Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а)
Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Мұғалім оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Бір-біріне сұрақтар
қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар
сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасайды.
Осы тапсырманы
орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Интербелсенді
тақта
|
|
№1-тапсырма:
Жұптық
жұмыс
|
Айтылым
Сұрақтарға жауап
береді.. Досымен сұхбат құрады. Мұғалімнің
қойған
сұрақтарына жауап
береді.
|
Дескриптор: Жалпы – 3
балл.
-Ойын
айтады
«Білім қоржыны»
тәсілі
|
8-сынып оқулығы, жұмыс
дәптері
|
|
Тапсырма:
Оқулықта берілген
айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
2-
тапсырма
Топтық
жұмыс
Мәтінмен
жұмыс
Тапсырма
Жеке
жұмыс
Мұғалім бағыт-
бағдар береді.
3-
тапсырма
Жеке
жұмыс
4-
тапсырма
Жеке
жұмыс
Қосымша
тапсырма
Жеке
жұмыс
Ойтаразы
Жеке
жұмыс
|
Жазылым
Сөздерден сөйлем
құрайды.
«Қос жазба
күнделігін» қолданып
түсіндіреді.
Оқылым
Айтылым
Мәтінді оқиды.
Түсінгендерін айтады. Топта тапсырманы
орындайды.
1-топ: «Дана үкі»
тәсілі арқылы мәтінді
баяндайды.
Мәтіннің негізгі ойын айқындап
тұрған тірек сөздерді теріп жазып, кластер
құрады.
2-топ: Сұрақтарға
жауап береді.
«6 Неліктен?» деген
тәсіл арқылы сұрақтар
құрастырады.
3-топ: «Семантикалық
карта» бойынша тапсырма
орындайды.
Мәтін мазмұны
бойынша кесте құрып жасайды.
Жазылым
Сөйлемдердегі
сөздерді дұрыс орналастырып
жазады.
Жазылым
Мәтіннен айтыскер
ақынға қойылатын үш талапты жаазды. Түсіндіреді. Дәлел келтіріп
айтып шығады. Неге таңдаған себебімен
бөліседі.
Айтылым
Ақындар не себепті
сол талапқа лайық болуы керек? Ой бөлісіп, өз пікірлерін
білдіреді.
Жазылым
«Айтыс» сөзіне
синквейн құрастырып,
сипаттайды.
Айтылым
«Роунд- Робин» тәсілі арқылы
тақырып бойынша қорытынды
жасайды.
|
Дескриптор: Жалпы
– 3 балл.
- Сөйлем
құрайды
«Бағдаршам»
тәсілі
Дескриптор
5
балл
-Тапсырманы
орындайды
-Сұрақтарға жауап
береді
-Мәтінді
баяндайды
«Өзара бағалау» топ жетекшісі
топ мүшелерін бағалайды.
Дескриптор
3
балл
-Дұрыс
орналастырады.
«Бас бармақ»
стратегиясы.
|
8-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Интербелсенді
тақта
Слайдтар
Ақ
парақтар
Плакат
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім оқушылардың
рефлексиясын тыңдайды.
Үйге
тапсырма
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз
сөзбен сабақ туралы өз ойларын
түсіндіреді.
Мақал- мәтелдер
жазып келеді.
«Біржан- Сара» айтысының
мазмұнын оқып келеді.
|
Мұғалім 1-10 баллдық жүйе
бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып
бағалайды.
|
|