0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
ЛОГОПЕДИЯЛЫҚ САБАҚ
Сабақтың тақырыбы: «Үй жануарларымен таныстыру арқылы с-ш дыбыстарын ажырату».Сабақтың мақсаты: С-Ш дыбыстарының артикуляциясын нақтылау, дыбыстарды буында, сөзде, пароним сөздерде, сөйлем ішінде ажырату, дыбыстарды дұрыс айтуға машықтандыру, фонематикалық қабылдауын, байланыстырып сөйлеуін, сөздік қорын арттыру, ойлау, зейін, есте сақтау қабілетін, қолдың ұсақ моторикасын дамыту.Сабақтың көрнекілігі: айна, слайд, суреттер, трафареттер, ойыншықтар т.б.Сабақтың барысы. І. Ұйымдастыру кезеңі.Баламен сәлемдесу:Қуанамын менде,Қуанасың сенде.Қуанамыз достарым,Арайлап атқан күнге.Саламатсыздарма қымбатты оқушылар, Сіздермен көріскеніме менде өте қуаныштымын. Олай болса орнымызға отырамыз. Ендеше бүгінгі сабағымызды бастайық. Тақырыбымыз «Үй жануарларымен таныстыру арқылы с-ш дыбыстарын ажырату».ІІ. Барысы:Олай болса, С-Ш дыбыстарының артикуляциясына тоқталайық.С дыбысын айтқанда ерін езу тартып, күлген кездегідей, тістер көрінеді.- Тілдің ұшы төменгі тістердің түбіне тиеді.- Тілдің ортасы көтеріңкі, ортасында жырашық болады, сонымен ауа жолы жүреді, жабық дауыс шымылдығының дірілінен С дыбысы шығады.Ш дыбысын айтқанда ерін дөңгеленеді де, алға қарай жиырылады, тыныс тілдің арасынан бірқалыпты шығады, алақанды ауызға жақындатқанда жылы дем сезіледі. Жабық дауыс шымылдығының дірілінен Ш дыбысы жасалады. Олай болса с-ш дыбыстарына арналған артикуляциялық жаттығуларды «Көңілді тіл» ертегісін айту арқылы жасайық.
«Көңілді тіл туралы ертегі»Көңілді тіл өзінің үйшігінде тұрып жатады. Көрсетейік: қалай ашылып-жабылады?Тіл үйінде отыра алмайды, далаға шығады(тілін шығару). Міне ол күнге шығып, жылынып жатыр(жалпақ тіл астыңғы ерінде). Кенеттен жел соқты, тіл тоңып кетіп үйіне кірді де есігін жауып алды. Тіл тәтті қайнатпамен шай ішіп, төменгі ерінге қайнатпа жұғып қалды, оны жалады(төменгі ерінді жалау). Соңынан тісін тазалады. Тіл үйшігінде ұзақ отыра алмады. Далаға шықса, күн жарқырап тұр екен (күн жасау), балалар футбол ойнап жүр екен. Ол да қосылды, қақпаға доп соқты.(еріндерін жымитып, мақта допқа үрлеу). Көңілді тіл шаршап, үйшігіне келіп ұйықтады.
«Мен бастаймын, сен аяқта» ойыны.Логопед: Мен сөйлемді бастаймын, сендер суреттен көргендерің бойынша сөйлемді аяқтай сыңдар.1.Шора мен Самал (шанамен ойнады).2.Пештің үстінде сары (мысық отыр).3.Саягүл сары (сиырды сауды).4.Сұлтан дүкеннен сіріңке (сатып әкелді)
ІІІ. Тыныс алу жаттығуы:Түрлі-түсті қағаз бен желімді пайдаланып жыланның бейнесін жасайық, содан кейін жыланмен бірге ысқыру арқылы тыныс алу жаттығуын жасаймыз.ІV. Жаңылтпаш айтып жарысайық.
V. «Дауысын тап» ойыны, үй жануарларының дауысын табу.VI. «Буын ұйқас» өлеңіСа-са-са-ызыңдайды масаСо-со-со-тауып алдым соқаСу-су-су-қандай мұздай суАс-ас-ас-менің атам жасЫс-ыс-ыс-келіп қапты қысVІI. Саусақ жаттығуы.
Саусақ ойыны арқылы баланың сөйлеуге деген талпынысы, қабілеті дамып, ынтасы артады. Сөйлеу тілі мүшелері әрекетінің қозғауларының дамуы қол саусақтарының нәзік қимылдарының дамуымен тығыз байланыста болғандықтан,бала қолының ептілігін толық жетілдіру, түзету- тәрбие жұмысын жүйелі жүргізуді қалайды. Саусақ ойынын балабақшада және үй жағдайында әсерлі, көнілді түрде ұйымдастыруға болды.«Доп» Айналдырғын добыңды, Қытықтасын қолыңды. Енді көтер партадан, Жаса солай қайтадан. «Жаңбыр»Бұлт қабағын түйіп апБүркеп алды аспанды.Тырс-тырс-тырс-тырс тырсылдапЖаңбыр жауа бастады. Шынжыр. Оң және сол қолдағы басбармақпен баланүйрек саусақтары түйісіп, жүзіктер секілді айқасып, шынжыр жасайды. Піл. Оң қол алақаны жайылып тұрады. Сол қол саусақтары бас бармақ пен кішкене бөбек артқы аяғы болса, баланүйрек саусақ пен шылдыршүмек саусақ алдыңғы аяқтар,ал ортаңғы саусақ пілдің тұмсығы. Доп. Алақандар бір-бірімен жабысады (доп пішінін жасайды) Гүл. Қолдар, саусақтар жоғары қарайды. Алақандар айшанақпен қосыла түптері өзара жанасады, Саусақтар ашылады. Осы жаттығуларды орындай отырып, мына өлең жолдарын айтады: Саусақтар шынжыр боладыҮзілмейді тартсаңда. Ал, піл келіп шынжырды, Үзіп кетті басқанда. Тұмсығымен доп іздеп, Ойнағысы келіп тұр. Достық үшін пілге мен, Гүл сыйлағым келіп тұр.VIII. Үй жануарларының төлдерін тап. Түлкі-түлкіше Қоян-көжек Қасқыр-бөлтірік Аю-қонжық
IX. Бағалау. Шымкент қаласы Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған №2 мектеп- интернатыныңДефектологы Турлыбекова Г.С
.
Сабақтың тақырыбы: «Үй жануарларымен таныстыру арқылы с-ш дыбыстарын ажырату».Сабақтың мақсаты: С-Ш дыбыстарының артикуляциясын нақтылау, дыбыстарды буында, сөзде, пароним сөздерде, сөйлем ішінде ажырату, дыбыстарды дұрыс айтуға машықтандыру, фонематикалық қабылдауын, байланыстырып сөйлеуін, сөздік қорын арттыру, ойлау, зейін, есте сақтау қабілетін, қолдың ұсақ моторикасын дамыту.Сабақтың көрнекілігі: айна, слайд, суреттер, трафареттер, ойыншықтар т.б.Сабақтың барысы. І. Ұйымдастыру кезеңі.Баламен сәлемдесу:Қуанамын менде,Қуанасың сенде.Қуанамыз достарым,Арайлап атқан күнге.Саламатсыздарма қымбатты оқушылар, Сіздермен көріскеніме менде өте қуаныштымын. Олай болса орнымызға отырамыз. Ендеше бүгінгі сабағымызды бастайық. Тақырыбымыз «Үй жануарларымен таныстыру арқылы с-ш дыбыстарын ажырату».ІІ. Барысы:Олай болса, С-Ш дыбыстарының артикуляциясына тоқталайық.С дыбысын айтқанда ерін езу тартып, күлген кездегідей, тістер көрінеді.- Тілдің ұшы төменгі тістердің түбіне тиеді.- Тілдің ортасы көтеріңкі, ортасында жырашық болады, сонымен ауа жолы жүреді, жабық дауыс шымылдығының дірілінен С дыбысы шығады.Ш дыбысын айтқанда ерін дөңгеленеді де, алға қарай жиырылады, тыныс тілдің арасынан бірқалыпты шығады, алақанды ауызға жақындатқанда жылы дем сезіледі. Жабық дауыс шымылдығының дірілінен Ш дыбысы жасалады. Олай болса с-ш дыбыстарына арналған артикуляциялық жаттығуларды «Көңілді тіл» ертегісін айту арқылы жасайық.
«Көңілді тіл туралы ертегі»Көңілді тіл өзінің үйшігінде тұрып жатады. Көрсетейік: қалай ашылып-жабылады?Тіл үйінде отыра алмайды, далаға шығады(тілін шығару). Міне ол күнге шығып, жылынып жатыр(жалпақ тіл астыңғы ерінде). Кенеттен жел соқты, тіл тоңып кетіп үйіне кірді де есігін жауып алды. Тіл тәтті қайнатпамен шай ішіп, төменгі ерінге қайнатпа жұғып қалды, оны жалады(төменгі ерінді жалау). Соңынан тісін тазалады. Тіл үйшігінде ұзақ отыра алмады. Далаға шықса, күн жарқырап тұр екен (күн жасау), балалар футбол ойнап жүр екен. Ол да қосылды, қақпаға доп соқты.(еріндерін жымитып, мақта допқа үрлеу). Көңілді тіл шаршап, үйшігіне келіп ұйықтады.
«Мен бастаймын, сен аяқта» ойыны.Логопед: Мен сөйлемді бастаймын, сендер суреттен көргендерің бойынша сөйлемді аяқтай сыңдар.1.Шора мен Самал (шанамен ойнады).2.Пештің үстінде сары (мысық отыр).3.Саягүл сары (сиырды сауды).4.Сұлтан дүкеннен сіріңке (сатып әкелді)
ІІІ. Тыныс алу жаттығуы:Түрлі-түсті қағаз бен желімді пайдаланып жыланның бейнесін жасайық, содан кейін жыланмен бірге ысқыру арқылы тыныс алу жаттығуын жасаймыз.ІV. Жаңылтпаш айтып жарысайық.
- Сорпа іштік
- Асан массаж жасар
- Шын еңбекші - өрмекші,
V. «Дауысын тап» ойыны, үй жануарларының дауысын табу.VI. «Буын ұйқас» өлеңіСа-са-са-ызыңдайды масаСо-со-со-тауып алдым соқаСу-су-су-қандай мұздай суАс-ас-ас-менің атам жасЫс-ыс-ыс-келіп қапты қысVІI. Саусақ жаттығуы.
Саусақ ойыны арқылы баланың сөйлеуге деген талпынысы, қабілеті дамып, ынтасы артады. Сөйлеу тілі мүшелері әрекетінің қозғауларының дамуы қол саусақтарының нәзік қимылдарының дамуымен тығыз байланыста болғандықтан,бала қолының ептілігін толық жетілдіру, түзету- тәрбие жұмысын жүйелі жүргізуді қалайды. Саусақ ойынын балабақшада және үй жағдайында әсерлі, көнілді түрде ұйымдастыруға болды.«Доп» Айналдырғын добыңды, Қытықтасын қолыңды. Енді көтер партадан, Жаса солай қайтадан. «Жаңбыр»Бұлт қабағын түйіп апБүркеп алды аспанды.Тырс-тырс-тырс-тырс тырсылдапЖаңбыр жауа бастады. Шынжыр. Оң және сол қолдағы басбармақпен баланүйрек саусақтары түйісіп, жүзіктер секілді айқасып, шынжыр жасайды. Піл. Оң қол алақаны жайылып тұрады. Сол қол саусақтары бас бармақ пен кішкене бөбек артқы аяғы болса, баланүйрек саусақ пен шылдыршүмек саусақ алдыңғы аяқтар,ал ортаңғы саусақ пілдің тұмсығы. Доп. Алақандар бір-бірімен жабысады (доп пішінін жасайды) Гүл. Қолдар, саусақтар жоғары қарайды. Алақандар айшанақпен қосыла түптері өзара жанасады, Саусақтар ашылады. Осы жаттығуларды орындай отырып, мына өлең жолдарын айтады: Саусақтар шынжыр боладыҮзілмейді тартсаңда. Ал, піл келіп шынжырды, Үзіп кетті басқанда. Тұмсығымен доп іздеп, Ойнағысы келіп тұр. Достық үшін пілге мен, Гүл сыйлағым келіп тұр.VIII. Үй жануарларының төлдерін тап. Түлкі-түлкіше Қоян-көжек Қасқыр-бөлтірік Аю-қонжық
IX. Бағалау. Шымкент қаласы Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған №2 мектеп- интернатыныңДефектологы Турлыбекова Г.С
.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Турлыбекова Гулнара СахыбаевнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Қазіргі замандағы білім беру жүйесінің жаңашылдығы
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Қазіргі замандағы білім беру жүйесінің жаңашылдығы
Материал туралы қысқаша түсінік
Есту қабілеті бұзылған балаларға жаңа әдіс-тәсілдерді қоданып ашық сабақ өту
Материалдың қысқаша нұсқасы
ЛОГОПЕДИЯЛЫҚ САБАҚ
Сабақтың тақырыбы: «Үй жануарларымен таныстыру арқылы с-ш дыбыстарын ажырату».Сабақтың мақсаты: С-Ш дыбыстарының артикуляциясын нақтылау, дыбыстарды буында, сөзде, пароним сөздерде, сөйлем ішінде ажырату, дыбыстарды дұрыс айтуға машықтандыру, фонематикалық қабылдауын, байланыстырып сөйлеуін, сөздік қорын арттыру, ойлау, зейін, есте сақтау қабілетін, қолдың ұсақ моторикасын дамыту.Сабақтың көрнекілігі: айна, слайд, суреттер, трафареттер, ойыншықтар т.б.Сабақтың барысы. І. Ұйымдастыру кезеңі.Баламен сәлемдесу:Қуанамын менде,Қуанасың сенде.Қуанамыз достарым,Арайлап атқан күнге.Саламатсыздарма қымбатты оқушылар, Сіздермен көріскеніме менде өте қуаныштымын. Олай болса орнымызға отырамыз. Ендеше бүгінгі сабағымызды бастайық. Тақырыбымыз «Үй жануарларымен таныстыру арқылы с-ш дыбыстарын ажырату».ІІ. Барысы:Олай болса, С-Ш дыбыстарының артикуляциясына тоқталайық.С дыбысын айтқанда ерін езу тартып, күлген кездегідей, тістер көрінеді.- Тілдің ұшы төменгі тістердің түбіне тиеді.- Тілдің ортасы көтеріңкі, ортасында жырашық болады, сонымен ауа жолы жүреді, жабық дауыс шымылдығының дірілінен С дыбысы шығады.Ш дыбысын айтқанда ерін дөңгеленеді де, алға қарай жиырылады, тыныс тілдің арасынан бірқалыпты шығады, алақанды ауызға жақындатқанда жылы дем сезіледі. Жабық дауыс шымылдығының дірілінен Ш дыбысы жасалады. Олай болса с-ш дыбыстарына арналған артикуляциялық жаттығуларды «Көңілді тіл» ертегісін айту арқылы жасайық.
«Көңілді тіл туралы ертегі»Көңілді тіл өзінің үйшігінде тұрып жатады. Көрсетейік: қалай ашылып-жабылады?Тіл үйінде отыра алмайды, далаға шығады(тілін шығару). Міне ол күнге шығып, жылынып жатыр(жалпақ тіл астыңғы ерінде). Кенеттен жел соқты, тіл тоңып кетіп үйіне кірді де есігін жауып алды. Тіл тәтті қайнатпамен шай ішіп, төменгі ерінге қайнатпа жұғып қалды, оны жалады(төменгі ерінді жалау). Соңынан тісін тазалады. Тіл үйшігінде ұзақ отыра алмады. Далаға шықса, күн жарқырап тұр екен (күн жасау), балалар футбол ойнап жүр екен. Ол да қосылды, қақпаға доп соқты.(еріндерін жымитып, мақта допқа үрлеу). Көңілді тіл шаршап, үйшігіне келіп ұйықтады.
«Мен бастаймын, сен аяқта» ойыны.Логопед: Мен сөйлемді бастаймын, сендер суреттен көргендерің бойынша сөйлемді аяқтай сыңдар.1.Шора мен Самал (шанамен ойнады).2.Пештің үстінде сары (мысық отыр).3.Саягүл сары (сиырды сауды).4.Сұлтан дүкеннен сіріңке (сатып әкелді)
ІІІ. Тыныс алу жаттығуы:Түрлі-түсті қағаз бен желімді пайдаланып жыланның бейнесін жасайық, содан кейін жыланмен бірге ысқыру арқылы тыныс алу жаттығуын жасаймыз.ІV. Жаңылтпаш айтып жарысайық.
V. «Дауысын тап» ойыны, үй жануарларының дауысын табу.VI. «Буын ұйқас» өлеңіСа-са-са-ызыңдайды масаСо-со-со-тауып алдым соқаСу-су-су-қандай мұздай суАс-ас-ас-менің атам жасЫс-ыс-ыс-келіп қапты қысVІI. Саусақ жаттығуы.
Саусақ ойыны арқылы баланың сөйлеуге деген талпынысы, қабілеті дамып, ынтасы артады. Сөйлеу тілі мүшелері әрекетінің қозғауларының дамуы қол саусақтарының нәзік қимылдарының дамуымен тығыз байланыста болғандықтан,бала қолының ептілігін толық жетілдіру, түзету- тәрбие жұмысын жүйелі жүргізуді қалайды. Саусақ ойынын балабақшада және үй жағдайында әсерлі, көнілді түрде ұйымдастыруға болды.«Доп» Айналдырғын добыңды, Қытықтасын қолыңды. Енді көтер партадан, Жаса солай қайтадан. «Жаңбыр»Бұлт қабағын түйіп апБүркеп алды аспанды.Тырс-тырс-тырс-тырс тырсылдапЖаңбыр жауа бастады. Шынжыр. Оң және сол қолдағы басбармақпен баланүйрек саусақтары түйісіп, жүзіктер секілді айқасып, шынжыр жасайды. Піл. Оң қол алақаны жайылып тұрады. Сол қол саусақтары бас бармақ пен кішкене бөбек артқы аяғы болса, баланүйрек саусақ пен шылдыршүмек саусақ алдыңғы аяқтар,ал ортаңғы саусақ пілдің тұмсығы. Доп. Алақандар бір-бірімен жабысады (доп пішінін жасайды) Гүл. Қолдар, саусақтар жоғары қарайды. Алақандар айшанақпен қосыла түптері өзара жанасады, Саусақтар ашылады. Осы жаттығуларды орындай отырып, мына өлең жолдарын айтады: Саусақтар шынжыр боладыҮзілмейді тартсаңда. Ал, піл келіп шынжырды, Үзіп кетті басқанда. Тұмсығымен доп іздеп, Ойнағысы келіп тұр. Достық үшін пілге мен, Гүл сыйлағым келіп тұр.VIII. Үй жануарларының төлдерін тап. Түлкі-түлкіше Қоян-көжек Қасқыр-бөлтірік Аю-қонжық
IX. Бағалау. Шымкент қаласы Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған №2 мектеп- интернатыныңДефектологы Турлыбекова Г.С
.
Сабақтың тақырыбы: «Үй жануарларымен таныстыру арқылы с-ш дыбыстарын ажырату».Сабақтың мақсаты: С-Ш дыбыстарының артикуляциясын нақтылау, дыбыстарды буында, сөзде, пароним сөздерде, сөйлем ішінде ажырату, дыбыстарды дұрыс айтуға машықтандыру, фонематикалық қабылдауын, байланыстырып сөйлеуін, сөздік қорын арттыру, ойлау, зейін, есте сақтау қабілетін, қолдың ұсақ моторикасын дамыту.Сабақтың көрнекілігі: айна, слайд, суреттер, трафареттер, ойыншықтар т.б.Сабақтың барысы. І. Ұйымдастыру кезеңі.Баламен сәлемдесу:Қуанамын менде,Қуанасың сенде.Қуанамыз достарым,Арайлап атқан күнге.Саламатсыздарма қымбатты оқушылар, Сіздермен көріскеніме менде өте қуаныштымын. Олай болса орнымызға отырамыз. Ендеше бүгінгі сабағымызды бастайық. Тақырыбымыз «Үй жануарларымен таныстыру арқылы с-ш дыбыстарын ажырату».ІІ. Барысы:Олай болса, С-Ш дыбыстарының артикуляциясына тоқталайық.С дыбысын айтқанда ерін езу тартып, күлген кездегідей, тістер көрінеді.- Тілдің ұшы төменгі тістердің түбіне тиеді.- Тілдің ортасы көтеріңкі, ортасында жырашық болады, сонымен ауа жолы жүреді, жабық дауыс шымылдығының дірілінен С дыбысы шығады.Ш дыбысын айтқанда ерін дөңгеленеді де, алға қарай жиырылады, тыныс тілдің арасынан бірқалыпты шығады, алақанды ауызға жақындатқанда жылы дем сезіледі. Жабық дауыс шымылдығының дірілінен Ш дыбысы жасалады. Олай болса с-ш дыбыстарына арналған артикуляциялық жаттығуларды «Көңілді тіл» ертегісін айту арқылы жасайық.
«Көңілді тіл туралы ертегі»Көңілді тіл өзінің үйшігінде тұрып жатады. Көрсетейік: қалай ашылып-жабылады?Тіл үйінде отыра алмайды, далаға шығады(тілін шығару). Міне ол күнге шығып, жылынып жатыр(жалпақ тіл астыңғы ерінде). Кенеттен жел соқты, тіл тоңып кетіп үйіне кірді де есігін жауып алды. Тіл тәтті қайнатпамен шай ішіп, төменгі ерінге қайнатпа жұғып қалды, оны жалады(төменгі ерінді жалау). Соңынан тісін тазалады. Тіл үйшігінде ұзақ отыра алмады. Далаға шықса, күн жарқырап тұр екен (күн жасау), балалар футбол ойнап жүр екен. Ол да қосылды, қақпаға доп соқты.(еріндерін жымитып, мақта допқа үрлеу). Көңілді тіл шаршап, үйшігіне келіп ұйықтады.
«Мен бастаймын, сен аяқта» ойыны.Логопед: Мен сөйлемді бастаймын, сендер суреттен көргендерің бойынша сөйлемді аяқтай сыңдар.1.Шора мен Самал (шанамен ойнады).2.Пештің үстінде сары (мысық отыр).3.Саягүл сары (сиырды сауды).4.Сұлтан дүкеннен сіріңке (сатып әкелді)
ІІІ. Тыныс алу жаттығуы:Түрлі-түсті қағаз бен желімді пайдаланып жыланның бейнесін жасайық, содан кейін жыланмен бірге ысқыру арқылы тыныс алу жаттығуын жасаймыз.ІV. Жаңылтпаш айтып жарысайық.
- Сорпа іштік
- Асан массаж жасар
- Шын еңбекші - өрмекші,
V. «Дауысын тап» ойыны, үй жануарларының дауысын табу.VI. «Буын ұйқас» өлеңіСа-са-са-ызыңдайды масаСо-со-со-тауып алдым соқаСу-су-су-қандай мұздай суАс-ас-ас-менің атам жасЫс-ыс-ыс-келіп қапты қысVІI. Саусақ жаттығуы.
Саусақ ойыны арқылы баланың сөйлеуге деген талпынысы, қабілеті дамып, ынтасы артады. Сөйлеу тілі мүшелері әрекетінің қозғауларының дамуы қол саусақтарының нәзік қимылдарының дамуымен тығыз байланыста болғандықтан,бала қолының ептілігін толық жетілдіру, түзету- тәрбие жұмысын жүйелі жүргізуді қалайды. Саусақ ойынын балабақшада және үй жағдайында әсерлі, көнілді түрде ұйымдастыруға болды.«Доп» Айналдырғын добыңды, Қытықтасын қолыңды. Енді көтер партадан, Жаса солай қайтадан. «Жаңбыр»Бұлт қабағын түйіп апБүркеп алды аспанды.Тырс-тырс-тырс-тырс тырсылдапЖаңбыр жауа бастады. Шынжыр. Оң және сол қолдағы басбармақпен баланүйрек саусақтары түйісіп, жүзіктер секілді айқасып, шынжыр жасайды. Піл. Оң қол алақаны жайылып тұрады. Сол қол саусақтары бас бармақ пен кішкене бөбек артқы аяғы болса, баланүйрек саусақ пен шылдыршүмек саусақ алдыңғы аяқтар,ал ортаңғы саусақ пілдің тұмсығы. Доп. Алақандар бір-бірімен жабысады (доп пішінін жасайды) Гүл. Қолдар, саусақтар жоғары қарайды. Алақандар айшанақпен қосыла түптері өзара жанасады, Саусақтар ашылады. Осы жаттығуларды орындай отырып, мына өлең жолдарын айтады: Саусақтар шынжыр боладыҮзілмейді тартсаңда. Ал, піл келіп шынжырды, Үзіп кетті басқанда. Тұмсығымен доп іздеп, Ойнағысы келіп тұр. Достық үшін пілге мен, Гүл сыйлағым келіп тұр.VIII. Үй жануарларының төлдерін тап. Түлкі-түлкіше Қоян-көжек Қасқыр-бөлтірік Аю-қонжық
IX. Бағалау. Шымкент қаласы Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған №2 мектеп- интернатыныңДефектологы Турлыбекова Г.С
.
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.02.2019
496
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













