Материалдар / Қазақтың Қанышы 10-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақтың Қанышы 10-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ әдебиеті пәнінен жаңартылған бағдарлама бойынша сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қаңтар 2023
205
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім:

2-бөлім: Қазақтың Қанышы

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Сібір шамшырағында

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру;

Сабақтың мақсаты






Ұлттық құндылықтардың маңыздылығын меңгереді; Ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіреді.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы






























Сабақтың ортасы





















Қызығушылықты ояту

Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу

Шеңбер бойымен тұрып,

бір-біріне жақсы тілектерін жеткізеді.

Топқа бөлу





«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Қаламгердің өмір жолы мен шығармашылығы туралы не білеміз?

Қ.Сәтбаев қай қалада, қай оқу орнында оқыған? Университеттің құрылысын автор қалай сипаттаған?

Қаныш профессор В.И.Шумиловтің сынағынан қалай өтті?

Студент атанған Қаныш қандай қиындықтарға жолықты? Кімнің қамқорлығын көрді?

1-тапсырма. «Блум таксономиясы» бойынша бағалау тапсырмаларын орындайды.

Талдау

Жинақтау

Басты кейіпкер – Қаныш Сәтбаевтың роман-эсседе көрсетілген еңбектерін бірнеше бағытта талдаңдар. Мәселен: геологиялық, тарихи, мәдени еңбектері тұрғысынан

Қаныш Сәтбаевпен бірге оқыған көрнекті қайраткерлердің ұлт келешегі үшін атқарған ерен еңбегін дәлелдер арқылы сипаттап жазыңдар.

2-тапсырма: Оқушыларға эссе жаздырады. Пікірлерін сұрайды. Кері байланыс береді.

Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру.

I -Үшбұрыштар тобы

II - Дөңгелектер тобы

III -Төртбұрыштар тобы

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.















Талдап, жинақтайды.






















«Қаныш Сәтбаев» роман-эссесін ғаламдық мәселермен ұштастыра отырып, эссе жазады.

ҚБ

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.















































Дескриптор:

Эссе жазады.

Ой алмасады.

Пікірлерін толықтырады.


Фигуралар салынған конверт


Оқулық


































Сабақтың соңы



























Кері байланыс

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.



Үйге: Қ.Сәтбаев туралы тың деректер жинап келу




















Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- мен өзімді.....үшін мақтар едім.

- маған ерекше ұнағаны.....

- сабақтан соң маған........келді

- бүгін маған..........сәті түсті.

- қызықты болғаны.....

- ......қиындық тудырды.

- менің түсінгенім.....

- енді мен......аламын.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!



Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

















     


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!