Ұйымдас
тыру
Өзін-өзі
тексеру
2
мин
Өткен білімді еске
түсіру
10
мин
Жаңа
білім
20
мин
Сергіту
сәті
3
мин
Бекіту
5
мин
Рефлексия
5
мин
|
Сабаққа
дайындық
Психологиялық
дайындық
« Мен қандаймын»
әдісі
Топқа бөліну:
« Жұмыртқа» әдісімен жүзеге
асады!
1-ші топ:
Ақындар
2-ші топ:
Жазушылар
3-ші топ:
Суретшілер
Өткенді
пысықтау
«Миға
жабуыл» әдісі.
-
Ғафу Қайырбеков
кім?
-
Кел, балалар оқылық өлеңінің
авторы кім?
-
Ғафу Қайырбеков қай жылы
дүниеге келген?
-
Ғафу Қайырбеков қай жерде
дүниеге келген?
-
Алғашқы қоңырау өлеңінде қай
ақынның есімі бар?
«Сақиналы
шеңбер» әдісі арқылы үйге берілген
өлеңді сұраймын. Шеңберде оқушылардың есімдері
жазылған.
Қазақтың бас ақыны – Абай
Құнанбаев. Жаңа сабақты
түсіндіремін.
Абай
Құнанбаев (1845-1904) – ақын–ағартушы, жазба қазақ әдебиетінің,
қазақ әдеби тілінің негізін қалаушы, философ, композитор,
аудармашы, саяси
қайраткер
Абай Құнанбайев жайлы қысқаша
бейнежазба көрсетемін.
Мұхат Әуезов жайлы
бейнематериял көрсетемін.
«Стоп кадр»
әдісі.
Оқулықпен
жұмыс.
Бала Абай мәтінін
оқытамын.
Мәтінмен
жұмыс
« Ақиқат/жалған)
әдісі
Оқушыларға киізүй суретіне
жасырынған тапсырмаларды таратып
беремін.



«Кластер»
әдісі
Оқушыларға топ бойынша парақ
таратып, екі жазушы жайлы тапсырма
беремін.
Интерактивті
тапсырма:
Оқушылардың қызығушылын
арттыру мақсатында Wordwall
платформасы арқыла тапсырмалар
беремін.
Музыка ырғағымен қимыл
қозғалыс жасаймыз.
«Ыстық бауырсақ» әдісі
арқылы сабақты
бекітемін.
-
Абайдың әжесінің есімі
кім?
-
Абайдың анасының есімі
кім?
-
Абайдың шын аты
кім?
-
Мұхтар Әуезов
кім?
-
Абай жолы романын кім
жазды?
-
Абай жолы романы кім туралы
жазылған?
-
Абайдың әкесінің аты
кім?
-
«Көксерек» шығармасын кім
жазды?
-
Мұхтар Әуезов қай жерде
дүниеге келген?
«Баскетбол»
әдісі

Үй
тапсырмасы:
Бала Абай шығармасын
оқып түсінік айту.
|
Бір біріне мен қандаймын деп
сұрақ қояды. Сұраққа ақылдысың, әдептісің, тәртіптісің, әдемісің
деп жауап береді.
Оқушар топқа бөлініп
отырады
Сұрақтарға біртіндеп жауап
береді?
Шеңбер қай оқушыны таңдаса сол
оқушы өлең шумақтарын жатқа
айтады.
Жаңа сабақты тыңдайды. Бейне
жазбаны көреді.
Оқушылар бала Абай мәтінін
оқиды. Стоп деп айтқан кезде келесі оқушы ары қарай жалғастырып
оқиды.
Оқушылар жұмылып тапмырманы
тауып орындайды. Мәтін бойынша берілген тапсырманың ақиқат не
жалған екендігін анықтайды.
Оқушалар бірігіп топ бойынша
кластер орындайды.
Екі оқушыдан тақтаға шығып
жасаған жұмыстарын қойғайды.
Оқушылар тапсырманы
орындайды.
Сұрақтарға жауап
береді.
Мұғаліммен бірге қимылды
қайталау.
Сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылар бүгінгі
сабаққа кері байланыс орындайды. Сабақты қаншалықты түсінгендерін
жайлы баскетболдың 3 себетіне шарларды
салады.
|
Мақтау,мадақтау
Тамаша
ҚБ:
«Тамаша»
Білім заряды арқылы
бағаланады.
Дескриптор:
Бірінші болып сұраққа жауап
бергені үшін-1⚡️
Тапсырманы
орындайды-1⚡️
Дұрыс жауап
берсе-1⚡️
ҚБ: Өлеңді қатесіз, мәнерлеп
айтса – 1⚡️
ҚБ:Керемет!
Мадақтау
ҚБ: Барлығын дұрым орындағаны
үшін-1⚡️
Бірінші болып аяқтағаны
үшін-1⚡️
Мвдақтау
Дескриптор:
Тапсырманы
орындайды-1⚡️
Бірінші болып орындағаны үшін
-1⚡️
Қатесіз
жазады-1⚡️
Дескриптор:
Белсенділік танытқаны
үшін-1⚡️
Сұрақтарға дұрыс жауап бергені
үшін-1⚡️
Мадақтау
Дескриптор:
Сұрақтарға дұрыс жауап бергені
үшін-1⚡️
Жылдам жауап бергені
үшін-1⚡️
Мадақтау
|

Қағаз
жұрыртқа
Мидың
суреті
Стикер
Білім заряды
Интерактивті тақта.
Оқулық
Оқулық
Абай Құнанбаев пен
Мұхтар Әуезовтың суреттері
Интерактивті
тақта
Киіз үй
суреттері
Оқулық
Плакат
Интерактивті
тақта
Музыка
Бауырсақтар
Шарлар
|