Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Пәні: Танымдық әрекеттерін түзету
|
Бөлім: |
Зерде аясын дамыту |
||||
|
Педагогтың тегі, аты, әкесінің (болған жағдайда) |
|
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Қиялын дамыту |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.3.2 адамдардың іс-әрекетін келтіру |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушының қиялын дамытуға арналған жаттығулар жасай алады. |
||||
|
Апта құндылығы |
Жасампаздық – бәрімізге өнеге. |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті
|
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
І. Психологиялық ахуал Ынтымақтастық ортасын құру; «Сәлемдесу» жаттығуы. Мақсаты: қарым-қатынас дағдыларын, топтық өзара әрекеттесу әдістерін дамыту, күйзелісті төмендету. Нұсқау: Қыс, көктем, жаз, күз белгілеріне қарай 4 топқа бөлінейік. Әр топтың міндеті – мимика мен ишарат арқылы басқа топтарға сәлемдесу түрлерін ойлап, құрастыру. |
Оқушылар бір-бірімен сәлемдеседі. Сабаққа назар аударады. |
|
Жыл мезгіл суреттері. Музыка |
|
|
5 мин |
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау «Құндылықтар спектрі» Оқушыға өткен сабақтағы тақырып бойынша сұрақтар қояды. Жігер деген – МЕН. Күш деген - МЕН. Махаббат деген - МЕН. Денсаулық деген - МЕН. Ақылдылық деген - МЕН. |
ЕББҚ оқушы сұрақтарға жауап береді |
|
Слайд |
|
|
Сабақтың ортасы 5 мин 5 мин 20 мин |
ІІІ. Жаңа сабақ Сергіту сәті
Күн
ұйықтайды. 1-тапсырма. Жаттығуларды қайтала.
Ести білу қабілетіміз біз үшін қандай қуаныш әкеледі. Егер, ести білмесек не болар еді? Біздің өмірімізде ести білу қабілетіміздің мәні зор. Бүгін танысатын мамандығымыз журналист. Өзің осы мамандық туралы не білесің? Журналист жер бетінде болып жатқан қызықты және маңызды жағдайларды іздеп, газет, журнал, теледидар арқылы соларды бізге жеткізеді. Келешек журналистке қандай пәндерді білу керек? Журналистке есте сақтау қабілеті не үшін керек? Сонымен қатар, оқырмандарға ойындағыны дұрыс жеткізу үшін журналистің сөздік қоры бай болу керек. Соны тексеріп көрейік. 2-тапсырма: сөздердің оқып, олардың ұқсастығы мен айырмашылығын тауып көрсету: Қол – аяқ құдық – өзен Мысық – жылқы аспан – құс Мұғалім – дүкенші күн – қар Трамвай – автобус 3-тапсырма: Келесі тапсырма да қызықты: Қазір мен кез келген үш сөз беремін. Сенің мақсатың сол үш сөздерді пайдаланып болмайтын оқиғаларды ойлап табу.
4-тапсырма.Суреттердегі айырмашылықтарды тап және осы іс-әрекеттерді қайтала.
|
Жаттығуларды мұғаліммен бірге жасайды. Видеода көрсетілген іс-әрекеттерді қайталайды. . Сөздердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табады. Сөздерді пайдаланып сөйлем құрастырады. |
Ауызша қолдау Жарайсың! Дескриптор: - видеоға қарап, қимылдарды қайталайды. Дескриптор: -сөздердің мағынасына қарай ажырата алады. Дескриптор: -сөздерден сөйлем құрастыра алады; - суреттегі айырмашылықтарды таба алады. |
Слайд
|
|
|
5 мин |
ҮІ. Бекіту «Үш түсіндірме» әдісі. Не себепті ... екендігін түсіндіріңіз. Сіз неге ... ойлайсыз. Сіз неге ... деп есептейсіз |
Сұрақтарға жауап береді. |
|
|
|
|
Сабақтың соңы 2 мин |
ҮІІ: Рефлексиялық
|
Сабақты түсінгені бойынша смайлктің бірін таңдайды. |
Оқушының сабақты меңгеру көңіл-күйі анықталады. |
|
|
|
3 мин
Үйге тапсырма |
ҮІІІ. Оқушыларды бағалау Оқушылар тапсырманы орындауына орай, жетондар беріледі. Берілген жетондарды санап, бағалйды. Жаттығуларды қайтала. |
Әр тапсырмада алған жетондарын санайды |
Жетондары саналады. |
Күнделік |
|
Пәні:Танымдық әрекеттерді түзету
Өткізілген күні:____________________
Оқушының аты-жөні:_____________________
Тақырыбы: Қиялды дамыту.
1-тапсырма: сөздердің оқып, олардың ұқсастығы мен айырмашылығын тауып көрсету:
Қол – аяқ құдық – өзен
Мысық – жылқы аспан – құс
Мұғалім – дүкенші күн – қар
Трамвай – автобус
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1-тапсырма: Келесі тапсырма да қызықты: Қазір мен кез келген үш сөз беремін. Сенің мақсатың сол үш сөздерді пайдаланып болмайтын оқиғаларды ойлап табу.
-
Шелек, ұшақ, терезе
-
Қолғап, тамақ, аяқ
-
Шам, есік, мал
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3-тапсырма.Суреттердегі айырмашылықтарды тап және осы іс-әрекеттерді қайтала.


жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қиялын дамыту
Қиялын дамыту
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Пәні: Танымдық әрекеттерін түзету
|
Бөлім: |
Зерде аясын дамыту |
||||
|
Педагогтың тегі, аты, әкесінің (болған жағдайда) |
|
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Қиялын дамыту |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.3.2 адамдардың іс-әрекетін келтіру |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушының қиялын дамытуға арналған жаттығулар жасай алады. |
||||
|
Апта құндылығы |
Жасампаздық – бәрімізге өнеге. |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті
|
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
І. Психологиялық ахуал Ынтымақтастық ортасын құру; «Сәлемдесу» жаттығуы. Мақсаты: қарым-қатынас дағдыларын, топтық өзара әрекеттесу әдістерін дамыту, күйзелісті төмендету. Нұсқау: Қыс, көктем, жаз, күз белгілеріне қарай 4 топқа бөлінейік. Әр топтың міндеті – мимика мен ишарат арқылы басқа топтарға сәлемдесу түрлерін ойлап, құрастыру. |
Оқушылар бір-бірімен сәлемдеседі. Сабаққа назар аударады. |
|
Жыл мезгіл суреттері. Музыка |
|
|
5 мин |
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау «Құндылықтар спектрі» Оқушыға өткен сабақтағы тақырып бойынша сұрақтар қояды. Жігер деген – МЕН. Күш деген - МЕН. Махаббат деген - МЕН. Денсаулық деген - МЕН. Ақылдылық деген - МЕН. |
ЕББҚ оқушы сұрақтарға жауап береді |
|
Слайд |
|
|
Сабақтың ортасы 5 мин 5 мин 20 мин |
ІІІ. Жаңа сабақ Сергіту сәті
Күн
ұйықтайды. 1-тапсырма. Жаттығуларды қайтала.
Ести білу қабілетіміз біз үшін қандай қуаныш әкеледі. Егер, ести білмесек не болар еді? Біздің өмірімізде ести білу қабілетіміздің мәні зор. Бүгін танысатын мамандығымыз журналист. Өзің осы мамандық туралы не білесің? Журналист жер бетінде болып жатқан қызықты және маңызды жағдайларды іздеп, газет, журнал, теледидар арқылы соларды бізге жеткізеді. Келешек журналистке қандай пәндерді білу керек? Журналистке есте сақтау қабілеті не үшін керек? Сонымен қатар, оқырмандарға ойындағыны дұрыс жеткізу үшін журналистің сөздік қоры бай болу керек. Соны тексеріп көрейік. 2-тапсырма: сөздердің оқып, олардың ұқсастығы мен айырмашылығын тауып көрсету: Қол – аяқ құдық – өзен Мысық – жылқы аспан – құс Мұғалім – дүкенші күн – қар Трамвай – автобус 3-тапсырма: Келесі тапсырма да қызықты: Қазір мен кез келген үш сөз беремін. Сенің мақсатың сол үш сөздерді пайдаланып болмайтын оқиғаларды ойлап табу.
4-тапсырма.Суреттердегі айырмашылықтарды тап және осы іс-әрекеттерді қайтала.
|
Жаттығуларды мұғаліммен бірге жасайды. Видеода көрсетілген іс-әрекеттерді қайталайды. . Сөздердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табады. Сөздерді пайдаланып сөйлем құрастырады. |
Ауызша қолдау Жарайсың! Дескриптор: - видеоға қарап, қимылдарды қайталайды. Дескриптор: -сөздердің мағынасына қарай ажырата алады. Дескриптор: -сөздерден сөйлем құрастыра алады; - суреттегі айырмашылықтарды таба алады. |
Слайд
|
|
|
5 мин |
ҮІ. Бекіту «Үш түсіндірме» әдісі. Не себепті ... екендігін түсіндіріңіз. Сіз неге ... ойлайсыз. Сіз неге ... деп есептейсіз |
Сұрақтарға жауап береді. |
|
|
|
|
Сабақтың соңы 2 мин |
ҮІІ: Рефлексиялық
|
Сабақты түсінгені бойынша смайлктің бірін таңдайды. |
Оқушының сабақты меңгеру көңіл-күйі анықталады. |
|
|
|
3 мин
Үйге тапсырма |
ҮІІІ. Оқушыларды бағалау Оқушылар тапсырманы орындауына орай, жетондар беріледі. Берілген жетондарды санап, бағалйды. Жаттығуларды қайтала. |
Әр тапсырмада алған жетондарын санайды |
Жетондары саналады. |
Күнделік |
|
Пәні:Танымдық әрекеттерді түзету
Өткізілген күні:____________________
Оқушының аты-жөні:_____________________
Тақырыбы: Қиялды дамыту.
1-тапсырма: сөздердің оқып, олардың ұқсастығы мен айырмашылығын тауып көрсету:
Қол – аяқ құдық – өзен
Мысық – жылқы аспан – құс
Мұғалім – дүкенші күн – қар
Трамвай – автобус
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1-тапсырма: Келесі тапсырма да қызықты: Қазір мен кез келген үш сөз беремін. Сенің мақсатың сол үш сөздерді пайдаланып болмайтын оқиғаларды ойлап табу.
-
Шелек, ұшақ, терезе
-
Қолғап, тамақ, аяқ
-
Шам, есік, мал
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3-тапсырма.Суреттердегі айырмашылықтарды тап және осы іс-әрекеттерді қайтала.


шағым қалдыра аласыз















