Материалдар / Қазақтың тұңғыш дикторы. 10 сынып ҚМЖ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақтың тұңғыш дикторы. 10 сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақтың тұңғыш дикторы. 10 сынып ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қаңтар 2024
494
4 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: VIII.Бұқаралық ақпарат құралдарындағы гендерлік бейне(Жанболат Ауыпбаев «Ашылмаған аралдар» кітабынан «Диктор» деректі әңгімесі)

Күні:

Педагогтің аты-жөні:

Сынып: 10

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: Қазақтың тұңғыш дикторы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

10.4.3.1 шығармашылық жазба жұмыстарында көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тиімді қолданып жазу;

10.4.2.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі)

Сабақтың мақсаты :

Барлық оқушылар: шығармашылық жазба жұмыстарында көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тиімді қолданып жаза алады;

қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жаза алады («келісу, келіспеу» эссесі)

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

Үй жұмысын тексеру

«Автопортрет» жаттығуы.
Нұсқау: әр қатысушыға қос беттен беріледі, өз сипаттамасын тек бір жағына ғана жазу керектігі және 2 минуттан кейін есімдері көрсетілген беттерді тренер жинап алынатындығын ескертеді.
Жаттығу шарты: Сізді таныс емес адаммен кездесу күтіп тұр делік, ол бірден сізді тану үшін өзіңізді сипаттап жазыңыз. Көпшіліктен өзіңізді ерекшелендіріп тұратын белгілеріңізді табыңыз. Бет-әлпетіңізді, жүрісіңізді, сөйлеу мәнеріңізді, киім киісіңізді, зейінді аударарлықтай ым-ишараларыңыз болса т.б...
Рефлексия келесі жаттығу жүргізілгеннен кейін жасалады.

«Сен-маған, мен- саған» тәсілі.

Оқушылар өткен тақырып бойынша бір- біріне сұрақтар қояды.







«Қол шапалақ»

Слайд




Үлестірмелі топтамалар


Ата, әженің, қарияның, дастарханның суреттері

Сабақтың ортасы



























1.Сөздікпен жұмыс.

Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс.







Ойтүрткі

тапсырма

Жұптық жұмыс

«Болжау кестесін» қолданады.






5- тапсырма

Оқылым

Топтық жұмыс

ЕББҚ. (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) Тапсырма сөйлемді толықтырып жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау көрсетіледі,

Жеке қажеттілігі: төмен деңгейлі оқушыға жұптық саралау жүргізіледі. Жоғары деңгейлі оқушымен жұптастырып, спикер рөлі беріледі







Айтылым

Жұптық жұмыс


11- тапсырма

Айтылым





Жазылым Айтылым

6- тапсырма

Жеке жұмыс


4- тапсырма

Тыңдалым Жазылым

Жеке жұмыс


Тыңдалым

Жеке жұмыс

3-тапсырма

2-тапсырма

Айтылым



3-тапсырма

Айтылым








1-тапсырма

Жазылым Айтылым




12-тапсырма

Жазылым

Тыңдалым,айтылым.
Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады. Аудармасын мұғалімнің көмегімен айтып шығады.

Дидары-внешность, лицо

Тиімді-эффективный

Қыруар-масса, множество

Қиындық-трудность

Жағдай-ситуация

Шыдамсыз-нетерпеливый

Айтайық

Сұрақтарға жауап беріңіздер. Жұптасып сұхбат құрыңыздар.

Қазақ телевизиясы тарихынан не білесіздер?

Қазақ телевизиясының ең алғашқы хабарын жүргізуші дикторлардың әйелдер екенін естідіңіздер ме?

Оқылым

Диалогті рөлге бөліп оқыңыздар. Негізгі ойды анықтап, топқа бөлініп шағын мәтін жазып, постер қорғайды.

Әр азатжолдағы негізгі ақпаратты тезис түрінде дәптерлеріңізге жазыңыздар. Мәтін не туралы? Оқиғаға арқау болған негізгі мәселені анықтаңыздар.

«Қос жазба күнделігі » әдісі

Негізгі ақпарат

Тірек сөздер

Телевизияның пайда болуы

Әйелдер, дикторлары, хабар, көркем фильм, бағдарлама, т. б.

Айтылым

«Егер мен диктор ...» деген тақырыпта ой бөлісіңдер.

Айтылым

Дереккөздерді пайдаланып, өнертапқыш балалар туралы ақпарат жина. Ол туралы тұсаукесер дайында.

Айтылым

Мәтін мазмұны бойынша жоспар құрып жаз. Мәтінді баяндаңдар.

Жазылым

Мәтінді тыңда. Мәтіндегі ақпараттың дұрыстығын тексер. Дәлелде.

Тыңдалым

Мәтінді тыңда. Тақырып қой.

Айтылым

Сұрақтарға жауап бер.

1.Сен қандай ақпарат құралдарын оқисың?

2.Сенің ең сүйікті бағдарламаң қандай?

3.Сен үшін қандай байланыс құралдары тиімді?

4.Компьютерді жиі қолданасың ба?

5.Қандай компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істей аласың?

Жазылым Айтылым

Жұмбақты шеш. Сөз тіркестерін тауып, жаз. Оның қандай тәсіл арқылы байланысып тұрғанын айт.

Жазылым

Ойтаразы. «Бес саусақ» тәсілі арқылы сұрақтарға жауап жазыңыз.



«Смайликтер»












Дескриптор

3 балл

-Сұрақтарға жауап береді



«Алма ағашы»





Дескриптор

5 балл

-Мәтін жазады

-Топтастырады.

«ББҮ»















Дескриптор

3 балл

-Түсіндіреді

-Талдайды


«Өзін- өзі бағалау»















Дескриптор

3 балл

-Ойын айтады

Мәтін жазады



«Қоқыс жәшігі»



Оқулық

сөздік

слайд

























Слайд

Оқулық















Оқулық


слайд







Кесте















Таратпалар

Сабақтың соңы

3 минут

Үй тапсырмасын беру : Ғаламтордан тың мәлімет

«Әйел-ана» тақырыбында ойтолғау.



Кері байланыс



 Өз деңгейлерін анықтайды.

«Рефлексия пирамидасы» тәсілі бойынша сұрақтарға жауап береді.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!