Қазіргі заманғы программалық қамтамасыз ету

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазіргі заманғы программалық қамтамасыз ету

Материал туралы қысқаша түсінік
материал 9-сыныпқа сабақ беретін мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бекітемін: _________________________ Күні: ________________________

Оқу ісінің меңгерушісі: Сәрсенбаева Т. Б.

Сабақ 2

Информатика

Мұғалім Муханова М Б

Сынып: 9 «Ә»

Сабақтың тақырыбы

«Қазіргі заманғы программалық қамтамасыз етулер және оның даму үрдісі. Қызметтік программалар»

Сілтеме

Білім стандарты, пән бағдарламасы,  «Информатика» оқулығы – 9 сынып, Интернет материалдары

Жалпы мақсаты

Қазіргі заманғы программалық қамтамасыз етулер және оның даму үрдісі, қызметтік программаларымен таныстыру.

Күтілетін нәтиже

Қазіргі заманғы программалық қамтамасыз етулер түрлерімен танысып, білімдерін бекітеді. Топпен жұмыс істеп идея бөліседі. Бір-бірін тыңдайды, кеңес береді.

Сабақтың әдісі

 Баяндау, сұрақ-жауап, топпен жұмыс, АКТ қолдану, «Ой тастау»




Сабақ бойынша мұғалім жазбалары

Уақыты

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті



2 минут






8 минут








2 минут





3 минут









14 минут






2 минут








7 минут

І.Ұйымдастыру кезеңі

а) сәлемдесу

б) сабаққа дайындығын тексеру

в) оқушылар назарын сабаққа аудару үшін топқа бөлу


ІІ. Маңызын арттыру


1.«Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі

1)Ақпараттық қауіпсіздіктің концепциясы дегеніміз не?

2)Құпиялылық дегеніміз не?

3)Ақпараттық қауіпсіздіктің сақталу мақсаты неде?



3. Бағалау

Жұмыс барысын бақылау нысандары, өзін - өзі және өзара бақылау тәсілдері


ІІІ. «Миға шабуыл»


(Оқушыларды жаңа сабаққа дайындау). Сұрақтардан кейін жаңа сабақты түсіндіремін.

  1. Жүйелік программалар дегеніміз не?

2. Қолданбалы программалар дегеніміз не?

2.Мәтінмен жұмыс

1-топ:Программалық қамтамасыз ету дегеніміз не?

2-топ:Қызметтік программалар дегенді қалай түсінесіңдер?

3 .Бағалау

(Топтардан өзара бағалау сұралады)

Жұмыс барысын бақылау нысандары, өзін - өзі және өзара бақылау тәсілдері


IV.Білімді жинақтау және жүйелеу, бағалау. Үйге тапсырма.


1. Бір екіге санап,сәйкестігін тауып топ болып жиналу






1.Үй тапсырмасы бойынша бір- бірлеріне сұрақтар қояды

2. Оқушылар жаттығуды жасап көрсетеді.





Оқушылар үйге берілген тапсырма бойынша «Бағдаршам» арқылы бағалайды



Оқушылармен бірлесе отырып, аталған ұғымға қатысты оқушы лардың білімдері жинақталады






Топтарға мәтінмен танысып шыққаннан кейін, өздеріне берілген тақырыпты постермен қорғау сұралады



Әр топ бірін бірі топтың жасаған жұмыс алгоритміне орай бағалайды.



Интерактивті тақтада көрсетілген тапсырмаларды орындайды. Осы әрекет тиісінше топтар арасында жүргізіледі


Оқушылар өздерінің сабақты меңгеру дәрежесін «Бағалау парағы» арқылы бағаланады; Үйге тапсырма алады.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.11.2018
458
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі