Ортаңғы тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің
технологиялық картасы
Мерзімі: 16. 01. 2017 ж.
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Бөлімі: Драма
Тақырыбы: «Қаздар мен аққулар» орыс халық ертегісін сахналау
Мақсаты: ертегіге деген қызығушылықтарын арттыру.
Міндеттері:
Білімділік: ертегінің мазмұнын толық өз ойларын жеткізіп айтуға үйрету. Дамытушылық: ойлау, есте сақтау қабілеттерін, сөздік қорын молайту.
Тәрбиелік: адамгершілікке, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу.
Үш тілдік компонент: құстар – птицы - birds, аққу – лебедь - swans, қаз – гусь - geese.
Керекті көрнекілік: ертегі мазмұны бойынша суреттер, ойынға керекті атрибуттар.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Мотивациялық - қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік. Қабақ түйген не керек, Көңілді боп жүрейік. Ғажайын сәт: Терезеден көгершін ұшып кіреді. Аузында тістеген хаты бар. Хатты береді де көгершін ұшып кетеді. Хатты ашып қараса, ішінде «Қаздар мен аққулар» ертегісі жазылыпты. |
Кілемде жарты шенбер жасап отырады. Бір – бірімен амандасады. Қызыға қарайды. |
|
Ұйымдастыру- іздестіру |
Әңгімелеу: Ертегіні мұқият тыңдаңдар, мен сендерге оқып берейін: - Бағы заманда ерлі-зайыптылардың қызы мен кішкентай ұлы болыпты. Бір күні ата-анасы бір жаққа кеткенде, құрбыларымен ойнап жүріп қыз інісін бағуды ұмытып кетіпті. Осы кезде мыстан кемпірдің үйретілген аққу -қаздары кішкентай ұлды іліп алып ұша жөнеледі. Оларды қуып жетпек болған қыз, тұра жүгірсе де жете алмай, адасып қалыпты. Келе жатса нан пісіретін наубай- пеш тұр екен. - Наубай-пеш – бикешім, аққу-қаздар қайда ұшыпкетті?- деп сұрайды қыз. - Мен пісірген тоқашымнан жесең-айтамын, -деді пеш. - Менің қарыным ашқан жоқ, -деген қыз әрман қарай жүре береді. Келе жатса алдынан алма ағашы шығады. - Алма ағашы-аруым, аққу – қаздар қайда ұшып кетті? - Менің алмамды жесең ғана айтамын – деді алма ағашы. - Сенің алмаларың көк шығар, - деген қыз әрман қарай жүгіреді. Алдынан жағалуы тәттілермен көмкерілген сүт бұлағы кездесті. - Сүт бұлағы – анашым, айтшы, аққу-қаздар қайда ұшып кетті? -Менің тәттілерімнен жеп, сүтімді ішсең ғана айтамын. Ертегінің мазмұны бойынша сұрақтар: - Ертегі не туралы айтылған? - Інісің нелер ұрлап алып кетті? - Қызға не көмектесті? Үш тілдік компонент: құстар – птицы - birds, аққу – лебедь - swans, қаз – гусь -geese. Сергіту сәті: Қарлығаш боп ұшайық, Торғай болып қонайық. Сауысқан боп секіріп, Тоқылдақ боп шоқиық. Пальчиковая
игра:
«Дом на
горе»
Вот душистые цветы. Дидактикалық ойын: «Бұл қай ертегі?» Мақсаты: Ертегі кейіпкерлерін танып, ажырата білуге үйрету. Есте сақтау қабілетін дамыту. |
Ертегіні мұқият тыңдайды. - Қыз баламен, оның інісі.. - Мыстан кемпірдің аққу-қаздары. - Қызға қоян көмектесті. Сөздерді жекелеме, хормен қайталайды. Қимыл – қозғалысты қайталап сергиді. Сложить домик из ладоне. Волнообразные движения руками. Соединить
ладони в вытянутый и круглый
шарик. Тақтаға ілінген суретке қарап, қай ертегінің кейіпкері екенін айтады. |
|
Рефлексивті -түзетушілік |
Қорытынды сұрақтар: - Көгершін қандай ертегі әкелді? Қоштасу рәсімі: «Жүректен - жүрекке» шеңбері: «Достық» Кіп - кішкентай баламын, Жақсы адам боламын. Достарға кең жүрегім, «Мен сендерді сүйемін». |
- «Қаздар мен аққулар» ертегісін әкелді. Шеңберде тұрып айтады. |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: ертегі кейіпкерлерінің мінез - құлқын.
Болу керек: ертегінің мазмұнын айтқанда сөздерді толық, дыбыстарды анық айту қабілеттері.
Істеу білу керек: сұрақтарға толық жауап беруді.
Тәрбиеші: Шулембаева. К.Қ.
Тексерілді:___________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Қаздар мен аққулар» орыс халық ертегісін сахналау
«Қаздар мен аққулар» орыс халық ертегісін сахналау
Ортаңғы тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің
технологиялық картасы
Мерзімі: 16. 01. 2017 ж.
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Бөлімі: Драма
Тақырыбы: «Қаздар мен аққулар» орыс халық ертегісін сахналау
Мақсаты: ертегіге деген қызығушылықтарын арттыру.
Міндеттері:
Білімділік: ертегінің мазмұнын толық өз ойларын жеткізіп айтуға үйрету. Дамытушылық: ойлау, есте сақтау қабілеттерін, сөздік қорын молайту.
Тәрбиелік: адамгершілікке, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу.
Үш тілдік компонент: құстар – птицы - birds, аққу – лебедь - swans, қаз – гусь - geese.
Керекті көрнекілік: ертегі мазмұны бойынша суреттер, ойынға керекті атрибуттар.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Мотивациялық - қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік. Қабақ түйген не керек, Көңілді боп жүрейік. Ғажайын сәт: Терезеден көгершін ұшып кіреді. Аузында тістеген хаты бар. Хатты береді де көгершін ұшып кетеді. Хатты ашып қараса, ішінде «Қаздар мен аққулар» ертегісі жазылыпты. |
Кілемде жарты шенбер жасап отырады. Бір – бірімен амандасады. Қызыға қарайды. |
|
Ұйымдастыру- іздестіру |
Әңгімелеу: Ертегіні мұқият тыңдаңдар, мен сендерге оқып берейін: - Бағы заманда ерлі-зайыптылардың қызы мен кішкентай ұлы болыпты. Бір күні ата-анасы бір жаққа кеткенде, құрбыларымен ойнап жүріп қыз інісін бағуды ұмытып кетіпті. Осы кезде мыстан кемпірдің үйретілген аққу -қаздары кішкентай ұлды іліп алып ұша жөнеледі. Оларды қуып жетпек болған қыз, тұра жүгірсе де жете алмай, адасып қалыпты. Келе жатса нан пісіретін наубай- пеш тұр екен. - Наубай-пеш – бикешім, аққу-қаздар қайда ұшыпкетті?- деп сұрайды қыз. - Мен пісірген тоқашымнан жесең-айтамын, -деді пеш. - Менің қарыным ашқан жоқ, -деген қыз әрман қарай жүре береді. Келе жатса алдынан алма ағашы шығады. - Алма ағашы-аруым, аққу – қаздар қайда ұшып кетті? - Менің алмамды жесең ғана айтамын – деді алма ағашы. - Сенің алмаларың көк шығар, - деген қыз әрман қарай жүгіреді. Алдынан жағалуы тәттілермен көмкерілген сүт бұлағы кездесті. - Сүт бұлағы – анашым, айтшы, аққу-қаздар қайда ұшып кетті? -Менің тәттілерімнен жеп, сүтімді ішсең ғана айтамын. Ертегінің мазмұны бойынша сұрақтар: - Ертегі не туралы айтылған? - Інісің нелер ұрлап алып кетті? - Қызға не көмектесті? Үш тілдік компонент: құстар – птицы - birds, аққу – лебедь - swans, қаз – гусь -geese. Сергіту сәті: Қарлығаш боп ұшайық, Торғай болып қонайық. Сауысқан боп секіріп, Тоқылдақ боп шоқиық. Пальчиковая
игра:
«Дом на
горе»
Вот душистые цветы. Дидактикалық ойын: «Бұл қай ертегі?» Мақсаты: Ертегі кейіпкерлерін танып, ажырата білуге үйрету. Есте сақтау қабілетін дамыту. |
Ертегіні мұқият тыңдайды. - Қыз баламен, оның інісі.. - Мыстан кемпірдің аққу-қаздары. - Қызға қоян көмектесті. Сөздерді жекелеме, хормен қайталайды. Қимыл – қозғалысты қайталап сергиді. Сложить домик из ладоне. Волнообразные движения руками. Соединить
ладони в вытянутый и круглый
шарик. Тақтаға ілінген суретке қарап, қай ертегінің кейіпкері екенін айтады. |
|
Рефлексивті -түзетушілік |
Қорытынды сұрақтар: - Көгершін қандай ертегі әкелді? Қоштасу рәсімі: «Жүректен - жүрекке» шеңбері: «Достық» Кіп - кішкентай баламын, Жақсы адам боламын. Достарға кең жүрегім, «Мен сендерді сүйемін». |
- «Қаздар мен аққулар» ертегісін әкелді. Шеңберде тұрып айтады. |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: ертегі кейіпкерлерінің мінез - құлқын.
Болу керек: ертегінің мазмұнын айтқанда сөздерді толық, дыбыстарды анық айту қабілеттері.
Істеу білу керек: сұрақтарға толық жауап беруді.
Тәрбиеші: Шулембаева. К.Қ.
Тексерілді:___________
шағым қалдыра аласыз













