Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Амандасу
Сынып оқушылары
түгенделеді.
Жағымды психологиялық
ахуал.
Оқушылар бір-біріне жақсы
тілектер айтады.
Топқа бөлу (Асық түстері
арқылы топқа бөлінеді)
І топ
Сәулетшілер
ІІ топ Ғимараттар
ІІІ топ Дизайнерлер
Үй
тапсырмасы: «Бауырсақ»әдісі
Сұрақ-жауап арқылы өткен
тақырып тексеріледі.
Жаңа сабақ: Суреттер арқылы
болжау
Сабақтың тақырыбы, мақсаты
анықталады.
Тақырыпқа байланысты топ
атауы беріледі.
І
топ Сәулетшілер
ІІ топ Ғимараттар
ІІІ топ Дизайнерлер
ЖАЗЫЛЫМ
АЛДЫ.
Ойтүрткі сұрағына жауап
беріңдер.
(оқушылардың жауабы
тыңдалады).
Оқылылым мәтіні бойынша
видео көрсетіледі.
https://youtu.be/iB-eYATXGwQ?si=yR0yWu2I2lKiaL8Y
ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.
Оқылым мәтінінің маңызды
тұстарын жазыңыз.

Дескриптор:
-
Мәтінінің маңызды тұстарын анықтап
жазады;
1-тапсырма
І
топ Сәулетшілер
ІІ
топ Ғимараттар
1.Мәтінді мұқият
оқып, негізгі ойды
анықтаңыз.
ІІІ топ Дизайнерлер
1.Мәтінге сүйене
отырып, «Қазақ сәулет өнерінің дамуы» атты постер дайындаңыз.
Өзіңізге ұнайтын ғимараттың суретін салып, оның ерекшеліктерін
сипаттаңыз.
Дескриптор:
-
«Қазақ сәулет
өнері» тақырыбында түйіндеме
жазады;
-
Мәтіндегі негізгі
ойды анықтайды;
-
«Қазақ сәулет
өнерінің дамуы» атты постер дайындап, ғимараттың суретін
салады.
ҚБ
ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН.
ӘТН

2
тапсырма
І
топ Сәулетшілер
ІІ
топ Ғимараттар
2. Мәтіндегі 1
сөйлемге синтаксистік талдау
жасаңыз.
ІІІ топ Дизайнерлер
2. Мәтіндегі 1
сөйлемге синтаксистік талдау
жасаңыз.
Дескриптор:
-
Мәтіндегі сәулетшілердің есімдері мен
еңбектерін
жазады;
-
Сөйлемдерге
синтаксистік талдау
жасайды;
ҚБ
3-тапсырма.
Дескриптор:
-
Мәтін мазмұнын
сақтайды;
-
Сөйлемдердің
орнын ауыстырады;
-
Қайта өңдеп
жазады.
ҚБ
Бекіту. Тест тапсырмасы арқылы өткен
тақырып қорытындыланады.
Кері
байланыс: Оқушылар «БББ» әдісімен
бүгінгі сабағымызға кері
байланыс
Білемін
|
Білдім
|
Білгім
келеді
|
|
|
|
|
Оқушылардың назары
сабаққа аударылады.
Оқушылар
Таңдап алған
сұрағына жауап береді.
Сабақтың тақырыбы,
мақсаты анықталады.
Оқылым мәтінінің
маңызды тұстарын дәптерге түртіп
алады.
Түйіндеме
жазады
Негізгі ойды
анықтайды.
Постер
дайындайды.
Сурет
салады
Грамматикалық
тақырыпты меңгереді.
Грамматикалық
тапсырма орындайды.
Тест жұмысы арқылы
сабақты қортындылайды.
Оқушылар «БББ» әдісімен
бүгінгі
бүгінгі сабаққа кері
байланыс жасап,өз ойларын
айтады.
|
ҚБ
Өзін-өзі
бағалау
Оқушы
|
Үй тапсырма 1
балл
|
1-тапсырма 2
балл
|
2-тапсырма 1
балл
|
3-тапсырма 3
балл
|
Тест дұрыс жауап 1
балл
|
«ПОПС
формуласы
|
Жинаған
ұпай
|
Баға
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ҚБ
Өзін-өзі
бағалау
Оқушы
|
Үй тапсырма 1
балл
|
1-тапсырма 2
балл
|
2-тапсырма 1
балл
|
3-тапсырма 3
балл
|
Тест дұрыс жауап 1
балл
|
«ПОПС
формуласы
|
Жинаған
ұпай
|
Баға
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ҚБ
Өзін-өзі
бағалау
Оқушы
|
Үй тапсырма 1
балл
|
1-тапсырма 2
балл
|
2-тапсырма 1
балл
|
3-тапсырма 3
балл
|
Тест дұрыс жауап 1
балл
|
«ПОПС
формуласы
|
Жинаған
ұпай
|
Баға
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10-сынып «Қазақ
тілі»
оқулық
Слайд
Видео
https://youtu.be/iB-eYATXGwQ?si=yR0yWu2I2lKiaL8Y
Тест
жұмысы
|