Оқушының
аты-жөні:___________________________
№105-сабақ. Екі немесе үш амалдан
тұратын санды
өрнектер.
1.Бірінші қандай амал
орындалады.
Оқушының
аты-жөні:___________________________
№105-сабақ. Екі немесе үш амалдан
тұратын санды
өрнектер.
1.Бірінші қандай амал
орындалады.
Оқушының
аты-жөні:___________________________
№106-сабақ. Екі немесе үш амалдан
тұратын әріпті
өрнектер.
Оқушының
аты-жөні:___________________________
№106-сабақ. Екі немесе үш амалдан
тұратын әріпті
өрнектер.
Оқушының
аты-жөні:_______________________________
№107-сабақ.Екі немесе үш
амалдан тұратын санды өрнектерді
салыстыру.
2.
Салыстыр.
5л
*10л
8дм*12см
5м2см*45дм
3
. бос орынға тиісті санды
қоямыз.
7
* =5*2+4
5
* =3*2+4
1 0* =8*2+4
9 * =8*2+2
Оқушының
аты-жөні:_______________________________
№107-сабақ.Екі немесе үш
амалдан тұратын санды өрнектерді
салыстыру.
2.
Салыстыр.
5л
*10л
8дм*12см
5м2см*45дм
3 . бос орынға тиісті санды
қоямыз.
7 * =5*2+4
5 * =3*2+4
1 0* =8*2+4
9 * =8*2+2
Оқушының
аты-жөні:_______________________________
№108 сабақ. Екі немесе үш
амалдан тұратын әріпті өрнектерді
салыстыру.
2.Теңдік тура болатындай
етіп әріптің орнына сан
қой.
а+46+9 *
а+48-4
15:5*(а+2):2
6:3+14*(12+4):8
8:4+15*18:9-3
3.Теңдеуді
шешіңіз.
(Х*14)+15=33
_________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________
Оқушының
аты-жөні:_______________________________
№108 сабақ. Екі немесе үш
амалдан тұратын әріпті өрнектерді
салыстыру.
2.Теңдік тура болатындай
етіп әріптің орнына сан
қой.
а+46+9 *
а+48-4
15:5*(а+2):2
6:3+14*(12+4):8
8:4+15*18:9-3
3.Теңдеуді
шешіңіз.
(Х*14)+15=33
_________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________