|
1-бөлім. Стартап акселератор |
Мектеп: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
11-сынып №1 сабақ |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Питчинг |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Лексика және терминология: питч, Elevator Pitch, Idea Pitch, Funding Pitch. Диалог құруға арналған сөз тіркесі: Өз идеяларының презентациясын жасай білген маңызды, себебі … . Питч — бұл … . Табысқа жетуге … ықпал етеді. Пичт құрастыру маған … кезінде қажет болуы мүмкін. Elevator Pitch … үшін қажет. Idea Pitch ... үшін қажет. Funding Pitch … үшін қажет. Менің питчім табысты болуы үшін мен … жасай аламын. Питчке дайындалу кезінде маған … есте сақтау қажет. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
«Рухани жаңғыру» және «Мәңгілік ел» ұлттық идеясына негізделген құндылықтар: қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкер- шілік; ұлттық сана; прагматизм; құрмет; ынтымақтастық; еңбек және шығармашылық; ашықтық; өмір бойы білім алу; бәсекелік қабілет. Сабақ барысында оқушылар бір-бірін тыңдап, басқа оқушылардың пікірін құрметтеуге, өз бетінше қорытынды жасауға, алған білімін өзіндік ақиқатпен байланыстыруға үйренеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Әдебиет: өз пікірін жеткізе білу. Өзін-өзі тану: өзара сыйластық, ли- дерлік қасиеттер және т.б. таныту. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану |
Интерактивті тақтаны және интернет ресурстарын пайдалану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы тақырыптар |
10-сыныпта өткен материал. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Сабақ барысы |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Сәлемдесу. Стартап акселераторынан өтетінін түсіндіреді, бұл стартап акселератор шеңберінде олар өздерінің жобасын жасап, оны жүзеге асырып көреді. Алғашқы сабақта оқушылар питчингтің не екенін біліп, питч мысалдарын көре алады. Келесі сабақта оқушылар сынып алдында өз питчтерін ұсынуы тиіс. Сосын олар жоба көшбасшылары болатын жеңімпаздарды анықтап және бизнес-идеямен бірлесіп жұмыс істейтін пікірлестерді өз сыныптастары арасынан таңдай алады. «Шешендік шеберліктің маңызы» блогын оқиды. Содан кейін шешендік шеберліктің және табысқа жету үшін өзіне деген сенімділіктің маңызын талқылайды. Өз мүмкіндіктеріне сену және өзін және өз идеяларын кең аудиторияға ұсына білу — бұл мектеп оқушыларының кәсіпкер ретінде қалыптасу жолындағы алғашқы қадамдары. Эксперимент өз қабілетіне деген сенімнің тәжірибелік мәнін көрсетеді. Америкалық институттардың бірінде келесідей тәжірибе жүргізілген: институт базасында оқушылар мен оқытушылар арасынан кездейсоқ түрде іріктелген топ алынды. Сонымен қатар, оқытушыларға олардың штаттағы ең үздік, сондай-ақ осы топтың оқушыларі де үздік екенін хабарлайды. Бір жылдан кейін бітіру емтиханы оқушылардың жоғары бағасын көрсетті, ал бастапқыда топта үлгеруші және артта қалған оқушылар де болған. Сұрақ : «Эксперимент мәнін қалай түсіндіңіздер?», «Өзіңіз үшін қандай қорытынды жасай аласыздар?» |
Оқулық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 5 минут 10 минут 10 минут |
Брайан Трейси формуласын
талдайды. Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
1-бөлім. Стартап
акселератор
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің
аты-жөні:
11-сынып
№1 сабақ
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы
Питчинг
Оқу
мақсаттары
Кәсіпкер (стартапер) үшін
питчингтің мәні
мен
мағынасын
түсіну.
Оқу-ойын жағдайында өз
идеяларын
іске
асыру
үшін
пит- чинг
дағдыларын қолдану.
Сабақтың
мақсаты
Кәсіпкер (стартапер) үшін
питчингтің мәні
мен
мағынасын
түсінеді.
Оқу-ойын жағдайында өз
идеяларын
іске
асыру
үшін
питчинг дағдыларын қолданады.
Бағалау
критерийлері
Шешендік өнер
шеберлігі
деген
түсінікті
біледі.
Оның өмірде және
кәсіпкерлікте маңызды екендігін түсіндіре
алады.
«Питчинг» анықтамасын бере
алады
және
оның
түрлері
жөнінде айтып
бере алады.
Тиімді питч
құрастыра
алады.
Тілдік
мақсаттар
Лексика және
терминология: питч, Elevator Pitch, Idea Pitch,
Funding Pitch.
Диалог құруға
арналған сөз тіркесі:
Өз идеяларының презентациясын жасай
білген
маңызды,
себебі
…
. Питч — бұл
… .
Табысқа жетуге …
ықпал етеді.
Пичт құрастыру
маған
…
кезінде
қажет
болуы
мүмкін. Elevator
Pitch
…
үшін
қажет.
Idea Pitch ... үшін
қажет. Funding Pitch …
үшін қажет.
Менің питчім
табысты
болуы
үшін
мен
…
жасай
аламын. Питчке
дайындалу
кезінде
маған
…
есте
сақтау
қажет.
Құндылықтарға
баулу
«Рухани жаңғыру»
және «Мәңгілік ел» ұлттық идеясына негізделген құндылықтар:
қазақстандық патриотизм және азаматтық
жауапкер- шілік; ұлттық сана;
прагматизм; құрмет; ынтымақтастық; еңбек және
шығармашылық; ашықтық;
өмір
бойы
білім
алу;
бәсекелік
қабілет.
Сабақ барысында
оқушылар бір-бірін тыңдап, басқа оқушылардың пікірін
құрметтеуге, өз
бетінше
қорытынды
жасауға,
алған
білімін
өзіндік
ақиқатпен
байланыстыруға үйренеді.
Пәнаралық
байланыстар
Әдебиет: өз пікірін
жеткізе білу. Өзін-өзі тану: өзара сыйластық,
ли- дерлік қасиеттер және т.б.
таныту.
АКТ
қолдану
Интерактивті тақтаны
және интернет ресурстарын
пайдалану.
Алдыңғы
тақырыптар
10-сыныпта өткен
материал. Сабақ кезеңдері Сабақ
барысы Ресурстар
Сабақтың
басы
5
минут
Сәлемдесу. Стартап акселераторынан
өтетінін түсіндіреді, бұл стартап акселератор шеңберінде олар өздерінің жобасын жасап, оны жүзеге асырып көреді.
Алғашқы сабақта оқушылар
питчингтің не екенін біліп, питч мысалдарын көре алады. Келесі сабақта оқушылар сынып алдында өз
питчтерін ұсынуы тиіс. Сосын олар жоба көшбасшылары болатын жеңімпаздарды анықтап және бизнес-идеямен бірлесіп жұмыс істейтін пікірлестерді өз сыныптастары арасынан таңдай алады. «Шешендік шеберліктің маңызы» блогын оқиды. Содан кейін шешендік
шеберліктің және табысқа жету үшін өзіне
деген сенімділіктің маңызын талқылайды. Өз
мүмкіндіктеріне сену және өзін және өз
идеяларын кең аудиторияға ұсына білу —
бұл мектеп оқушыларының кәсіпкер ретінде қалыптасу жолындағы алғашқы қадамдары.
Эксперимент өз
қабілетіне деген сенімнің тәжірибелік мәнін көрсетеді.
Америкалық институттардың бірінде келесідей тәжірибе жүргізілген: институт базасында оқушылар мен оқытушылар арасынан кездейсоқ түрде іріктелген топ алынды. Сонымен қатар, оқытушыларға олардың штаттағы ең
үздік, сондай-ақ осы топтың оқушыларі де
үздік екенін хабарлайды. Бір жылдан кейін бітіру емтиханы оқушылардың жоғары бағасын көрсетті, ал
бастапқыда топта үлгеруші және артта қалған оқушылар де
болған.
Сұрақ : «Эксперимент мәнін
қалай
түсіндіңіздер?»,
«Өзіңіз үшін қандай қорытынды жасай аласыздар?» Оқулық
Сабақтың
ортасы
5
минут 10
минут 10
минут
Брайан Трейси формуласын
талдайды. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













