Қазақтың Қанышы 10-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақтың Қанышы 10-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ әдебиеті пәнінен жаңартылған бағдарлама бойынша сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім:

2-бөлім: Қазақтың Қанышы

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Сібір шамшырағында

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру;

Сабақтың мақсаты






Ұлттық құндылықтардың маңыздылығын меңгереді; Ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіреді.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы






























Сабақтың ортасы





















Қызығушылықты ояту

Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу

Шеңбер бойымен тұрып,

бір-біріне жақсы тілектерін жеткізеді.

Топқа бөлу





«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Қаламгердің өмір жолы мен шығармашылығы туралы не білеміз?

Қ.Сәтбаев қай қалада, қай оқу орнында оқыған? Университеттің құрылысын автор қалай сипаттаған?

Қаныш профессор В.И.Шумиловтің сынағынан қалай өтті?

Студент атанған Қаныш қандай қиындықтарға жолықты? Кімнің қамқорлығын көрді?

1-тапсырма. «Блум таксономиясы» бойынша бағалау тапсырмаларын орындайды.

Талдау

Жинақтау

Басты кейіпкер – Қаныш Сәтбаевтың роман-эсседе көрсетілген еңбектерін бірнеше бағытта талдаңдар. Мәселен: геологиялық, тарихи, мәдени еңбектері тұрғысынан

Қаныш Сәтбаевпен бірге оқыған көрнекті қайраткерлердің ұлт келешегі үшін атқарған ерен еңбегін дәлелдер арқылы сипаттап жазыңдар.

2-тапсырма: Оқушыларға эссе жаздырады. Пікірлерін сұрайды. Кері байланыс береді.

Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру.

I -Үшбұрыштар тобы

II - Дөңгелектер тобы

III -Төртбұрыштар тобы

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.















Талдап, жинақтайды.






















«Қаныш Сәтбаев» роман-эссесін ғаламдық мәселермен ұштастыра отырып, эссе жазады.

ҚБ

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.















































Дескриптор:

Эссе жазады.

Ой алмасады.

Пікірлерін толықтырады.


Фигуралар салынған конверт


Оқулық


































Сабақтың соңы



























Кері байланыс

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.



Үйге: Қ.Сәтбаев туралы тың деректер жинап келу




















Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- мен өзімді.....үшін мақтар едім.

- маған ерекше ұнағаны.....

- сабақтан соң маған........келді

- бүгін маған..........сәті түсті.

- қызықты болғаны.....

- ......қиындық тудырды.

- менің түсінгенім.....

- енді мен......аламын.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!



Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

















     


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.01.2023
540
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі