2
минут
8
минут
2 минут
3
минут
14 минут
2
минут
7 минут
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі
а)
сәлемдесу
б) сабаққа дайындығын
тексеру
в) оқушылар назарын сабаққа
аудару үшін топқа
бөлу
ІІ. Маңызын
арттыру
1.«Көршіңе әңгімелеп бер»
әдісі
1)Ақпараттық қауіпсіздіктің
концепциясы дегеніміз не?
2)Құпиялылық дегеніміз
не?
3)Ақпараттық қауіпсіздіктің
сақталу мақсаты неде?
3.
Бағалау
Жұмыс барысын
бақылау нысандары, өзін -
өзі және өзара бақылау
тәсілдері
ІІІ. «Миға
шабуыл»
(Оқушыларды жаңа сабаққа
дайындау). Сұрақтардан кейін жаңа сабақты
түсіндіремін.
-
Жүйелік программалар дегеніміз
не?
2. Қолданбалы
программалар дегеніміз
не?
2.Мәтінмен
жұмыс
1-топ:Программалық қамтамасыз
ету дегеніміз не?
2-топ:Қызметтік программалар
дегенді қалай түсінесіңдер?
3
.Бағалау
(Топтардан өзара бағалау
сұралады)
Жұмыс барысын
бақылау нысандары, өзін - өзі және өзара бақылау
тәсілдері
IV.Білімді
жинақтау және жүйелеу, бағалау. Үйге
тапсырма.
|
1. Бір екіге санап,сәйкестігін
тауып топ болып жиналу
1.Үй тапсырмасы бойынша бір-
бірлеріне сұрақтар қояды
2. Оқушылар жаттығуды жасап
көрсетеді.
Оқушылар үйге берілген
тапсырма бойынша «Бағдаршам» арқылы
бағалайды
Оқушылармен бірлесе отырып,
аталған ұғымға қатысты оқушы лардың білімдері
жинақталады
Топтарға мәтінмен танысып
шыққаннан кейін, өздеріне берілген тақырыпты постермен қорғау
сұралады
Әр топ бірін
– бірі топтың жасаған жұмыс
алгоритміне орай бағалайды.
Интерактивті тақтада
көрсетілген тапсырмаларды орындайды. Осы әрекет тиісінше топтар
арасында жүргізіледі
Оқушылар өздерінің сабақты
меңгеру дәрежесін «Бағалау парағы» арқылы бағаланады; Үйге тапсырма
алады.
|