Материалдар / Қазіргі замандағы білім беру жүйесінің жаңашылдығы

Қазіргі замандағы білім беру жүйесінің жаңашылдығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Есту қабілеті бұзылған балаларға жаңа әдіс-тәсілдерді қоданып ашық сабақ өту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2019
451
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ЛОГОПЕДИЯЛЫҚ САБАҚ

Сабақтың тақырыбы:  «Үй жануарларымен таныстыру арқылы с-ш дыбыстарын ажырату».Сабақтың мақсаты: С-Ш дыбыстарының артикуляциясын нақтылау, дыбыстарды буында, сөзде, пароним сөздерде, сөйлем ішінде ажырату, дыбыстарды дұрыс айтуға машықтандыру, фонематикалық қабылдауын, байланыстырып сөйлеуін, сөздік қорын арттыру, ойлау, зейін, есте сақтау қабілетін, қолдың ұсақ моторикасын дамыту.Сабақтың көрнекілігі: айна, слайд, суреттер, трафареттер, ойыншықтар т.б.Сабақтың барысы. І. Ұйымдастыру кезеңі.Баламен сәлемдесу:Қуанамын менде,Қуанасың сенде.Қуанамыз достарым,Арайлап атқан күнге.Саламатсыздарма қымбатты оқушылар, Сіздермен көріскеніме менде өте қуаныштымын. Олай болса орнымызға отырамыз. Ендеше бүгінгі сабағымызды бастайық. Тақырыбымыз «Үй жануарларымен таныстыру арқылы с-ш дыбыстарын ажырату».ІІ. Барысы:Олай болса, С-Ш дыбыстарының артикуляциясына тоқталайық.С дыбысын айтқанда ерін езу тартып, күлген кездегідей, тістер көрінеді.- Тілдің ұшы төменгі тістердің түбіне тиеді.- Тілдің ортасы көтеріңкі, ортасында жырашық болады, сонымен ауа жолы жүреді, жабық дауыс шымылдығының дірілінен С дыбысы шығады.Ш дыбысын айтқанда ерін дөңгеленеді де, алға қарай жиырылады, тыныс тілдің арасынан бірқалыпты шығады, алақанды ауызға жақындатқанда жылы дем сезіледі. Жабық дауыс шымылдығының дірілінен Ш дыбысы жасалады. Олай болса с-ш дыбыстарына арналған артикуляциялық жаттығуларды «Көңілді тіл» ертегісін айту арқылы жасайық.

«Көңілді тіл туралы ертегі»Көңілді тіл өзінің үйшігінде тұрып жатады. Көрсетейік: қалай ашылып-жабылады?Тіл үйінде отыра алмайды, далаға шығады(тілін шығару). Міне ол күнге шығып, жылынып жатыр(жалпақ тіл астыңғы ерінде). Кенеттен жел соқты, тіл тоңып кетіп үйіне кірді де есігін жауып алды. Тіл тәтті қайнатпамен шай ішіп, төменгі ерінге қайнатпа жұғып қалды, оны жалады(төменгі ерінді жалау). Соңынан тісін тазалады. Тіл үйшігінде ұзақ отыра алмады. Далаға шықса, күн жарқырап тұр екен (күн жасау), балалар футбол ойнап жүр екен. Ол да қосылды, қақпаға доп соқты.(еріндерін жымитып, мақта допқа үрлеу). Көңілді тіл шаршап, үйшігіне келіп ұйықтады.

«Мен бастаймын, сен аяқта» ойыны.Логопед: Мен сөйлемді бастаймын, сендер суреттен көргендерің бойынша сөйлемді аяқтай сыңдар.1.Шора мен Самал (шанамен ойнады).2.Пештің үстінде сары (мысық отыр).3.Саягүл сары (сиырды сауды).4.Сұлтан дүкеннен сіріңке (сатып әкелді)

ІІІ. Тыныс алу жаттығуы:Түрлі-түсті қағаз бен желімді пайдаланып жыланның бейнесін жасайық, содан кейін жыланмен бірге ысқыру арқылы тыныс алу жаттығуын жасаймыз.ІV. Жаңылтпаш айтып жарысайық.

  • Сорпа іштік
Сорпа ыстық. Сондықтан Қорқа іштік.

  • Асан массаж жасар
Массаж жасап шаршар.
  • Шын еңбекші - өрмекші,
Өрмекші шын - өрнекші.

V. «Дауысын тап» ойыны, үй жануарларының дауысын табу.VI. «Буын ұйқас» өлеңіСа-са-са-ызыңдайды масаСо-со-со-тауып алдым соқаСу-су-су-қандай мұздай суАс-ас-ас-менің атам жасЫс-ыс-ыс-келіп қапты қысI. Саусақ жаттығуы.

Саусақ ойыны арқылы баланың сөйлеуге деген талпынысы, қабілеті дамып, ынтасы артады. Сөйлеу тілі мүшелері әрекетінің қозғауларының дамуы қол саусақтарының нәзік қимылдарының дамуымен тығыз байланыста болғандықтан,бала қолының ептілігін толық жетілдіру, түзету- тәрбие жұмысын жүйелі жүргізуді қалайды. Саусақ ойынын балабақшада және үй жағдайында әсерлі, көнілді түрде ұйымдастыруға болды.«Доп»                                                                 Айналдырғын добыңды,                         Қытықтасын қолыңды.                           Енді көтер партадан,                              Жаса солай қайтадан.                            «Жаңбыр»Бұлт қабағын түйіп апБүркеп алды аспанды.Тырс-тырс-тырс-тырс тырсылдапЖаңбыр жауа бастады. Шынжыр. Оң және сол қолдағы басбармақпен  баланүйрек саусақтары түйісіп,  жүзіктер секілді айқасып, шынжыр жасайды. Піл. Оң қол алақаны жайылып тұрады. Сол қол саусақтары бас бармақ пен кішкене бөбек артқы аяғы болса,   баланүйрек саусақ пен шылдыршүмек саусақ алдыңғы аяқтар,ал ортаңғы саусақ пілдің тұмсығы. Доп. Алақандар  бір-бірімен жабысады (доп пішінін жасайды) Гүл. Қолдар, саусақтар жоғары қарайды. Алақандар айшанақпен қосыла түптері өзара жанасады,  Саусақтар ашылады. Осы жаттығуларды орындай отырып, мына өлең жолдарын айтады: Саусақтар шынжыр боладыҮзілмейді тартсаңда. Ал, піл келіп шынжырды, Үзіп кетті басқанда. Тұмсығымен доп іздеп, Ойнағысы келіп тұр. Достық үшін пілге мен, Гүл сыйлағым келіп тұр.VIII. Үй жануарларының төлдерін тап. Түлкі-түлкіше Қоян-көжек Қасқыр-бөлтірік Аю-қонжық









IX. Бағалау. Шымкент қаласы Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған №2 мектеп- интернатыныңДефектологы Турлыбекова Г.С



.
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ