Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Мұғалім оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Бір-біріне сұрақтар
қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар
сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасайды.
Осы тапсырманы
орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
|
|
№2-тапсырма:
Жұптық
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
Айтылым
«Жебе» газетінің
тілшісі Н.Лушниковадан сұхбат алады. Егер сен тілші болсаң қандай
сұхбат алар едің?
Парталасымен
жұптасып, сұхбаттасады. Оқушылар бір-біріне «Зымыран сұрақтар»
арқылы сұрақ қояды.
|
Дескриптор:
Жалпы – 4 балл.
-Сұраққа жауап
береді
-Сұхбат
құрады
«Жеміс
себеті»тәсілі
|
8-сынып оқулығы, жұмыс
дәптері
|
|
№1-тапсырма:
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал
көрсетеді.
3-тапсырма
Топтық
жұмыс
Мұғалім оқушыларды
ойланып жауап беруге, сыни тұрғыдан баға беруге
баулиды.
Қосымша
тапсырма
Жеке
жұмыс
4-тапсырма
Жеке
жұмыс
Мұғалім бағыт-бағдар
береді.
Қосымша
тапсырма
Жеке
жұмыс
Ойтаразы
Тапсырма
Жеке
жұмыс
|
Оқылым
Айтылым
Мәтінді оқып,
сұрақтарға жауап береді.
«Кубизм стратегиясы»
арқылы мәтін мазмұнын түсіндіріп, айтып
береді.
Оқылым
Айтылым
Топқа бөлініп,
берілген тапсырмаларды
орындайды.
1-топ: «Ақылдың алты
қалпағы» тәсілін қолданып, мәтін мазмұнына талдау жасайды. Қою
қаріппен берілген сөздердің мағынасын сөздіктен қарап,
анықтайды.
2-топ: Диаграмманы
толтырады. Жоспар құрады.
Н.Лушниковаға
ассоциация арқылы топтастыру жасайды. Айтыскер ақын
қандай?
3-топ:
Сәйкестендіреді.
Мәтін мазмұны
бойынша «Сәйкестендіру тестін»
құрады.
Оқылым
Айтылым
Сұрақтарға жауап
береді..
«Блумның алты
қадамын» пайдаланып жырды
талдайды.
Оқылым
Айтылым
Мәтінді оқып,
Н.Лушникованы өзіне жақын еткен қазақтың жеті қасиетін
атайды.
Жазылым
Айтылым
«Ыстық орындық» тәсілі арқылы
мұғалім мен оқушылардың сұрақтарына жауап
береді.
|
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл.
-Сөйлем
құрайды
«Бағдаршам»
тәсілі
Дескриптор:
5
балл
-Мәтінді
оқиды
-Өлеңді мәнерлеп
оқиды
-Түсінгенін
айтады
-Талдау
жасайды
-Сыни пікір
айтады
«Екі жұлдыз, бір тілек»
тәсілі
Дескриптор
3
балл
-Сұраққа
жауап
Дескриптор
3
балл
-Сұраққа жауап
береді
«Блоб ағашы» тәсілі арқылы
кері байланыс жасалады.
|
8-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Интербелсенді
тақта
Слайдтар
Ақ
парақтар
Кесте
Сызба
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
Үйге
тапсырма
«Ассоциограмма».
5тапсырма
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын».
|
|