Оқу ісінің меңгерушісі:
3
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
|
Сабақтың атауы |
Қазіргі кездегі киім дизайны |
||||||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||||||||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
|
Топқа бөлу |
Геометриялық фигуралар үлестіріледі |
Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
|
Қызығушылықты ояту |
|
||||||||
|
Сергіту сәті |
Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италиандықтар». Кеійін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италиандықтар» құшақтасады. Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады. |
||||||||
|
Жаңа сабақ |
Дизайн тұралы түсінік,қазіргі кездегі киім дизайны Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау Сарамандық жұмыс |
||||||||
|
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
|
Үйге тапсырма |
Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||||
Оқу ісінің меңгерушісі:
2
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||
|
Сабақтың атауы |
Дизайн, оның пайда болуы және маңызы. |
||||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, көргенін жасай алуға, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||||||
|
Психологиялық ахуал |
– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік. Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||
|
Топқа бөлу |
|
Шарлар арқылы топтарға бөлу. |
|||||
|
Қызығушылықты ояту |
|
||||||
|
Сергіту сәті |
«Қаражорға» биі |
||||||
|
Жаңа сабақ |
Дизайн, оның пайда болуы және маңызы. Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау Сарамандық жұмыс |
||||||
|
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
|
Үйге тапсырма |
Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||
|
Кері байланыс |
Бағалау парақшаларын толтыру. Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||
Оқу ісінің меңгерушісі:
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
|
Сабақтың атауы |
Көркем ансамбль ретіндегі қазақтың ұлттық костюмы. Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
|||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Топқа бөлу |
Гүлдер үлестіріледі |
Оқушылар таңдаған гүлдеріне сай топтарға бөлініп отырады. |
|
|
Қызығушылықты ояту |
Ресурстармен таныстыру Жоба жасау Қорғау |
||
|
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||
|
Жаңа сабақ |
Көркем ансамбль ретіндегі қазақтың ұлттық костюмы. Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау Дәптермен жұмыс Сөздік жұмысы |
||
|
Ой толғаныс |
Салыстыру
|
||
|
Үйге тапсырма |
Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
|
Сабақтың атауы |
Ұлттық мотив бойынша қазіргі стильді киім үлгісін жасау. ҚР-ғы кәсіпкерлік |
||||||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||||||||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
|
Топқа бөлу |
Геометриялық фигуралар үлестіріледі |
Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
|
Қызығушылықты ояту |
Ұлттық мотив бойынша қазіргі стильді киім үлгісін жасау. ҚР-ғы кәсіпкерлік Жоба дайындау |
||||||||
|
Сергіту сәті |
Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италиандықтар». Кеійін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италиандықтар» құшақтасады. Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады. |
||||||||
|
Жаңа сабақ |
Ұлттық мотив бойынша қазіргі стильді киім үлгісін жасау. ҚР-ғы кәсіпкерлік Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау Сарамандық жұмыс |
||||||||
|
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
|
Үйге тапсырма |
Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазіргі кездегі киім дизайны
Қазіргі кездегі киім дизайны
Оқу ісінің меңгерушісі:
3
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
|
Сабақтың атауы |
Қазіргі кездегі киім дизайны |
||||||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||||||||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
|
Топқа бөлу |
Геометриялық фигуралар үлестіріледі |
Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
|
Қызығушылықты ояту |
|
||||||||
|
Сергіту сәті |
Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италиандықтар». Кеійін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италиандықтар» құшақтасады. Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады. |
||||||||
|
Жаңа сабақ |
Дизайн тұралы түсінік,қазіргі кездегі киім дизайны Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау Сарамандық жұмыс |
||||||||
|
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
|
Үйге тапсырма |
Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||||
Оқу ісінің меңгерушісі:
2
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||
|
Сабақтың атауы |
Дизайн, оның пайда болуы және маңызы. |
||||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, көргенін жасай алуға, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||||||
|
Психологиялық ахуал |
– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік. Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||
|
Топқа бөлу |
|
Шарлар арқылы топтарға бөлу. |
|||||
|
Қызығушылықты ояту |
|
||||||
|
Сергіту сәті |
«Қаражорға» биі |
||||||
|
Жаңа сабақ |
Дизайн, оның пайда болуы және маңызы. Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау Сарамандық жұмыс |
||||||
|
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
|
Үйге тапсырма |
Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||
|
Кері байланыс |
Бағалау парақшаларын толтыру. Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||
Оқу ісінің меңгерушісі:
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
|
Сабақтың атауы |
Көркем ансамбль ретіндегі қазақтың ұлттық костюмы. Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
|||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Топқа бөлу |
Гүлдер үлестіріледі |
Оқушылар таңдаған гүлдеріне сай топтарға бөлініп отырады. |
|
|
Қызығушылықты ояту |
Ресурстармен таныстыру Жоба жасау Қорғау |
||
|
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||
|
Жаңа сабақ |
Көркем ансамбль ретіндегі қазақтың ұлттық костюмы. Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау Дәптермен жұмыс Сөздік жұмысы |
||
|
Ой толғаныс |
Салыстыру
|
||
|
Үйге тапсырма |
Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
|
Сабақтың атауы |
Ұлттық мотив бойынша қазіргі стильді киім үлгісін жасау. ҚР-ғы кәсіпкерлік |
||||||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||||||||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
|
Топқа бөлу |
Геометриялық фигуралар үлестіріледі |
Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
|
Қызығушылықты ояту |
Ұлттық мотив бойынша қазіргі стильді киім үлгісін жасау. ҚР-ғы кәсіпкерлік Жоба дайындау |
||||||||
|
Сергіту сәті |
Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италиандықтар». Кеійін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италиандықтар» құшақтасады. Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады. |
||||||||
|
Жаңа сабақ |
Ұлттық мотив бойынша қазіргі стильді киім үлгісін жасау. ҚР-ғы кәсіпкерлік Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау Сарамандық жұмыс |
||||||||
|
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
|
Үйге тапсырма |
Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||||
шағым қалдыра аласыз













