1-тапсырма.
ӘТН2.
«Постер»
әдісі
Екі топқа тапсырма аясында
постер құрап, қорғау.
1 топ "Зат есім дегеніміз не?
Мағыналық түрі қандай ?"
2 топ
"Күрделі сөздер түрлері, жасалу жолы"
Бағалау
криитерийі:
• Тақырыпты толық
ашады.
• Сауатты
жазады
• Тақырыпты жеткізуде тілдік
бірізділік талабын сақтайды, ойын толық
жеткізеді.
Постер эстетикалық талғамға
сай
Қ.Б.
топ
бір-бірін бағалайды.
Тыңдалым алды жұмыс.
"Болжау"
стратегиясы
Таныстырылым
көрсетіледі.
-
Көсетілген таныстырылым бойынша қандай ой айта аласыңдар
?
-Суретшінің қиялы қалай көрінген ?
(Оқушылардың ойын таныстырылым бойынша
толықтыр.)
3-тапсырма.
Оқушы
зейінін шоғырландыру.
Аубакиров
Олжас информатика мұғалімі фото шоп туралы түсінік
беру.
Үнтаспадан тыңдату.
Тыңдалым барысы.
Мәтінді
тыңда
4-тапсырма
Тыңдалым соңы
«Сұрақ -
жауап» әдісі
1.Диалог не туралы болды ?
2. Бен
мен Хейнннің шығармашылығы туралы кім - кімге ақпарат
берді?
3.
Әңгіме қандай өнер туралы болды?
4. Айару мен Тұмардың сөйлеу
тілінде қандай ерекшелік бар ?
5. Егер
сен кейіпкердің қасында болсаң, қандай ой қосар едің немесе тағы не
туралы сұрар едің ?
6. Сені
осы жанр қызықтыра ма ?
Бен Хейн туралы
таныстырылым. Қиял мен шындық бірлігі деген осы. Қазіргі заманғы
жаңа бағытта сурет салуды ойлап тапқан. Өзінің қиялындағы өнерді
шындыққа айналдырды.
Бағалау криитерийі:
• Мәтінді
түсінеді
• Сұраққа толық жауап
береді
• Өз ойын, қызығушылығын жеткізе
алады
ҚБ:
5-тапсырма.
Оқылым
Жеке
жұмыс.
106
бет 5- тапсырма оқиды.
"Үшбұрыш"
стратегиясы
Бұрышта оқылым мәтінін
талқылап, мәтінге ат қойыңдар. Мәтін бойынша сұрақтар
дайында.
Барлық оқушылар орындай алады:
Мәтін оқиды. Ат
қояды.
Оқушылардың көпшілігі орындай
алады:
Зат
есімдерді табады
Кейбір оқушылар орындай алады:
Толық
морфологиялық талдау жасайды.
Бағалау криитерийі:
• Мәтінді
оқиды
• топта жұмыс
жасайды.
• Мәтін бойынша сұрақтар
қояды.
Сұраққа
толық жауап береді.
Қ.Б.
"Шапалақ "әдісі
арқылы
Саралау
тапсырмасы
|