Материалдар / Қазақтың дәстүрлі музыкалық аспаптары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақтың дәстүрлі музыкалық аспаптары

Материал туралы қысқаша түсінік
11.1.6.1-коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында дұрыс сөйлеу, тыңдаушыларға ықпал ете білу, шешен сөйлеу. 11.4.1.1- мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2022
737
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

6-бөлім

Ұлттың тарихи жәдігерлерін сақтау



Мектеп: Амангелді олрта мектебі КММ

Күн: 21 02

Мұғалімнің аты-жөні: Ибраева Жанар

Сынып: 11 «а»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Қазақтың дәстүрлі музыкалық аспаптары


Осы сабақта қол жеткізі-летін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

11.1.6.1-коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында дұрыс сөйлеу, тыңдаушыларға ықпал ете білу, шешен сөйлеу.

11.4.1.1- мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу

Сабақ мақсаттары

. -коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында дұрыс сөйлейді, тыңдаушыларға ықпал ете біледі, шешен сөйлейді.,мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады

Бағалау критерийлері

  • көпшілік алдында дұрыс сөйлейді, тыңдаушыларға ықпал ете біледі, шешен сөйлейді,сауаттылығын арттырады

Сабақ кезеңі/ Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру бөлімі

«Ой шақыру» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын ашу мақсатында

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру











Тыңдалым тапсырмасы




Тыңдалымнан кейін

2-тапсырма.







3-тапсырма

























4-тапсырма



Дескриптор- Мәтінмен жұмыстанады



Аспап туралы білгендерін ортаға салады





Тілдік ерекшелігін анықтайды



«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!

ҚБ

«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.











Кестемен жұмыстанады


Оқулықпен жұмыс

Сабақтың соңы






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!