
|
Қызығушылықты
ояту
|
«Ән
шырқау»
Музыкадағы 7
дыбыстар арқылы дауысқа жаттығу жасау. М. Омаровтың «Анашым» әнін 3
топқа бөліп орындау.
Видеоролик арқылы жаңа сабақты
ашу.( Қайрат Байбосыновтың орындауында Үкілі Ыбырайдың әні
«Гакку»
|
Дауысқа жаттығу жасап, әнді
орындайды. Видеороликты көріп, орындаушыны
табу.
|
20
мин
|
Мағынаны
тану
|
Тақырып
бойынша
«домбыра» тобына
компазитордың өмірі, «қобыз» тобына
шығармашылығы,
«жетіген» тобына ұстаздары,
шәкірттері, жетістіктері, әндері туралы түсініктерін
айту.
|
Оқушылар топтарға берілген
тапсырманы орындап қорғайды.
|
7
мин
|
Тыңдалым
|
Қ.Байбосыновтың орындауында
Үкілі Ыбырайдың «Гәкку» әнін тыңдап, әннің 1 шумағын
орындау.
|
Оқушылар әнді тыңдап,
орындайды.
|
7
мин
|
Ой
толғаныс
|
Өз білімдерін тексеру
мақсатында қорытынды тест сұрақтары
беріледі.
|
Топтар тест сұрақтарына жауап
бере отырып, әр топ бір-бірлерін тексереді. Дұрыс жауабы тақтада
жазылып тұрады.
|
3
мин
|
Қорытынды
|
-
Бағалау
-
Үйге
тапсырма
-
Кері
байланыс
|
Бағалау парақшалары
арқылы қорытынды бағаларын күнделікке
қойғызады.
Кері байланыс «Блоб» ағашына
ілінеді. Оқушылар бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергендігі туралы
ағашқа стикерге жазып
жапсырады
|
Тест
сұрақтары:
-
«Қазақстан камератасы»
ансамблі қай жылы құрылды?
а) 1990 жылы б) 1995 жылы в)
1997 жылы
-
Айман Мұсаходжаева қандай
аспапта ойнайды?
а)фортепиано б)скрипка
в)виолончель
-
Қазақ ұлт аспаптар оркестрінің
алғаш ұйымдастырушысы?
а)А.Жұбанов б)Н.Тілендиев
в)Е.Брусиловский
-
Квинтет ансамблінде қанша
аспап бар?
а) 3 б)4
в)5
-
Қазақстанда консерватория қай
жылы ашылды?
а) 1932 жылы б) 1934 жылы в)
1944 жылы
-
Халық композиторларының
әншілік мұрасын жалғастырған кім?
а) М. Мұхамедиқызы б) Н.
Үсенбаева в) Қ. Байбосынов
Жауаптары:
Бағалау
бетшесі:
Топ
басшысы:___________
Топ
аты:_____________
Топ
мүшелері
|
Ән
щырқайық
|
Ой
толғау
|
Зерттеушілік
әңгіме
|
Тыңдалым
|
Тест
|
Қорытынды
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Көк түс- «5», сары түс – «4»,
қызыл түс –«3» .
Критерийлер
|
Төмен
|
Орташа
|
Өте
жақсы
|
Қорытынды
|
Топтың ынтымақтастыққа жұмыс
істеуі
|
3
|
4
|
5
|
|
Тапсырманы дұрыс
орындауы
|
3
|
4
|
5
|
22 ұпай-
5
16
ұпай-4
12
ұпай-3
|
Жұмысты қорғау барысы,
шеберлігі
|
3
|
4
|
5
|
|
Тест сұрақтарына нақты жауап
беруі
|
3
|
4
|
5
|
|
|
|
|
|
|