3-сыныптарға арналған диктант
жұмысы
3.2.3.1
мəтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар
құрастыружəне жауап беру;
3.3.5.1
жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық жəне
стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып,
түзету;
3.3.6.1
кең жолды дәптер бас əріп пен кіші əріптің биіктігі мен мөлшерін
сақтап көлбеу, үзбей жəне біркелкі жазу, жазу қарқынын
жеделдету;
Құлын
Атам жайлаудан құлынды бие
мініп келді. Мен құлынның қасына жақындауға қорықтым. Біраздан
кейін тәуекелге бел будым. Құлын менен үркіп, біраз жерге ұзап
барып, осқыра қарап тұрды. Қайта келіп есік алдындағы шелекті
иіскелей бастады. Құлын шөлдеген екен. Мен оған шелекпен су бердім.
Құлын суды ұзақ ішті. Осылайша екеуміз достасып кеттік.
/49сөз/
|
Тапсырма.
1.«Жылқышы» сөзін сөз
құрамына талдау.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. 1-ші сөйлемнен
етістікті тауып астын сыз
3.«Құлын» сөзіне
дыбыстық талдау жаса.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Дескриптор:
1.Грамматикалық және орфогафиялық нормаларды
сақтайды. 1
балл
2.1-ші сөйлемнен етістікті тауып
астын сызады. 2
балл
3.«Жылқышы» сөзін сөз құрамына
талдайды 2
балл
4.«Құлын» сөзіне
дыбыстық талдау жасайды. 5 балл
Жалпы
10 балл
3-сыныптарға арналған бақылау
жұмысы
31.2.14 санның/шаманың
үлесін табу және үлесі бойынша санды/шаманы табу: 100 көлеміндегі
сандар мен жүздіктердің жартысын, үштен бір, төрттен бір, оннан бір
бөлігін табу.
3.5.1.4 шамалар арасындағы
тәуелділікке; пропорцияның белгісіз мүшесін табуға берілген
есептерді талдау және шығару
3.1.2.5 үш таңбалы
сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және
азайтуды орындау
3.1.2.1** санның квадратын
- бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің
көбейтіндісі ретінде түсіну
1.Үлестерді салыстыр:
⅕
⅖ ⅙ ⅚
2.Суретке қарап үлестерді
сәйкстендір.
⅓
¼
3.Кестені толтыр.
4.Сандардың квадраты мен кубын
есепте.
13
= 52=
82
=
23
=
92
=
62
=
5 .Амалдардың орындалу тәртібін
анықтап,оларды есепте.
9 : 3 + 5 * ( 68 -64) = 63 : 9 + ( 450 +
90 ) =
_____________________________
____________________________________
_____________________________
____________________________________
_____________________________
____________________________________
______________________________
_____________________________________
______________________________
_____________________________________
Дескриптор.
-
Үлестерді салыстырады. 1 балл
-
Үлестерді сәйкестендіреді. 2 балл
-
Кестені толтырады. 3 балл
-
Сандардың квадраты мен кубын
есептейді 2 балл
-
Амалдардың орындалу тәртібін анықтап,оларды есептейді 2
балл
Жалпы балл.10 балл
3-сыныптардың жылдам оқу сауаттылығын
тексеруге
арналған тапсырма
3.1.1.1 шығарманың
маңызды тұстарын анықтау үшін ашық сұрақтар қою және жауап
беру
3.2.3.1 шығарманың
тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін,
сөйлемді анықтау
3.2.1.1 шығарманы
дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп, теріп
оқу;
1-тапсырма.
Мәтінді мұқият оқы.
Сұрақтарға жауап бер.
Құстардың ішінде қоңыр қазды адам алғаш қолға
үйреткен. Жабайы қаздар үлкендігі, түр-сипаты жағынан асыранды
қаздарға ұқсас. Балпаңдай басқанымен, олар жерде көп жүреді. Ал
ұшқанда тізбектеліп алып немесе сүйір бұрыштанып жылдам
ұшады.
Суда олар денесінің артқы жағын, құйрығын жоғары
көтеріп отырады. Өте сақ. Қаздар біздің елге сәуір айында келіп,
ұясын жұптасып салады. Ұясына үйінді қамыс, шөптерді пайдаланады.
Үстіне үлпілдек қауырсындар төсейді. Мамыр айында мекиені сары
түсті 4-6 жұмыртқа тауып, оны апта бойы басып жатады. Ал ата қаз
оның маңайында жүріп, қауіп-қатерден сақтайды.
(83
сөз)
|
Сұрақтарға жауап жаз:
1.Мәтінге ат
қой.______________________________________________________________________
2.Мәтін не
туралы?____________________________________________________________________
3Мәтін неше бөліктен
тұрады?__________________________________________________________
4.Мәтінің қай түріне
жатады?___________________________________________________________
2-тапасырма.
1.Мәтін туралы өз ойыңмен
бөліс._____________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Дескриптор:
- Мәтінге ат
қояды. 1 балл
- Сұрақтарға жауап береді. 4 балл
- Мәтін туралы өз ойыңмен бөліседі. 2 балл
- Мәтінің қай түрін анықтайды. 1 балл
- Шығарманы дауыстап
түсініп оқиды 2 балл
Жалпы балл: 10
балл