Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
Қызығушылықты
ояту
Ұйымдастыру
кезеңі
Сәлемдесу
Шеңбер бойымен
тұрып,
бір-біріне жақсы тілектерін
жеткізеді.
Топқа бөлу
«Миға шабуыл»
әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау.
Қаламгердің өмір жолы мен
шығармашылығы туралы не білеміз?
Қ.Сәтбаев қай қалада, қай оқу орнында
оқыған? Университеттің құрылысын автор қалай
сипаттаған?
Қаныш профессор В.И.Шумиловтің
сынағынан қалай өтті?
Студент атанған Қаныш қандай
қиындықтарға жолықты? Кімнің қамқорлығын көрді?
1-тапсырма. «Блум таксономиясы» бойынша бағалау
тапсырмаларын орындайды.
Талдау
|
Жинақтау
|
Басты
кейіпкер – Қаныш Сәтбаевтың роман-эсседе көрсетілген еңбектерін
бірнеше бағытта талдаңдар. Мәселен: геологиялық, тарихи, мәдени
еңбектері тұрғысынан
|
Қаныш
Сәтбаевпен бірге оқыған көрнекті қайраткерлердің ұлт келешегі үшін
атқарған ерен еңбегін дәлелдер арқылы сипаттап
жазыңдар.
|
2-тапсырма: Оқушыларға эссе жаздырады.
Пікірлерін сұрайды. Кері байланыс береді.
|
Оқушыларды топтарға біріктіруді
ұйымдастыру:
Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа
біріктіру.
I -Үшбұрыштар тобы
II - Дөңгелектер
тобы
III -Төртбұрыштар
тобы
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара
ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
Талдап, жинақтайды.
«Қаныш Сәтбаев» роман-эссесін ғаламдық
мәселермен ұштастыра отырып, эссе жазады.
|
ҚБ
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен
ынталандыру.
Дескриптор:
Эссе жазады.
Ой алмасады.
Пікірлерін
толықтырады.
|
Фигуралар салынған конверт
Оқулық
|
Сабақтың
соңы
|
Кері
байланыс
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Үйге:
Қ.Сәтбаев туралы тың деректер жинап келу
|
Жеке жұмыс:
- бүгінгі сабақта
мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
- бүгін сабақта
қуантқаны.....
- мен өзімді.....үшін мақтар
едім.
- маған ерекше
ұнағаны.....
- сабақтан соң
маған........келді
- бүгін маған..........сәті
түсті.
- қызықты
болғаны.....
- ......қиындық
тудырды.
- менің
түсінгенім.....
- енді
мен......аламын.
|
Мұғалім оқушыларды
«Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық
жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|