Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
8.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің
мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды
анықтау.
8.Ж5. оқылым және тыңдалым
материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен
алынған ақпараттардан жинақы мәтін
жазу.
|
Сабақтың
мақсаты
|
Тыңдалған мәтіннің мазмұнын
түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды
анықтайды.
оқылым және тыңдалым
материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен
алынған ақпараттардан жинақы мәтін
жазады.
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы
Үйге
тапсырма
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Сыныпта жағымды ахуал
қалыптастыру. Топқа
бөлу.
Қызығушылықты
ояту.
ЖАЗЫЛЫМ
АЛДЫ.
Артық
болмас, білгенің!
Оқушылар суреттерге
байланысты өз пікірлерін
білдіреді.
Сабақтың тақырыбы,
мақсаты мен бағалау критерийлерін анықтайды.
ІІ. ЖАЗЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ
Мәтінді оқыңыз. Оқулықтағы
жазылым тапсырмасын
орындау.
1 –
тапсырма.
Әр бөліктегі маңызды
ақпараттарды іріктеп алып, ұсынылған ақпараттан астарлы
ойды анықтаңдар.
Дескриптор:
2 –
тапсырма.
Оқылым және тыңдалым
мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан
жинақы мәтін жазыңдар.
Дескриптор:
ҚБ
ОҚЫЛЫМНАН
КЕЙІН. ӘТН
Оқулықтағы 3-тапсырма. Театр
туралы жай сөйлем түрлеріне мысалдар ойлап тауып, кестеге
жазыңдар.
Дескриптор:
-
Театр
туралы жай сөйлем түрлеріне мысалдар ойлап тауып, кестеге
жазады;
-
Жай
сөйлемдердің жасалуын
түсіндіреді.
Кері
байланыс
6-тапсырма
|
Оқушы
назары сабаққа
аударылады.
Оқушылар
суреттерге байланысты өз пікірлерін
білдіреді.
«Артық
болмас, білгенің!» айдары бойынша мәліметпен танысады. Сабақтың
тақырыбы мен мақсатын
анықтайды.
Мәтіннің әр
бөлігінен маңызды ақпараттарды
іріктейді;
мәтін
мазмұнын сақтайды;
аннотация
жазады.
Театр
туралы жай сөйлем түрлеріне мысалдар ойлап тауып, кестеге
жазады;
Жай
сөйлемдердің жасалуын
түсіндіреді.
|
ҚБ
ҚБ
«Бағдаршам»
ҚБ
«Бағдаршам»
|
8 сынып қазақ тілі
оқулығы
|