Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақтың ұлттық құндылығы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақтың ұлттық құндылығы
авторлық
Мазмұны
Кіріспе...............................................................................................................................................3
1.Аналитикалық бөлім
Мектепке дейінгі білім мазмұнының балалардың ұлттық құндылық бағдарын қалыптастыру үдерісін әдістемелік тұрғыдан қамтамасыз ету.............................................................................4
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар....................................................................................................7
2.Практикалық бөлім «Кәсіби шеберлікті қалыптастыруға бағытталған МдҰ педагогтеріне арналған жұмыстар»
Оқу қызметінің жоспары.................................................................................................................42
Қорытынды.......................................................................................................................................43
Пайдаланған әдебиеттер..................................................................................................................44
Қосымша......................................................................................................................................45-54
Кіріспе
«Ел болам десең,бесігіңді түзе» деген ұлағатты сөзінің мазмұнына ой салақ, тәрбие ұрпақты дүниеге әкелуден басталады. Әр халық өзінің тарихын жалғастыратын жас ұрпағын адамгершілікке, адалдыққа,үлкенді құрметтеп ,кішіге қамқор бола білуге, шыншыл да әділ, ержүрек кішіпейіл болуға тәрбиелеген.Жалпы адам баласының бойына ұлттық құндылықтырды қалыптатырылуы тиіс.
Қазіргі таңда мектепке дейінгі ұйымдардың білім беру үдерісіне «Мәңгілік ел» Патриоттық актісін енгізу қолға алынуда. Осыған орай елін, жерін, мәдениетін тарихын, құндылықтарын қастерлейтін, батырларын үлгі тұтатын өз елінің нағыз жанашыр болашақтарын тәрбиелеу міндетіміз.
Қазақстанның жарқын болашағына жетелеген жас ұрпақ, сан жылдар бойы аңсап келген, аңсап жеткен тәуеліздігіміздің туын мәңгі желбірете білуі тиіс.Мектепке дейінгі жас балалардың өзіндік қалыптасу кезеңі.Сондықтанда балаланың бойына осы кезден азаматтық патриоттық тәрбиенің бастапқы түсінігін қалыптастыру қажет.Есейе келе бала өзінің тек отбасының емес Отанының ұлы екендігін сезінеді.
Мектепке дейінгі тәрбие – барлық тәрбиенің бастауы, сәбидің жеке тұлға болып қалыптасуының алғашқы баспалдағы. Алғашқы отансүйгіштік, патриоттық сезімдері отбасы мен балабақшадағы тәрбиеден бастау алады. Туғандарына, жақындарына деген махаббаты, туған өлкесіне, қаласына сүйіспеншілігі бала санасына ерекше әсер етіп, оған өмір бойы өшпестей із қалдырады. Елімізде тұрып жатқан әр бір қазақстандық ұлтына, жасына, шығу тегіне қарамастан әрбір адамның жеке басы мен бостандығын құрметтейтін, өзіне-өзі қызмет етуге жағдайы жоқ жандарды қамқорлыққа бөлейтін, қандай еңбекті болса да бағалайтын, ана мен баланы қорғайтын, зейнеткерлерге қамқор болатын, ардагерлер мен отан қорғаушыларды ардақ тұтатын қоғам құруға тиіспіз. Бұл - Қазақстанның шынайы патриоттарының басты ісі. Сондай-ақ «Қазақстандық патриотизмді» еліміздің әрбір азаматының санасына сіңіру - кезек күттірмейтін мәселе.Ұлтына,нәсіліне,сенімі мени нанымына,саяси көзқарасы мен ұстанған бағыт-бағдарына, т.б. ерекшеліктеріне қарамастан, Республикамыздың әрбір азаматы өзі өмір сүріп, ауасын жұтып, игілігін пайдаланып отырған мемлекетін «Туған елім, Отаным» деп тануы қажет. Мемлекетке есімін беріп отырған ұлттың салт-дәстүріне құрметпен қарау, оның тілі мен дінін сыйлау, заңдарына бағыну, рәміздерін ардақтап, жетістіктеріне шаттану - қоғамның әрбір мүшесінің басты міндеті. Дамыған елдің адамы – нағыз патриот:өз елін,өз жерін,Отанын сүйеді, өз тілін, дәстүрін, әдебиетін,тарихын біледі, қадір тұтады. Қазақтың даналығында «Ел болам десең,беігіңді түзе»-деген ұлағатты сөзінің мазмұнына ой салсақ, тәрбие ұрпақты дүниеге әкелуден басталады. Әр халық өзінің тарихын жалғастыратын жас ұрпағын адамгершілікке, адалдыққа,үлкенді құрметтеп ,кішіге қамқор бола білуге, шыншыл да әділ, ержүрек кішіпейіл болуға тәрбиелеген.
«Мәңгілік ел» ұлттық идеясын іске асыруда рухани адамгершілік құндылықтарды қалыптастыру.Жалпы адам баласының бойына ұлттық құндылықтырды қалыптатыру.
Қазіргі таңда мектепке дейінгі ұйымдардың білім беру үдерісіне «Мәңгілік ел» Патриоттық актісін енгізу қолға алынуда. Осыған орай елін, жерін, мәдениетін тарихын, құндылықтарын қастерлейтін, батырларын үлгі тұтатын өз елінің нағыз жанашыр болашақтарын тәрбиелеу міндетіміз.
Қазақстанның жарқын болашағына жетелеген жас ұрпақ, сан жылдар бойы аңсап келген, аңсап жеткен тәуеліздігіміздің туын мәңгі желбірете білуі тиіс.
Мектепке дейінгі білім мазмұнының балалардың ұлттық құндылық бағдарын қалыптастыру үдерісін әдістемелік тұрғыдан қамтамасыз ету.
Қазіргі мектепке дейінгі ұйымдарда білім беруге қоятын міндеттердің маңыздыларының бірі–жас ұрпақты рухани адамгершілік құндылықтарға бағыттау, өз отаны-Қазақстан Республикасына сүйіспеншілікке, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге, халық дәстүрлерін қастерлеуге тәрбиелеу. Мемлекеттік стандарты мен үлгілік бағдарламаға сәйкес ұлттық тәрбие беруді басшылыққа ала отырып, мектепке дейінгі балалар бойына ұлттық рухты көтеру қажетігін туындатып отыр.
Ұсынылып отырған әдістемелік құралда мектепке дейінгі 5 жастағы балалардың мәдени-рухани құндылықтарымен қатар адамгершілік-этикалық түсініктерін қызықты тапсырмалар арқылы жетілдіру мақсаты көзделеді.
- Қоршаған орта туралы түсініктерін кеңейту;
- баланың жас ерекшелігін ескеру;
-әр баланың жеке тұлғалыұ сапасын жетілдіру және оларды әрі қарай дамыту;
-танымдық, шығармашылық және балалар іс-әрекетінің басқа да түрлерін ұйымдастыру;
-әрбір баланың интелектуалдық қабілеті мен шығармашылық әлеуетін дамыту.
«Мәңгілік ел» әдістемелік құралында оқу қызметтері тараулар бойынша өткізілу ұсынылуда.
І тарау «Отбасы құндылықтары. Отбасы» (2 сағат)
ІІ тарау «Балалар әлемі» (2 сағат)
ІІІ тарау «Туған ауылым» (3 сағат)
ІV тарау «Менің Қазақстаным» (3 сағат)
V «Халық қазынасы» (3 сағат)
VI «Бірлігіміз жарасқан» (3 сағат)
VII «Денсаулық-басты байлық» (2 сағат)
Мақсаты:
Мектепке дейінгі ұйымдағы бүлдіршіндердің патриоттық сезімдерін ояту. Өзінің туып өскен жеріне, отбасына ,балабақшаға, отанға деген сүйіспеншіліктерін арттыру. Ел жандылыққа,білімділікке, адамгершілікке тәрбиелеу.
Міндеттері:
Баланың сана сезіміне патриотизмді қалыптастырудың негізгі басты құндылықтарын анықтау;
Патриоттық тәрбиелік іс-шараларды жоспарлауды жетілдіру;
- «Мәңгілік Ел» Патриоттық актісінің негізгі басты құндылықтарын іске асыруда тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру мен өткізу арқылы мектепке дейінгі білім беру саласында іске асыру
Күтілетін нәтижесі:
1) дене бітімі дамыған;
2) білуге құмар;
3) белсенді;
4) эмоционалды елгезек;
5) үлкендермен және құрдастарымен өзара әрекеттесу тәсілдері мен қарым- қатынас жасауды меңгерген;
6) өзі, отбасы, қоғам (жақын әлеумет), мемлекет (елі), әлем және табиғат жөнінде алғашқы түсініктері бар;
7) Отанын сүйетін, оның рәміздері мен Қарулы Күштерін және елінің жетістіктерімен мақтана алатын;
8) оқуға қажетті дағдылар мен іскерліктерді игерген.
«Мәңгілік ел» вариативтік компонент бөлімінің күнтізбелік-тақырыптық жоспары
№ |
Тақырыбы |
Мақсаты |
Сағат саны |
Ітарау«Отбасы құндылықтары |
|||
1 |
Менің отбасым-менің әлемім |
Балаларға отбасы құндылықтары туралы түсінік беру.Отбасының қаншалықты қымбат екенін сезіндіре білу,сезім түғызу |
1 |
2 |
Мейірімді қарым-қытынастар |
Отбасындағы қарым-қатынас ережелер туралы әңгімелеп,туыстсқ қарым-қатынастарды меңгерту барысында оладың айналасындағы адамдармен қарым-қатынас орнату мәдениетін меңгерту. |
1 |
ІІ тарау «Балалар әлемі» |
|||
3 |
Кел танысайық |
Топ балаларын бөбекжай бөлмелерімен таныстыру |
1 |
4 |
Балабақша өз үйім |
Балалардың өз балабақшаларына деген ыстық сезімдерін дамыту.Үлкендер еңбегін құрметтеп,тазалық сақтауға тәрбиелеу |
1 |
ІІІ тарау«Туған ауыл» |
|||
5 |
Менің туған ауылым
|
Өздері тұратын ауылы туралы білімдерін жүйелеу және байыту.Ауылдың көрікті жерлерімен атауларымен таныстыру.Туған ауылға деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу. |
1 |
6 |
Туған жерімнің табиғаты |
Балалардың туған ауылдарының табиғаты туралы білімдерін, танымдарын кеңейту.Табиғатқа оның әсемдігіне деген сүйіспеншілік сезімдерін ояту, қамқор болуға тәрбиелеу. |
1 |
7 |
«Шыңғырлауым сәнді өлкем» |
Балалардың Шыңғырлаудың жеті кереметі туралы түсініктерін қалыптастыру. Туған жер табиғаты туралы түсініктерін кеңейту. |
1 |
ІV тарау Менің Қазақстаным |
|||
8 |
«Тұңғыш президент» |
Балаларға Н.Ә Назарбаевтың тұңғыш президент екені туралы әңгімелеу,түсіндіру.Балалардың сөздік қорын байыту, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Отанына деген патриоттық сезімдерін ояту |
1 |
9 |
Қазақстан Республикасының рәміздері |
Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері: Елтаңба, Ту, Әнұран туралы білімдерін қалыптастыру. Олардың бейнесінен әр элементті көре білуге, есте сақтай білуге үйрету. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Гимніне рәсім жасауды үйрету |
1 |
10 |
«Менің отаным-Қазақстан» |
Балаларды отанын сүюге, туған
жеріне деген сүйіспеншілігін арттыру.
Қазақстан картасымен таныстыру. Картамен жұмыс істеу қабілетін
жетілдіру. Өз ойын анық және нақты айта білуге тәрбиелеу, сөздік
қорын молайтып, сөйлеу мәдениетін дамыту. Өздері тұратын қала атын
есте сақтау, қайталанбас көрікті орындарымен таныстыру. Туған
өлкеге деген мақтаныш сезімдерін ояту Патриоттық сезімдерін
дамыту. |
1 |
V тарау «Халық қазынасы» |
|||
11 |
Қазақтың салт дәстүрі «Бесікке салу» |
Балаларды қазақтың ұлттық салт-дәстүр түрлерімен,соның ішінде бесікке салу дәстүрімен таныстыра отырып, балалардың сөздік қорына бесік жабдықтарының атауларын, дене мүшелерін дұрыс атай білуге үйрету. |
1 |
12 |
Қазақтың музыкалық аспаптары |
Балаларға музыкалық аспап туралы түсінік
беру, қазақтың музыкалық аспаптарымен таныстыру және ұлттық аспап
туралы білімдерін жетілдіру; |
1 |
13 |
Қазақтың ұлттық ойындары |
Балаларға қуаныш әкелу.Ұлттық,тұрмыс салт - дәстүрі туралы әсерлерін толықтыру.Ептілікті, шапшаңдықты, төзімділікті дамыту. Ұжым мақсат әрекетіне бағышу, дағдысын, назар ықыласын дамыту. Бір-біріне деген құрмет, жеңуге деген ұмтылысты дамыту. Ой-өрісін, жадын дамытып, әрекет үйлесімін жетілдіру. |
1 |
VІ тарау «Бірлігіміз жарасқан» |
|||
14 |
«Ақпыз,қара, сарымыз туысқанбыз бәріміз» |
Көп ұлтты Қазақстан халқының татулықпен, бірлікпен өмір сүріп жатқаны жайлы танымдық ойларын дамытып, өзге ұлт өкілдерін құрметтей білуге тәрбиеленеді
|
1 |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |