Материалдар / Қазіргі заманғы программалық қамтамасыз ету

Қазіргі заманғы программалық қамтамасыз ету

Материал туралы қысқаша түсінік
материал 9-сыныпқа сабақ беретін мұғалімдерге
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Бекітемін: _________________________ Күні: ________________________

Оқу ісінің меңгерушісі: Сәрсенбаева Т. Б.

Сабақ 2

Информатика

Мұғалім Муханова М Б

Сынып: 9 «Ә»

Сабақтың тақырыбы

«Қазіргі заманғы программалық қамтамасыз етулер және оның даму үрдісі. Қызметтік программалар»

Сілтеме

Білім стандарты, пән бағдарламасы,  «Информатика» оқулығы – 9 сынып, Интернет материалдары

Жалпы мақсаты

Қазіргі заманғы программалық қамтамасыз етулер және оның даму үрдісі, қызметтік программаларымен таныстыру.

Күтілетін нәтиже

Қазіргі заманғы программалық қамтамасыз етулер түрлерімен танысып, білімдерін бекітеді. Топпен жұмыс істеп идея бөліседі. Бір-бірін тыңдайды, кеңес береді.

Сабақтың әдісі

 Баяндау, сұрақ-жауап, топпен жұмыс, АКТ қолдану, «Ой тастау»




Сабақ бойынша мұғалім жазбалары

Уақыты

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті



2 минут






8 минут








2 минут





3 минут









14 минут






2 минут








7 минут

І.Ұйымдастыру кезеңі

а) сәлемдесу

б) сабаққа дайындығын тексеру

в) оқушылар назарын сабаққа аудару үшін топқа бөлу


ІІ. Маңызын арттыру


1.«Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі

1)Ақпараттық қауіпсіздіктің концепциясы дегеніміз не?

2)Құпиялылық дегеніміз не?

3)Ақпараттық қауіпсіздіктің сақталу мақсаты неде?



3. Бағалау

Жұмыс барысын бақылау нысандары, өзін - өзі және өзара бақылау тәсілдері


ІІІ. «Миға шабуыл»


(Оқушыларды жаңа сабаққа дайындау). Сұрақтардан кейін жаңа сабақты түсіндіремін.

  1. Жүйелік программалар дегеніміз не?

2. Қолданбалы программалар дегеніміз не?

2.Мәтінмен жұмыс

1-топ:Программалық қамтамасыз ету дегеніміз не?

2-топ:Қызметтік программалар дегенді қалай түсінесіңдер?

3 .Бағалау

(Топтардан өзара бағалау сұралады)

Жұмыс барысын бақылау нысандары, өзін - өзі және өзара бақылау тәсілдері


IV.Білімді жинақтау және жүйелеу, бағалау. Үйге тапсырма.


1. Бір екіге санап,сәйкестігін тауып топ болып жиналу






1.Үй тапсырмасы бойынша бір- бірлеріне сұрақтар қояды

2. Оқушылар жаттығуды жасап көрсетеді.





Оқушылар үйге берілген тапсырма бойынша «Бағдаршам» арқылы бағалайды



Оқушылармен бірлесе отырып, аталған ұғымға қатысты оқушы лардың білімдері жинақталады






Топтарға мәтінмен танысып шыққаннан кейін, өздеріне берілген тақырыпты постермен қорғау сұралады



Әр топ бірін бірі топтың жасаған жұмыс алгоритміне орай бағалайды.



Интерактивті тақтада көрсетілген тапсырмаларды орындайды. Осы әрекет тиісінше топтар арасында жүргізіледі


Оқушылар өздерінің сабақты меңгеру дәрежесін «Бағалау парағы» арқылы бағаланады; Үйге тапсырма алады.



Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі