Сабақтың
ортасы
|
Берілген мәтінді мұқият
оқып,дұрыс/бұрыс тапсырмасын
орындаңыз.
Бала
қиялы
Әр
шығармашылық иесінің өмірде өшпес із қалдыратын өз жолы
бар.Қасымбек ағаның балалық шағы сонау дүниежүзілік соғыс
алапатымен тұстас болды.Ол алғаш мектеп табалдырығын
аттағанда,қолына ұстаған қаруы-сиясауыт болатын.Бәлкім,қазір де
суретті гуашьпен салғанды ұнататыны сондықтан
болар?!
“Балалық шағым соғыстың қиыншылық кезеңіне тап
болып,сурет салуға қылқалам таппайтынбыз.Сурет салуға ынтық
болғанымыз сонша-есектің құйрығынан не аттың жалынан қылқалам
жасап,сиясауыттағы сияға батырып бояйтынбыз”,*-деп Қасымбек аға
алыста қалған жылдарды сағына еске алды.әМектепте жүргенде қабырға
газетін сиямен бояп көркемдедік.Ауылдан 7 шақырым жердегі Ақтам
мектебіне жаяу баратынмын. “Ақтам”деуіміздің себебі;мектеп күллі
ауылдағы сырты әкпен ақталған жалғыз үй болатын.Ол кезде сағат
деген атымен жоқ,Шамамен жобалап барамыз.Жаяудың қайбір жүрісі
өнсін?!Кейде кешігіп барамын.Бірде кешіккеніме ашуланған мұғалім
қатты жазалағаны есімді.Сонда қазіргідей жылап баруды
білмейміз.Керісінше,білімге құштарлана түсеміз”,-деді
ол.
Ақпарат
|
Дұрыс
|
Бұрыс
|
1.Мәтінде
ғалым адамның өмірі туралы
айтылды.
|
|
|
2.Кейіпкердің балалық шағы дүниежүзілік
соғыспен тұспа-тұс
келді.
|
|
|
3.Қасымбек
суретті гуашьпен салғанды
ұнатпайды.
|
|
|
4.Олар
қылқаламды есектің құйрығынан,аттың жалынан жасап
алатын.
|
|
|
5.Ол кезде
сағат деген атымен
жоқ.
|
|
|
6.Мұғалімі
қатал болды.
|
|
|
7.Сонда ол
да қазіргідей үйіне жылап айтып
барды.
|
|
|
8.Балалар
білімге құштар болды.
|
|
|
|
- мәтінді мұқият
оқиды,
- ақпараттың дұрыс,бұрыстығын
анықтайды;
|
Дескриптор:
Барлығы дұрыс
болса-
3
ұпай;
Бір қате
болса-2
Екі қате
болса-1
|
|
Сергіту
сәті
Сабақ
тың
соңы
|
-
тапсырма.
Семантикалық карта
мысалдар
|
негізгі
|
туынды
|
дара
|
күрделі
|
дерексіз
|
деректі
|
қиял
|
+
|
|
+
|
|
+
|
|
табалдырық
|
|
|
|
|
|
|
дүниежүзі
|
|
|
|
|
|
|
білім
|
|
|
|
|
|
|
қылқалам
|
|
|
|
|
|
|
жаза
|
|
|
|
|
|
|
Көзімізді жұмамыз.Мұғалім
зат есімдерді айтады,егер деректі зат есім болса,оң қолын
көтереді,дерексіз зат есім болса сол қолын
көтереді.
8-тапсырма.Мәтінді оқи
отырып,деректі және дерексіз
зат есімдерді теріп
жазады.
Деректі
|
Дерексіз
|
Сурет,мектеп,сиясауыт,көрме,
|
Ынтызарлық,жетістік,қасірет,құштарлық
|
“ҚҚҚ”әдісі
Қиын
болды.......
Қызықты
болды.........
Құнды
болды............
|
Зат есімді
тұлғасына,мағынасына,құрамына қарай
талдайды;
Сөздер:тәрбие,ақыл,дәптер,терезе,арман,достық,сезім,су,қиял,т.б
-деректі зате сімді теріп
жазады ;
-дерексіз зат есімдерді
табады;
Кеспе
парақшаға жазады.
|
Дескриптор:
Берілген
5зат есімді толық талдайды;
5
ұпай
Дескриптор:
Деректі зат
есім-1ұпай;
Дерексіз зат
есім-1ұпай
Барлығы 2ұпай
|
103-бет
|
ЕБҚЕ
|
-
Оқулықтың 70-бетіндегі
14-тапсырмада қарамен берілген сөздерді көшіріп жазып,түбірі мен
жұрнағын
ажыратыңыз.(Малшы,сауыншы,орманшы,қорғаншы,аспазшы,бақташы)
-
15-тапсырма. 70-бет.Үлгі
бойынша түбірге жұрнақты тіркеп жазыңыз.
-
Үлгі:су-ат,біл-ім,
|
Әр тапсырмаға 5ұпайдан
қойылады.
|
|
70-бет
|