Материалдар / "ҚАЗІРГІ СӘН". "Оқшау сөздер"

"ҚАЗІРГІ СӘН". "Оқшау сөздер"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жалпы орта білім беретін орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2019
1723
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Қазіргі сән. Оқшау сөздер.

Мұғалімнің аты-жөні: Жаппаспаева Ж.С.

Күні: 23.10.2017 ж.

СЫНЫП:

5 «А»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

Т/А4. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.

О2. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану.

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Қазіргі сән әлемі жайлы ақпарат береді, оқшау сөздердің түрлерін ажыратуға үйренеді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: киім кию мәнері туралы өз ойын айтады, сыныптастарымен сұхбаттасады, пікір алмасады.


Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, 3Б технологиясы, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Өнер мен әдебиет

Алдыңғы оқу

Сән және талғам

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі 2 минут, - Сәлеметсіңдер ме, балалар?! Сабақта кім жоқ? Түгел болсақ сабағымызды бастайық. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут

«Ыстық алақан» тренинг. Бүгінгі сабақта саған сәтілік тілеймін!


Топтарға бөлу.

Тірек сөздер бойынша топқа бөліну.

Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда бақыт,қуаныш,шаттық деген сөздер болу керек.

Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді.


Жұптық жұмыс. «Жеңілдетілген анықтама» блиц ойыны.

Слайд арқылы қазіргі сәнді көйлектер көрсетіледі, соның ішінен әр киімге түсінікті болатындай сипаттама береді.

Оқушылар бір-бірімен қол алысып, амандасады. Бір-біріне жақсы тілектер айтады.

1-топ: бақыт

2-топ: қуаныш

3-топ: шаттық


Суреттер

Жаңа білім

10 минут







Білу және түсіну

А) Мәтінмен жұмыс. «Жастар киімі» деген мәтінді үнтаспадан тыңдаймыз.

Ә) Айтылым. Оқулықтағы 2,3 - тапсырманы орындаймыз.

Жағалы киім – құнды, қымбат, киім-кешек

Классикалық стиль – өзгермейтін, іскерлік стиль

Үйлестіріп кию – әртүрлі киімдерді бір-біріне сәйкесетіндей сәндеп кию.

Сәнге айналған – әр жылдың, уақыттың сәніне айналған киім үлгілері.

Спорттық стиль – демалыста, спортпен айналысқанда, саяхатқа шыққанда киюге ыңғайлы киім.

Үйлесімді байланыс – бір адамның бойындағы түрлі киімдердің бір-бірімен жарасып, бір стилде болуы.

Сән мінбесі – әр жылдың, маусымның сән үлгілерін жариялауға арналған трибуна.



Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.

«Стикердегі диалог» әдісі

( Топ мүшелері сұрақтардың жауабын стикерлерге жазып, қабырғадағы сұрақтар жазылған қағаздарға іледі, кейін пікірлерін қорғайды.)

Топтарға тапсырма:

Түрлі-түсті қағаздан ұлттық үлгідегі футболка жасап, жарнамалаңдар.


Тыңдалым. Мәтінді үнтаспадан тыңдайды, шетелдік сән атауларын есте сақтайды.

Айтылым. Сөздікпен жұмыс, сұраққа жауап беру



Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.

Ортасы

10 минут
















Қолдану

Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.

Ортақ тапсырма: «Пікірлер» парағы әдісі

  1. Отандық брэнд киімдері

1-топ: бақыт

Жауабын жазады.

2-топ: қуаныш

Тексеріп, қосымша мәліметтер қосады.

3-топ: шаттық

Ұсыныс жазады.


Талдау

«Броундық қозғалыс» Оқушылар сыныпты шарлап, талқыланатын мәселе бойынша ақпарат жинап, басқалармен пікірлеседі. Бұл тәсілді қолданғанда оқушыларға партаға отыруға болмайтынын ескерту керек.


«Пкірлер» парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар,қалам.





Оқулықтағы мәтінді оқып алады.


Сергіту сәті

2 минут

https://www.youtube.com/watch?v=i8FFtlTwJRs

Миды шынықтыру тапсырмасын орындайды.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Синтез


«Карточкадағы терминдер» әдісі


Тапсырма: Сыныпты аралап жүріп, осы термиді өзге топтардағы оқушыларға түсіндіріп береді.



Карточкада жазылған терминдер



Бағалау


5 минут











Кері байланыс

3 минут


Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.



Рефлексия парағы толтырады.





«Өзін-өзі бағалау парағы»

Shape1

Сабақты жақсы түсіндім

Жаңадан ақпарат алдым

МЕН






Сабақты түсінбедім

Таңқалдым

Көңілсіз болды

Үйрендім













Бағалау парақшасы













Қағаз қиындылары.

Қосымша ақпарат


Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?




Оқушының аты-жөні

Тыңдалым

Айтылым

Оқылым


Тапсырмалар

Жазылым

























































«Өзін-өзі бағалау парағы»

Shape2

Сабақты жақсы түсіндім

Жаңадан ақпарат алдым

МЕН





Сабақты түсінбедім

Таңқалдым

Көңілсіз болды

Үйрендім













«Өзін-өзі бағалау парағы»

Shape3

Сабақты жақсы түсіндім

Жаңадан ақпарат алдым

МЕН





Сабақты түсінбедім

Таңқалдым

Көңілсіз болды

Үйрендім











«Өзін-өзі бағалау парағы»

Shape4

Сабақты жақсы түсіндім

Жаңадан ақпарат алдым

МЕН





Сабақты түсінбедім

Таңқалдым

Көңілсіз болды

Үйрендім













Суретке қарап сөйлем құрастыр.

___________, .................., __________!

(одағай)





Суретке қарап сөйлем құрастыр.



_______, _______ , ............. (қыстырма сөз)



Суретке қарап сөйлем құрастыр.



...................., ______ ________ .

(Қаратпа сөз)











Оқушының аты-жөні

Тыңдалым

Айтылым

Оқылым


Тапсырмалар

Жазылым

















































































Оқушының аты-жөні

Тыңдалым

Айтылым

Оқылым


Тапсырмалар

Жазылым

























































Оқушының аты-жөні

Тыңдалым

Айтылым

Оқылым


Тапсырмалар

Жазылым









































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!