Қазақтың ұлттық киімдері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақтың ұлттық киімдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақтың ұлттық киімдері
Материалдың қысқаша нұсқасы



Б. Атыханұлы атындағы №36 гимназия

Қысқa мерзімді (сабақ) жоспaры

Бөлiм:

II-бөлім. Киім.Сән.Талғам.

Педагогтің Т.А.Ә.


Күні:

02.10.2023ж

Қатысушылар саны:

Ерекше білімді қажет ететін оқушы саны:

Қатыспағандар саны:

Сынып:

5 «Б»

Сабақтың тақырыбы

Қазақтың ұлттық киімдері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.2.1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру

5.4.2.1.Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу (кейінді ықпал)

Сабақтың мақсаты

- әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіреді.


- сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта біледі (кейінді ықпал)

Сабақтың кезеңі/ уақыт



Педагогтің әрекеті


Оқушының әрекеті


Бағалау


Ресурстар


Сабақтың басы


3 минут












2 минут




1 минут

1. Жағымды психологиялық орта қалыптастыру.

Сәлемдесу.

«1. «Шаттық шеңберін» құрып, бір-біріне алғыс сөздер айтады.



2. Топқа бөлу.

Жаңа тақырыпқа қатысты суреттер бойынша екі топқа бөледі. Оқушылармен сәлемдеседі, түгендейді.

Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды

3. Оқушыларға сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттары таныстырылады.





Сәлемдеседі.


Оқушылар бір-бірімен қол алып, амандасады. Бір-біріне жақсы тілектер айтады





Оқушылар топқа бөлінеді, әрі үй тапсырмасын айтады.

Оқушылар сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарын тыңдайды.














1


Сабақтың ортасы



5 минут






























8 минут
























































Топтық жұмыс

« Ширату» жаттығуы

«Артығын алып таста» Оқушыларға сөздер немесе суреттер жинағын көрсету. Олар қай сөз немесе сурет қалғандарына қатысты емес екенін анықтау.

Топтық жұмыс

Мәтінді түсініп оқып, киім атауларын «Кластер» әдісімен топтастырыңдар.

1. Мәтінде таныс емес киім атаулары бар ма?

2. Қандай ұлттық киімдер ұнайды?

3. Ұлттық киімді қай кезде киген дұрыс?


Дескриптор:

Мәліметтің сауаттылығы – 1 б.

Мәліметтің нақтылығы – 2 б.



Жеке жұмыс

2-тапсырма

Төмендегі сөздерді орфоэпия заңдылықтарына сәйкес жазып, ықпал түрлерін анықтаңдар.


Боз жорға, ақ аю, көк ала, ақ лақ, көкорай, Жанпейіс, Ермағанбет, тұз сал, жазса, басшы.


Дескриптор:

-Сөздердің ықпалын анықтап, жазса – 2 б.



Дарынды оқушы үшін тапсырма


Ұлттық киімдер деген тақырыпқа сөзжұмбақ құрастыр



Дескриптор:

- Сөзжұмбақтың жүйелі түрде болуы– 2 б.


ТЖ.

3-тапсырма.

«Венн диаграммасы»

Қазіргі киім үлгісі мен Ұлттық киім үлгісін салыстырып, анықтау

Дескриптор:

- Мәліметті анықтай білуі – 1 б.

- Мәліметтің нақтылығы мен сөз жүйелігі – 2 б.



























Суретке қарай отырып оқушы өз тапқырлығы мен білімін танытады;





Оқушылар ұлттық киімдер жайлы класстер жасайды. Топтық тапсырма ұйымшылдық пен бірлікке баулиды;












Тапсырманы түсініп орындайды, өткен ережелерді еске алады;






























«Үш шапалақ» әдісімен бағалау




























ҚБ. Оқушылар дұрыс жауап бойынша бір топ қараама-қарсы топты бағалайды.











«Жетістік баспалдағы» әдісімен бағалау



















ҚБ. «Бағалау сэндвичі» әдісі арқылы оқушылар бірін-бірі бағалайды. Бір-біріне сындарлы сын айтып, соңында тағы да жағымды пікір білдіреді. Мысалы: «Маған ..... ұнады», себебі.... . Енді/келесі жолы .... жетілдіруге болады деген ойдамын. Сонымен қатар ... жақсы шыққан, себебі ....


«2-1-0» әдісімен бағалау.




2






























3

Оқулық 22-бет

Үлестірмелі қағаз










4 Оқулық,

(22 бет) жұмыс дәптері


















5

Жұмыс дәптері












Үйге тапсырма

2 минут

Ұлттық киімдердің бай мәдени мұра екені туралы өзіндік қорытындыны түсіндірмесімен жазыңдар.

Қорытынды

Түсіндірме





Берілген әдіс бойынша үй жұмысын орындайды.


6

Жұмыс дәптері

6-тапсырма. 23бет

Сабақтың аяқталуы.

7 минут

Рефлексия

«Бес саусақ» әдісі арқылы сұрақтарға жауап жаз 

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін арнайы «керемет», «жақсы» деген жапсырмалар таратылады;

7


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
15.10.2024
229
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі