Қиял мен шындық бірлігі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қиял мен шындық бірлігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал қазақ тілі пәнінен "Қиял әлемі" бөлімі бойынша "Қиял мен шындық бірлігі" тақырыбы бойынша жазылған. Сабақ жоспары қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне арналған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді: МДОІЖО: А.Ж.Гульджикова

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:
6. Қиял әлемі
Күні: 22.01.24ж

ҚИЯЛ ӘЛЕМІ Сынып: 5
Мұғалімнің аты жөні: Туржупарова Г.

Қатысқандар саны : Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қиял мен шындық бірлігі.

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

5.2.5.1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға арналған сұрақтар құрастыру;

5.4.4.2. Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану

Сабақ мақсаттары:

Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарлан ған кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал қалыптастыру:
«Мен сізді жақсы көремін, себебі....» тренинг

Оқушылар шеңбер құрады,амандасады.

Бір –біріне мәтінді жалғастыру арқылы тілектер айтады.

Мадақтау


Сабақтың ортасы







Айтылым тапсырмасы:

1-тапсырма (105-бет)

Суретке қарап, сұрақтарға жауап бер.

Сурет қандай тәсілмен жасалған деп ойлайсың?

Суретшінің идеясы қандай?

Бұл жұмыстың авторын білесің бе?


Жазылым тапсырмасы:

2-тапсырма (105-бет)

Суретке қарап,мәтін құрап жаз. Мынадай сөз тіркестерін қолдан:

Жылқы бейнеленген, жаңа тәсіл, қиял мен шындықтың бірлігі, әсер етеді, жүйрік қиял.


Оқылым тапсырмасы:

5-тапсырма (106-бет)

Мәтінді оқып, ат қой. Мәтін мазмұнын түсінуге бағытталған сұрақ құрастыр.



Суретті мұқият қарап, мұғалімі сұрақтарына жауап береді





Суретке қарап,мәтін құрап жазады. Мынадай сөз тіркестерін қолданады:

Жылқы бейнеленген, жаңа тәсіл, қиял мен шындықтың бірлігі, әсер етеді, жүйрік қиял.



Мәтінді оқып, ат қояды. Мәтін мазмұнын түсінуге бағытталған сұрақ құрастырады.

Мысалы:

Бен Хейннің суреттерінің ерекшелігі неде?

Бен Хейннің коллекция саны қанша?

Олардың тақырыбы қандай?

Суретті мұқият қарап, сұрақтарға жауап береді

Әр дұрыс жауапқа 1 ұпай

(барлығы 4 ұпай)






Мәтін құрайды;

Ұсынылған сөздер мен тіркестерді қатыстырады.

4 ұпай





Мәтінге ат қояды;

Сұрақ құрастырады;

2 ұпай


«Қазақ тілі»

5-сынып










Сабақтың соңы

Кері байланыс



Үй тапсырмасы.

Дереккөздерді пайдаланып, Бен Хейннің өмірі мен еңбегі туралы мәтін құрап жаз.


«Почтальон» тәсілі

Балалар қалаған оқушыға сабақта қандай жақсы көрсеткіштер, жетістіктерге жеткенін жазып, сыныптастарына хат немесе телеграмма жазады, сынып кезекшісі- «почтальон» оны апарып береді.








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.01.2024
584
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі