Қазақтың танымал сәулетшілері

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Қазақтың танымал сәулетшілері

Материал туралы қысқаша түсінік
" Қазақтың танымал саулетшілері " тақырыбында 10 қазақ сыныбына (ҚГБ) арналған дайын ашық сабаққа ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Сәулет өнері.

Стильдік ерекшеліктер

МЕКТЕП: «№23 ЖББМ» КММ

КҮНІ: 7-наурыз 2025 жыл.

Мұғалім: Хасенова Д.Е.

СЫНЫП: 10 «Ә»

Қатысқандар :

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақтың танымал сәулетшілері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.1.5.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу;

10.4.5.1 сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу

Сабақ мақсаты

Мәтінді оқи отырып, көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтайды, тыныс белгілерін дұрыс қолданып, жазады.

Құндылықтар

«Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.

Жоспар:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



















Сабақтың ортасы










































І. Ұйымдастыру кезеңі

Амандасу

Сынып оқушылары түгенделеді.

Жағымды психологиялық ахуал.

Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады.

Топқа бөлу (Асық түстері арқылы топқа бөлінеді)

І топ Сәулетшілер
ІІ топ
Ғимараттар
ІІІ топ
Дизайнерлер

Үй тапсырмасы: «Бауырсақ»әдісі

Сұрақ-жауап арқылы өткен тақырып тексеріледі.

Жаңа сабақ: Суреттер арқылы болжау

Сабақтың тақырыбы, мақсаты анықталады.

Тақырыпқа байланысты топ атауы беріледі.

І топ Сәулетшілер
ІІ топ
Ғимараттар
ІІІ топ
Дизайнерлер

ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ.

Ойтүрткі сұрағына жауап беріңдер.

(оқушылардың жауабы тыңдалады).

Оқылылым мәтіні бойынша видео көрсетіледі.

https://youtu.be/iB-eYATXGwQ?si=yR0yWu2I2lKiaL8Y


ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

Оқылым мәтінінің маңызды тұстарын жазыңыз.

Мәтіндегі маңызды тұстар


Дескриптор:

  1. Мәтінінің маңызды тұстарын анықтап жазады;

1-тапсырма

І топ Сәулетшілер

  • 1.«Қазақ сәулет өнері» тақырыбында шағын түйіндеме жазыңыз (4-5 сөйлем).


ІІ топ Ғимараттар

1.Мәтінді мұқият оқып, негізгі ойды анықтаңыз.


ІІІ топ
Дизайнерлер

1.Мәтінге сүйене отырып, «Қазақ сәулет өнерінің дамуы» атты постер дайындаңыз. Өзіңізге ұнайтын ғимараттың суретін салып, оның ерекшеліктерін сипаттаңыз.


Дескриптор:

  1. «Қазақ сәулет өнері» тақырыбында түйіндеме жазады;

  2. Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды;

  3. «Қазақ сәулет өнерінің дамуы» атты постер дайындап, ғимараттың суретін салады.

ҚБ

ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН

2 тапсырма

І топ Сәулетшілер

  • 2. Мәтінде аталған сәулетшілердің есімдерін және олардың еңбектерін тізім түрінде жазыңыз.

ІІ топ Ғимараттар

2. Мәтіндегі 1 сөйлемге синтаксистік талдау жасаңыз.


ІІІ топ
Дизайнерлер

2. Мәтіндегі 1 сөйлемге синтаксистік талдау жасаңыз.


Дескриптор:

  1. Мәтіндегі сәулетшілердің есімдері мен еңбектерін жазады;

  2. Сөйлемдерге синтаксистік талдау жасайды;

ҚБ


3-тапсырма.

Дескриптор:

  1. Мәтін мазмұнын сақтайды;

  2. Сөйлемдердің орнын ауыстырады;

  3. Қайта өңдеп жазады.

ҚБ


Бекіту. Тест тапсырмасы арқылы өткен тақырып қорытындыланады.


Кері байланыс: Оқушылар «БББ» әдісімен бүгінгі сабағымызға кері байланыс

Білемін

Білдім

Білгім келеді





Оқушылардың назары сабаққа аударылады.


Оқушылар

Таңдап алған сұрағына жауап береді.

Сабақтың тақырыбы, мақсаты анықталады.




















Оқылым мәтінінің маңызды тұстарын дәптерге түртіп алады.









Түйіндеме жазады




Негізгі ойды анықтайды.




Постер дайындайды.

Сурет салады













Грамматикалық тақырыпты меңгереді.







Грамматикалық тапсырма орындайды.

























Тест жұмысы арқылы сабақты қортындылайды.

Оқушылар «БББ» әдісімен бүгінгі

бүгінгі сабаққа кері байланыс жасап,өз ойларын айтады.






ҚБ

Өзін-өзі бағалау


Оқушы

Үй тапсырма 1 балл

1-тапсырма 2 балл

2-тапсырма 1 балл

3-тапсырма 3 балл

Тест дұрыс жауап 1 балл

«ПОПС формуласы


Жинаған ұпай

Баға

















































ҚБ

Өзін-өзі бағалау


Оқушы

Үй тапсырма 1 балл

1-тапсырма 2 балл

2-тапсырма 1 балл

3-тапсырма 3 балл

Тест дұрыс жауап 1 балл

«ПОПС формуласы


Жинаған ұпай

Баға












































































ҚБ

Өзін-өзі бағалау


Оқушы

Үй тапсырма 1 балл

1-тапсырма 2 балл

2-тапсырма 1 балл

3-тапсырма 3 балл

Тест дұрыс жауап 1 балл

«ПОПС формуласы


Жинаған ұпай

Баға





























10-сынып «Қазақ тілі»

оқулық





Слайд







Видео

https://youtu.be/iB-eYATXGwQ?si=yR0yWu2I2lKiaL8Y





Тест жұмысы





















Сабақтың соңы. Рефлексия




Үй тапсырмасы: «Сәулет өнері» тақырыбында ойтолғау жазу.

«Бас бармақ» тәсілі арқылы бүгінгі сабақта алған білімдерін көрсетеді









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.03.2025
253
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі