Материалдар / Қималар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қималар

Материал туралы қысқаша түсінік
Қималар. ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қаңтар 2023
322
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары


Пән атауы: Сызу

Сабақтың тақырыбы: Қималар және оның түрлері. Қима мен тілік.


Күні: Мектеп:


Сыныбы: 9

Пəн мұғалімі:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

9.2.2.1 Қималар туралы түсінік беру. Оңашаланған және қабаттасқан қималарды сызбаға түсіру.

Ойлау дағдысының деңгейі (Блум

таксономиясы бойынша):

Қолдану. Талдау.Жинақтау

Сабақтың мақсаты:

Қималар туралы түсінік бере алады, сабақ барысында оңашаланған және қабаттасқан қималардын сызбасын сыза біледі.

Бағалау критерийлері:

Критерий

Дескриптор

Қима

  1. Қиманың анықтамасын біледі

  1. Қиманың түрлерін біледі

  1. Қима жүргізе алады

Тілік

  1. тіліктің анықтамасын біледі

  1. Тіліктің түрлерін біледі

  1. Қима мен тілікті ажырата біледі


Тілдік мақсаттар:


Қазақша

Орысша

Ағылшынша

Қима

Разрез

Incision

Оңашаланған қима

Наклонный разрез

oblique Incision

Қабаттасқан қима

Местный разрез

Local Incision

Тілік

Сечения

Sections


Құндылықтарын дамыту:

Өзгелердің көзқарасын бағалау және сыйлау

Оқушыларды жұппен және топпен жұмыс істеу қабілеттерін қалыптастыру

Эстетикалық талғамдарын дамыту

Оқушыларды жауапкершілікке және біріге жұмыс істеуге тәрбиелеу

Пəнаралық байланыс:

Геометрия, бейнелеу өнері

Ресурстар мен көрнекіліктер:

ҚР Білім жəне ғылым министрлігі ұсынған 9-сыныпқа арналған оқулық, «Көркем еңбек (ұл балаларға арналған нұсқа)» авторлары:

В.Г. Чукалин, Р.М. Яковлев, Х.К. Танбаев, Е.В. Ермилова, Е.Е. Велькер, О.С. Лосенко. «Көкшетау» - 2018;

https://stud.kz/referat/show/54875#&gid=1&pid=5

Слайд, суреттер

Сабақ барысы:

Сабақтың

жоспарланаған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы




5 минут

Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу, түгелдеу.

Психологиялық ауал: «Сыйлық»

Оқушылар бір-бірден келіп қобдишадан сыйлық алады және өзін 5 жылдан кейін қалай көретінін айтады.





Қызығушылығын ояту

  • Қима деген не? Оның қандай түрлерін білесіңдер?



Білім алушылармен бірге сабақтың тақырыбын, мақсаты мен бағалау критерийлерін талдау.




слайд

Cабақтың

ортасы 12 минут































20 минут

Сабақтың мақсатын анықтау үшін білім алушының қажеттілігіне

қарай тапсырмалар беріледі.

1-тапсырма

«Бинго» ойыны арқылы оқушылар экранда көрсетілген сызбаға қарап қима мен тілік түрін анықтау керек.


БИНГО

Shape1

Shape2

Shape3

Shape4

Shape5

Shape6

Shape7

Shape8




Бағалау: «Қол шапалақтау»




2-тапсырма

Жұптық жұмыс. «Эксперимент» әдісі.

Берілген карточкалардағы сызбаға қима немесе тілік жүргізу керек.


Shape9








слайд

































карточкалар

Сабақтың соңы

3 минут


Оқушылар өтілген сабаққа кері байланыс береді.


Слайд

Үйге:


Оқулық


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!