|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақтың ұлттық қолөнері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.2.2.1 - тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын біледі; |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.
|
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Интербелсенді тақта |
||
|
Мағынаны ашу. 26 мин. |
Сөздік жұмысы Мұғалім оқушыларға бағыт- бағдар береді. |
Жазылым Ою- өрнек-орнамент, узоры Сырмақ-вышитая кошма Жиһаз- мебель Киімілгіш-вешалка Кесте-вышивка |
|
6-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері |
||
|
Жаңа білім
|
№1-тапсырма Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
2 Жұптық жұмыс Мұғалім оқушыларға қосымша ақпарат көздерінен тың мәліметтер айтады. Түсінбеген тұстарына көмек береді. |
Айтылым Сұрақтарға жауап жазады. Мұғалімнің айтқан мәліметтеріне өз ойларын қосып айтады. «Шындық па, жалған ба?» тәсілін қолданып, сөйлем жазады.
Айтылым Суреттерге қарап, ойын айтады. Осы сұрақтар төңірегінде оқушылар жұптасып сұхбат құрады. «Тыңдайтын үшбұрыштар» тәсілі арқылы «Қазақтың ұлттық қолөнерін» жан-жақты талдайды. |
Дескриптор 3 балл -Сұраққа жауап береді -Өз ойын айтады «Шапалақ ұру» тәсілі арқылы кері байланыс жасалады. Дескриптор 4 балл -Сұрақтарға жауап береді -Қажетті сөздерді қояды «Түсінбедім, сұрақтарым бар, толық түсінікті» тәсілі. |
6-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері Слайдтар Кесте Сызбалар |
||
|
|
5-тапсырма. Топтық жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. 3-тапсырма Жеке жұмыс 4- тапсырма Жеке жұмыс Қосымша тапсырма Жеке жұмыс Ойтаразы Жеке жұмыс |
Тыңдалым Оқылым Мәтінді оқиды, топқа бөлініп жұмыс жасайды. 1-топ: Мәтінге тақырып қояды, жоспар құрады. Тірек сөздерді негіз етіп алып, постер қорғайды. 2- топ: «ПОПС формуласы» арқылы пікірін білдіріп, түсіндіреді, мысалдармен дәлелдейді, шешімін нақтылайды. 3-топ: «5 W» әдісін қолданып, мәтінді жан- жақты талдайды. Мәтін мазұмны бойынша сұрақтар дайындайды. Жазылым Сөйлемдегі шатасқан сөздерді орын тәртібіне сай жазады. Тілдік бағдар бойынша, сөйлемдегі сөздердің орын тәртібі ережесін негізге алады. Тыңдалым Айтылым Мәтінді тыңдайды. Не түсінгенін айтады. Мәтіннің жалғасы қандай болуы мүмкін екендігін «Болжау» стратегиясы арқылы айтады. Айтылым Мұғалімнің көмегімен, қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерін қолдана отырып, қазақтың ұлттық нақыштағы ою- өрнек түрлеріне топтастыру жасайды. Жазылым Қорытындылау мақсатында «Төрт сөйлем» тәсілін қолданады. |
Дескриптор: Жалпы – 5 балл. -Мәтінмен жұмыс жасайды -Анықтама береді -Талдайды «Бағдаршам» тәсілі арқылы қалыптастырушы бағалау жүреді. Дескриптор 3 балл -Сұрақтарға жауап береді. Смайликтерді қолданып көңіл-күйімен бөліседі.
|
Кесте Суреттер топтамасы Ақ парақтар Плакат |
||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Үйге тапсырма |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. «Не болады,не болмайды» тәсілі арқылы тақырыпты талдайды. 9 -тапсырма |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақтың ұлттық қолөнері
Қазақтың ұлттық қолөнері
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақтың ұлттық қолөнері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.2.2.1 - тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын біледі; |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.
|
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Интербелсенді тақта |
||
|
Мағынаны ашу. 26 мин. |
Сөздік жұмысы Мұғалім оқушыларға бағыт- бағдар береді. |
Жазылым Ою- өрнек-орнамент, узоры Сырмақ-вышитая кошма Жиһаз- мебель Киімілгіш-вешалка Кесте-вышивка |
|
6-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері |
||
|
Жаңа білім
|
№1-тапсырма Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
2 Жұптық жұмыс Мұғалім оқушыларға қосымша ақпарат көздерінен тың мәліметтер айтады. Түсінбеген тұстарына көмек береді. |
Айтылым Сұрақтарға жауап жазады. Мұғалімнің айтқан мәліметтеріне өз ойларын қосып айтады. «Шындық па, жалған ба?» тәсілін қолданып, сөйлем жазады.
Айтылым Суреттерге қарап, ойын айтады. Осы сұрақтар төңірегінде оқушылар жұптасып сұхбат құрады. «Тыңдайтын үшбұрыштар» тәсілі арқылы «Қазақтың ұлттық қолөнерін» жан-жақты талдайды. |
Дескриптор 3 балл -Сұраққа жауап береді -Өз ойын айтады «Шапалақ ұру» тәсілі арқылы кері байланыс жасалады. Дескриптор 4 балл -Сұрақтарға жауап береді -Қажетті сөздерді қояды «Түсінбедім, сұрақтарым бар, толық түсінікті» тәсілі. |
6-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері Слайдтар Кесте Сызбалар |
||
|
|
5-тапсырма. Топтық жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. 3-тапсырма Жеке жұмыс 4- тапсырма Жеке жұмыс Қосымша тапсырма Жеке жұмыс Ойтаразы Жеке жұмыс |
Тыңдалым Оқылым Мәтінді оқиды, топқа бөлініп жұмыс жасайды. 1-топ: Мәтінге тақырып қояды, жоспар құрады. Тірек сөздерді негіз етіп алып, постер қорғайды. 2- топ: «ПОПС формуласы» арқылы пікірін білдіріп, түсіндіреді, мысалдармен дәлелдейді, шешімін нақтылайды. 3-топ: «5 W» әдісін қолданып, мәтінді жан- жақты талдайды. Мәтін мазұмны бойынша сұрақтар дайындайды. Жазылым Сөйлемдегі шатасқан сөздерді орын тәртібіне сай жазады. Тілдік бағдар бойынша, сөйлемдегі сөздердің орын тәртібі ережесін негізге алады. Тыңдалым Айтылым Мәтінді тыңдайды. Не түсінгенін айтады. Мәтіннің жалғасы қандай болуы мүмкін екендігін «Болжау» стратегиясы арқылы айтады. Айтылым Мұғалімнің көмегімен, қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерін қолдана отырып, қазақтың ұлттық нақыштағы ою- өрнек түрлеріне топтастыру жасайды. Жазылым Қорытындылау мақсатында «Төрт сөйлем» тәсілін қолданады. |
Дескриптор: Жалпы – 5 балл. -Мәтінмен жұмыс жасайды -Анықтама береді -Талдайды «Бағдаршам» тәсілі арқылы қалыптастырушы бағалау жүреді. Дескриптор 3 балл -Сұрақтарға жауап береді. Смайликтерді қолданып көңіл-күйімен бөліседі.
|
Кесте Суреттер топтамасы Ақ парақтар Плакат |
||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Үйге тапсырма |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. «Не болады,не болмайды» тәсілі арқылы тақырыпты талдайды. 9 -тапсырма |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
|
||
шағым қалдыра аласыз

-
тапсырма

















