Осы сабақ арқылы жүзеге асатын
оқу мақсаттары
|
5.2.5.1 мәтін мазмұнын
түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға арналған сұрақтар
құрастыру;
5.4.4.2. Зат есімдердің
мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп
қолдану
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Психологиялық ахуал
қалыптастыру: «Мен сізді жақсы көремін,
себебі....» тренинг
|
Оқушылар шеңбер
құрады,амандасады.
Бір –біріне мәтінді жалғастыру
арқылы тілектер айтады.
|
Мадақтау
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Айтылым
тапсырмасы:
1-тапсырма
(105-бет)
Суретке қарап, сұрақтарға
жауап бер.
Сурет қандай тәсілмен жасалған
деп ойлайсың?
Суретшінің идеясы
қандай?
Бұл жұмыстың авторын білесің
бе?
Жазылым
тапсырмасы:
2-тапсырма
(105-бет)
Суретке қарап,мәтін құрап жаз.
Мынадай сөз тіркестерін қолдан:
Жылқы бейнеленген, жаңа
тәсіл, қиял мен шындықтың бірлігі, әсер етеді, жүйрік
қиял.
Оқылым
тапсырмасы:
5-тапсырма
(106-бет)
Мәтінді оқып, ат қой. Мәтін
мазмұнын түсінуге бағытталған сұрақ
құрастыр.
|
Суретті мұқият қарап, мұғалімі
сұрақтарына жауап береді
Суретке қарап,мәтін құрап
жазады. Мынадай сөз тіркестерін қолданады:
Жылқы бейнеленген, жаңа
тәсіл, қиял мен шындықтың бірлігі, әсер етеді, жүйрік
қиял.
Мәтінді оқып, ат қояды. Мәтін
мазмұнын түсінуге бағытталған сұрақ
құрастырады.
Мысалы:
Бен Хейннің суреттерінің
ерекшелігі неде?
Бен Хейннің коллекция саны
қанша?
Олардың тақырыбы
қандай?
|
Суретті мұқият қарап,
сұрақтарға жауап береді
Әр дұрыс жауапқа 1
ұпай
(барлығы 4
ұпай)
Мәтін
құрайды;
Ұсынылған сөздер мен
тіркестерді қатыстырады.
4
ұпай
Мәтінге ат
қояды;
Сұрақ
құрастырады;
2
ұпай
|
«Қазақ
тілі»
5-сынып
|
Сабақтың
соңы
Кері
байланыс
|
Үй
тапсырмасы.
Дереккөздерді пайдаланып, Бен
Хейннің өмірі мен еңбегі туралы мәтін құрап
жаз.
«Почтальон»
тәсілі
Балалар қалаған оқушыға
сабақта қандай жақсы көрсеткіштер, жетістіктерге жеткенін жазып,
сыныптастарына хат немесе телеграмма жазады, сынып кезекшісі-
«почтальон» оны апарып береді.
|
|