Сабақтың
басы
|
«Психологиялық жағымды ахуал
қалыптастыру:
Үй жұмысын
тексеру
«Автопортрет»
жаттығуы. Нұсқау: әр қатысушыға қос
беттен беріледі, өз сипаттамасын тек бір жағына ғана жазу керектігі
және 2 минуттан кейін есімдері көрсетілген беттерді тренер жинап
алынатындығын ескертеді. Жаттығу
шарты: Сізді таныс емес адаммен
кездесу күтіп тұр делік, ол бірден сізді тану үшін өзіңізді
сипаттап жазыңыз. Көпшіліктен өзіңізді ерекшелендіріп тұратын
белгілеріңізді табыңыз. Бет-әлпетіңізді, жүрісіңізді, сөйлеу
мәнеріңізді, киім киісіңізді, зейінді аударарлықтай ым-ишараларыңыз
болса т.б... Рефлексия келесі жаттығу жүргізілгеннен кейін
жасалады.
«Сен-маған, мен-
саған» тәсілі.
Оқушылар өткен тақырып бойынша
бір- біріне сұрақтар қояды.
|
«Қол
шапалақ»
|
Слайд
Үлестірмелі
топтамалар
Ата, әженің, қарияның,
дастарханның суреттері
|
Сабақтың
ортасы
|
1.Сөздікпен
жұмыс.
Жаңа сөздермен
таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты
сөздіктермен жұмыс.
Ойтүрткі
тапсырма
Жұптық
жұмыс
«Болжау кестесін»
қолданады.
5-
тапсырма
Оқылым
Топтық
жұмыс
ЕББҚ. (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік
синдромы (ЗТГС) Тапсырма сөйлемді толықтырып
жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау
көрсетіледі,
Жеке
қажеттілігі: төмен деңгейлі оқушыға жұптық
саралау жүргізіледі. Жоғары деңгейлі оқушымен жұптастырып, спикер
рөлі беріледі
Айтылым
Жұптық
жұмыс
11- тапсырма
Айтылым
Жазылым
Айтылым
6- тапсырма
Жеке жұмыс
4- тапсырма
Тыңдалым
Жазылым
Жеке жұмыс
Тыңдалым
Жеке
жұмыс
3-тапсырма
2-тапсырма
Айтылым
3-тапсырма
Айтылым
1-тапсырма
Жазылым
Айтылым
12-тапсырма
Жазылым
|
Тыңдалым,айтылым. Жаңа сөздерді жазады, сөз
тіркестерін, сөйлем құрастырады. Аудармасын мұғалімнің көмегімен
айтып шығады.
Дидары-внешность, лицо
Тиімді-эффективный
Қыруар-масса, множество
Қиындық-трудность
Жағдай-ситуация
Шыдамсыз-нетерпеливый
Айтайық
Сұрақтарға жауап беріңіздер. Жұптасып сұхбат
құрыңыздар.
Қазақ
телевизиясы тарихынан не білесіздер?
Қазақ
телевизиясының ең алғашқы хабарын жүргізуші дикторлардың әйелдер
екенін естідіңіздер ме?
Оқылым
Диалогті рөлге бөліп
оқыңыздар. Негізгі ойды анықтап, топқа бөлініп шағын мәтін жазып,
постер қорғайды.
Әр азатжолдағы негізгі
ақпаратты тезис түрінде дәптерлеріңізге жазыңыздар. Мәтін не
туралы? Оқиғаға арқау болған негізгі мәселені
анықтаңыздар.
«Қос жазба күнделігі »
әдісі
Негізгі ақпарат
|
Тірек сөздер
|
Телевизияның пайда болуы
|
Әйелдер, дикторлары, хабар, көркем фильм, бағдарлама, т.
б.
|
Айтылым
«Егер мен диктор ...» деген
тақырыпта ой бөлісіңдер.
Айтылым
Дереккөздерді пайдаланып, өнертапқыш балалар туралы ақпарат
жина. Ол туралы тұсаукесер дайында.
Айтылым
Мәтін
мазмұны бойынша жоспар құрып жаз. Мәтінді
баяндаңдар.
Жазылым
Мәтінді
тыңда. Мәтіндегі ақпараттың дұрыстығын тексер.
Дәлелде.
Тыңдалым
Мәтінді
тыңда. Тақырып қой.
Айтылым
Сұрақтарға жауап бер.
1.Сен
қандай ақпарат құралдарын оқисың?
2.Сенің
ең сүйікті бағдарламаң қандай?
3.Сен
үшін қандай байланыс құралдары тиімді?
4.Компьютерді жиі қолданасың ба?
5.Қандай
компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істей аласың?
Жазылым
Айтылым
Жұмбақты
шеш. Сөз тіркестерін тауып, жаз. Оның қандай тәсіл арқылы
байланысып тұрғанын айт.
Жазылым
Ойтаразы.
«Бес саусақ» тәсілі арқылы сұрақтарға жауап
жазыңыз.
|
«Смайликтер»
Дескриптор
3
балл
-Сұрақтарға жауап береді
«Алма
ағашы»
Дескриптор
5
балл
-Мәтін
жазады
-Топтастырады.
«ББҮ»
Дескриптор
3
балл
-Түсіндіреді
-Талдайды
«Өзін-
өзі бағалау»
Дескриптор
3
балл
-Ойын
айтады
Мәтін
жазады
«Қоқыс
жәшігі»
|
Оқулық
сөздік
слайд
Слайд
Оқулық
Оқулық
слайд
Кесте
Таратпалар
|