Материалдар / Қиял мен шындық бірлігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қиял мен шындық бірлігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал қазақ тілі пәнінен "Қиял әлемі" бөлімі бойынша "Қиял мен шындық бірлігі" тақырыбы бойынша жазылған. Сабақ жоспары қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2024
336
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді: МДОІЖО: А.Ж.Гульджикова

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:
6. Қиял әлемі
Күні: 22.01.24ж

ҚИЯЛ ӘЛЕМІ Сынып: 5
Мұғалімнің аты жөні: Туржупарова Г.

Қатысқандар саны : Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қиял мен шындық бірлігі.

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

5.2.5.1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға арналған сұрақтар құрастыру;

5.4.4.2. Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану

Сабақ мақсаттары:

Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарлан ған кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал қалыптастыру:
«Мен сізді жақсы көремін, себебі....» тренинг

Оқушылар шеңбер құрады,амандасады.

Бір –біріне мәтінді жалғастыру арқылы тілектер айтады.

Мадақтау


Сабақтың ортасы







Айтылым тапсырмасы:

1-тапсырма (105-бет)

Суретке қарап, сұрақтарға жауап бер.

Сурет қандай тәсілмен жасалған деп ойлайсың?

Суретшінің идеясы қандай?

Бұл жұмыстың авторын білесің бе?


Жазылым тапсырмасы:

2-тапсырма (105-бет)

Суретке қарап,мәтін құрап жаз. Мынадай сөз тіркестерін қолдан:

Жылқы бейнеленген, жаңа тәсіл, қиял мен шындықтың бірлігі, әсер етеді, жүйрік қиял.


Оқылым тапсырмасы:

5-тапсырма (106-бет)

Мәтінді оқып, ат қой. Мәтін мазмұнын түсінуге бағытталған сұрақ құрастыр.



Суретті мұқият қарап, мұғалімі сұрақтарына жауап береді





Суретке қарап,мәтін құрап жазады. Мынадай сөз тіркестерін қолданады:

Жылқы бейнеленген, жаңа тәсіл, қиял мен шындықтың бірлігі, әсер етеді, жүйрік қиял.



Мәтінді оқып, ат қояды. Мәтін мазмұнын түсінуге бағытталған сұрақ құрастырады.

Мысалы:

Бен Хейннің суреттерінің ерекшелігі неде?

Бен Хейннің коллекция саны қанша?

Олардың тақырыбы қандай?

Суретті мұқият қарап, сұрақтарға жауап береді

Әр дұрыс жауапқа 1 ұпай

(барлығы 4 ұпай)






Мәтін құрайды;

Ұсынылған сөздер мен тіркестерді қатыстырады.

4 ұпай





Мәтінге ат қояды;

Сұрақ құрастырады;

2 ұпай


«Қазақ тілі»

5-сынып










Сабақтың соңы

Кері байланыс



Үй тапсырмасы.

Дереккөздерді пайдаланып, Бен Хейннің өмірі мен еңбегі туралы мәтін құрап жаз.


«Почтальон» тәсілі

Балалар қалаған оқушыға сабақта қандай жақсы көрсеткіштер, жетістіктерге жеткенін жазып, сыныптастарына хат немесе телеграмма жазады, сынып кезекшісі- «почтальон» оны апарып береді.








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!