Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / «Қазтуған жыраудың « Туған жерімен қоштасу» толғауы
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
«Қазтуған жыраудың « Туған жерімен қоштасу» толғауы
Білім алушылар өлеңнің
негізгі идеясын түсінеді, кейіпкердің бейнесін аша
алады.Шығармадан мысалдар
келтіре отырып, кейіпкер бейнесін ашуда ақынның шеберлігіне,
көркемдегіш құралдарға талдау жасай алады.
Сабақтың
барысы:
Сабақ
кезеңі/Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
Қызығушылықты ояту.
5
мин.
Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2.
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Тиімділігі:Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
Оқулық,
жұмыс дәптерлері
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
«Таза тақта»
әдісі
1-тапсырма.
1. «Қазтуғанның
қонысымен қоштасуы» өлеңінің мазмұндық желісі
қандай?
2.Неліктен жырау
өлеңдерінің тақырыбы ел мүддесін қоғауға
арналған?
3.Қазтуған жырау
поэзиясының ерекшелігі неде деп ойлайсыңдар?
4.Қайғыланып асып
барамын Ноғайлы –қазақ елімнен!- деген өлең жолын қалай
түсінесің?
5.Өлеңнің негізгі
идеясы не деп ойлайсың?
«Таза тақта»
әдісі
Берілген сұрақтарға жауап бере отырып, тақтаны
тазарту
Дескриптор: Жалпы
- 4 балл.
- сұрақтарға жауап
береді
Оқулық,
жұмыс дәптерлері
№2-тапсырм
Қазтуған жыраудың
қайғылануына себеп болған жағдайларды «Балық қаңқасы» әдісі арқылы
дәлелдей отырып баяндайық.
ВЕНН диаграммасы
арқылы
Қазтуған жырау мен
Жиембет жырауды салыстырыңдар.
Толғауда кездесетін көріктеуіш құралдардың түрлерін
табады.
Дескриптор: Жалпы-6 балл:
- «Балық қаңқасы» әдісі
арқылы талдау жасайды
ВЕНН
диаграммасы арқылы екі жырауды салыстырады
Дескриптор: Жалпы – 6 балл.
Қазтуған мен
Жиембет жырауды салыстырады.
Дескриптор: Жалпы – 6 балл.
Толғаудағы
көріктеуіш сөздерді табады
Оқулық, жұмыс
дәптерлері,
Үй жұмысы: Эссе
жазу
«Қазтуған және заман»
тақырыбына тарихи шолу жасап, мәліметтерге сүйене отырып, эссе
жазыңдар.
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
«Еркін
микрофон» әдісі.Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Оқушылар
бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы
сабаққа қорытынды жасайды.
Мұғалім оқушыларды«Жапондық
бағалау»әдісі арқылы бағалайды.
Яғни«Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз