|
Бөлім: |
Ұлттық киім |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесініңаты (болғанжағдайда) |
Амандыкова Индира Амангельдиновна |
|
|
Күні: |
17.03.25 |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Қазақтыңұлттықкиімдері – дәстүр мен мәдениетмұрасы» |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Тарихи сананы қалыптастыру, ұлттық мәдениетті дәріптеу |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
Қазақ халқының ұлттық киімдері туралы білім беру, олардың тарихы мен маңызын түсіндіру. Оқушылардың ұлттық мәдениетке деген құрметін арттыру. Эстетикалық талғамдарын дамыту, ұлттық құндылықтарды насихаттау. |
|
Сабақтыңбарысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе |
Оқушылармен амандасып, тақырыппен таныстыру. Қазақ халқының ұлттық киімдері туралы қысқаша түсіндіру. Мұғалім: Қазақ халқының ұлттық киімдері – көшпелі өмір салты мен мәдениетінің айнасы. Олар адамның жас ерекшелігіне, әлеуметтік дәрежесіне қарай әртүрлі болып тігілген. Бүгін біз ұлттық киімдер жайлы мағлұмат алып, олардың мән-маңызын түсінеміз.» |
Пікір алмасады.
|
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру. |
Тақта және маркерлер |
|
Негізгі бөлім |
Тақырыпқа кіріспе: Ұлттық киімдер туралы мәлімет беру • Ерлер киімдері: шапан, тон, ішік, шалбар, бөрік, тымақ, саптама етік. • Әйелдер киімдері: көйлек, камзол, сәукеле, кимешек, жаулық, мәсі. • Балалар киімдері: итжейде, тақия, шапан, тон, мәсі. • Әр өңірдің киім үлгілері мен ерекшеліктері.
Сұрақ-жауап ойыны(Мұғалім ұлттық киімдерге қатысты сұрақтар қояды). 1-кезең: «Кім жылдам?» (Жалпы сұрақтар) 1.Қазақтың қыста киетін сырт киімдерін ата. (Тон, ішік, шапан) 2.Қалыңдықтың бас киімі қалай аталады? (Сәукеле) 3.Ұлттық бас киімдерді ата. (Бөрік, тымақ, тақия, сәукеле, кимешек, жаулық) 4.Ер адамдардың аяқ киімінің атауын ата. (Саптама етік, мәсі, кебіс) 5.Әйелдердің сәндік сырт киімі қалай аталады? (Камзол) 6.Жаңа туған нәрестеге алғаш кигізілетін киім? (Итжейде) 7.Қандай ұлттық киім аң терісінен тігіледі? (Ішік, тон, тымақ) 8.Күнделікті тұрмыста киілетін ұзын жеңді көйлек? (Көнек көйлек) 9.Әйелдерге арналған бас киімдерді ата. (Кимешек, жаулық, сәукеле, орамал) 10.Ер адамдардың жылы бас киімі? (Тымақ) 2-кезең: «Бұл қандай киім?» (Мұғалім киімді сипаттайды, оқушылар қандай киім екенін табуы керек) 1.Бұл бас киім көбінесе жүннен немесе құндыз терісінен жасалады, суықтан қорғайды. (Тымақ) 2.Бұл киім қыздарға арналған, ою-өрнекпен безендірілген, жеңсіз сырт киім. (Камзол) 3.Қалыңдық киетін ерекше әшекейлі бас киім. (Сәукеле) 4.Бұл аяқ киім жұмсақ былғарыдан тігіледі, ол көбінесе кебіспен бірге киіледі. (Мәсі) 5.Ұзын, кең пішілген сырт киім, көбінесе ерлер мен әйелдерге ортақ. (Шапан)
Кері байланыс: «Ұлттық киімдер туралы не білдіңдер?» «Қазіргі кезде ұлттық киім кию қаншалықты маңызды?»
|
Ой қозғайды, пікір алмасады Қазақтың ұлттық киімдерінің жалпы сипаттамасы туралы қойылған сұрақтарға жауап беру.
|
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру, бағалау. Топтық талқылаулар мен презентацияларға қатысу. |
Презентацияға арналған проектор мен экран https://youtu.be/OSoCp56xA28
|
|
Қорытынды |
Мұғалім: «Ұлттық киім – халықтың мәдени мұрасы. Біз оны сақтап, келер ұрпаққа жеткізуіміз керек.» |
|
Сабақ соңында жазылған рефлексия сапасы. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Қазақтың ұлттық киімдері – дәстүр мен мәдениет мұрасы»
«Қазақтың ұлттық киімдері – дәстүр мен мәдениет мұрасы»
|
Бөлім: |
Ұлттық киім |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесініңаты (болғанжағдайда) |
Амандыкова Индира Амангельдиновна |
|
|
Күні: |
17.03.25 |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Қазақтыңұлттықкиімдері – дәстүр мен мәдениетмұрасы» |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Тарихи сананы қалыптастыру, ұлттық мәдениетті дәріптеу |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
Қазақ халқының ұлттық киімдері туралы білім беру, олардың тарихы мен маңызын түсіндіру. Оқушылардың ұлттық мәдениетке деген құрметін арттыру. Эстетикалық талғамдарын дамыту, ұлттық құндылықтарды насихаттау. |
|
Сабақтыңбарысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе |
Оқушылармен амандасып, тақырыппен таныстыру. Қазақ халқының ұлттық киімдері туралы қысқаша түсіндіру. Мұғалім: Қазақ халқының ұлттық киімдері – көшпелі өмір салты мен мәдениетінің айнасы. Олар адамның жас ерекшелігіне, әлеуметтік дәрежесіне қарай әртүрлі болып тігілген. Бүгін біз ұлттық киімдер жайлы мағлұмат алып, олардың мән-маңызын түсінеміз.» |
Пікір алмасады.
|
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру. |
Тақта және маркерлер |
|
Негізгі бөлім |
Тақырыпқа кіріспе: Ұлттық киімдер туралы мәлімет беру • Ерлер киімдері: шапан, тон, ішік, шалбар, бөрік, тымақ, саптама етік. • Әйелдер киімдері: көйлек, камзол, сәукеле, кимешек, жаулық, мәсі. • Балалар киімдері: итжейде, тақия, шапан, тон, мәсі. • Әр өңірдің киім үлгілері мен ерекшеліктері.
Сұрақ-жауап ойыны(Мұғалім ұлттық киімдерге қатысты сұрақтар қояды). 1-кезең: «Кім жылдам?» (Жалпы сұрақтар) 1.Қазақтың қыста киетін сырт киімдерін ата. (Тон, ішік, шапан) 2.Қалыңдықтың бас киімі қалай аталады? (Сәукеле) 3.Ұлттық бас киімдерді ата. (Бөрік, тымақ, тақия, сәукеле, кимешек, жаулық) 4.Ер адамдардың аяқ киімінің атауын ата. (Саптама етік, мәсі, кебіс) 5.Әйелдердің сәндік сырт киімі қалай аталады? (Камзол) 6.Жаңа туған нәрестеге алғаш кигізілетін киім? (Итжейде) 7.Қандай ұлттық киім аң терісінен тігіледі? (Ішік, тон, тымақ) 8.Күнделікті тұрмыста киілетін ұзын жеңді көйлек? (Көнек көйлек) 9.Әйелдерге арналған бас киімдерді ата. (Кимешек, жаулық, сәукеле, орамал) 10.Ер адамдардың жылы бас киімі? (Тымақ) 2-кезең: «Бұл қандай киім?» (Мұғалім киімді сипаттайды, оқушылар қандай киім екенін табуы керек) 1.Бұл бас киім көбінесе жүннен немесе құндыз терісінен жасалады, суықтан қорғайды. (Тымақ) 2.Бұл киім қыздарға арналған, ою-өрнекпен безендірілген, жеңсіз сырт киім. (Камзол) 3.Қалыңдық киетін ерекше әшекейлі бас киім. (Сәукеле) 4.Бұл аяқ киім жұмсақ былғарыдан тігіледі, ол көбінесе кебіспен бірге киіледі. (Мәсі) 5.Ұзын, кең пішілген сырт киім, көбінесе ерлер мен әйелдерге ортақ. (Шапан)
Кері байланыс: «Ұлттық киімдер туралы не білдіңдер?» «Қазіргі кезде ұлттық киім кию қаншалықты маңызды?»
|
Ой қозғайды, пікір алмасады Қазақтың ұлттық киімдерінің жалпы сипаттамасы туралы қойылған сұрақтарға жауап беру.
|
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру, бағалау. Топтық талқылаулар мен презентацияларға қатысу. |
Презентацияға арналған проектор мен экран https://youtu.be/OSoCp56xA28
|
|
Қорытынды |
Мұғалім: «Ұлттық киім – халықтың мәдени мұрасы. Біз оны сақтап, келер ұрпаққа жеткізуіміз керек.» |
|
Сабақ соңында жазылған рефлексия сапасы. |
|
шағым қалдыра аласыз















