Материалдар / Қиындық туғызатын оқушылармен жұмыстың мақсат – міндеттері.
Аттестацияға арналған Педагогтердің портфолиосын бағалау парағы
ДАЙЫН МАТЕРИАЛДАРДЫ ЖҮКТЕП АЛЫҢЫЗ!
Жүктеп алу
МАТЕРИАЛДЫ ТЕГІН ЖҮКТЕП АЛЫҢЫЗ!

Қиындық туғызатын оқушылармен жұмыстың мақсат – міндеттері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қиындық туғызатын оқушылармен жұмыстың мақсат – міндеттері мен оқушыны мектепішілік есепке қоюға арналған есеп картасын жасау. Өзара қарым – қатынас беттері мен оқу әрекеті Әлуметтік ұстаздарға көмегі тиетін материал..
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2018
2590
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Солтүстік Қазақстан облысы Есіл ауданы

«Белгілі Е.Зікібаев атындағы Өрнек негізгі мектебі» КММ

Рахимова Замзагуль Талапкеровна


Қиындық туғызатын оқушылармен жұмыстың 
мақсат – міндеттері.

1. Оқушының жеке басын, жанұясын жеке зерттеу; 
2. Оқушының физиологиялық – психологиялық ерекшелігін диагностика арқылы анықтау; 
3. Қиын оқушылармен ақыл – кеңес, әңгімелесу, сырласу жұмыстарын жүргізу; 
4. Мектептің, сыныптың қоғамдық жұмыстарына белсенді түрде араластыру; 
5. Арнайы мамандармен (дәрігерлер, психолог, заң қызметкерлерімен) кездестіру; 
6. Арнайы комиссияларға апару; 
7. Оқушыларға жауапты жұмыстар тапсыру; 
8. Балаға ілтипатпен қарап, оның жағымды жақтарын ашуға тырысу; 
9. Сабаққа қатысуын жүйелі бақылау; 
10. Ата – анасымен үнемі тығыз байланыста болып, ақыл – кеңес беру. 

Диагностикалық зерттеу түрлері 
Медициналық тексеру: Байзолдин Төлеген барлық дәрігерлік бөлмелерден өткізілді. Медициналық анықтама бойынша, оқушының денсаулығы жақсы. Невропатолог ауытқушылық жоқ деп белгіледі. 
Оқушымен жеке жұмыс: Оқушымен жеке әңгіме өткізілді, одан сауалнама, сұрақтар алында, қызығушылығы анықталды. Мақтау – мадақтау жұмыстары жүргізілді. Ақыл – кеңес берілді. 
Заң орындарымен жұмыс: Төлеген инспекторлық тіркеуге алынып, арнайы комиссияға бірнеше рет апарылды. 
Ата – анасымен жүргізілген жұмыс: Оқушының ата – анасымен бірнеше рет кездесіліп, үйіне барылды. Әлеуметтік жағдайлары анықталды. Сыныптағы «Ата – ананың баланы тәрбиелеудегі рөлі» атты ата – аналар оқуына шақырылды. Ақыл – кеңес берілді. 
Психологпен жұмыс: Оқушыны психологпен кездестіру, даму ерекшелігін анықтау. 

Оқушыны мектепішілік есепке қоюға арналған есеп картасы. 


1. Оқушының аты – жөні, сыныбы ________________________________________________
 
2. Туған жылы, айы, күні _________________________________________________________ 
3. Мекен – жайы, телефоны _______________________________________________________ 
4. Ата – аналары туралы мәлімет 
Деректер Анасы Әкесі 
Ата – анасының аты – жөні 
Жұмыс орны .....................................
Қызметі ...................................
Байланыс телефоны .......................................
5. Жанұядағы басқа мүшелер туралы мәліметтер: (аты, жасы, жұмыс орны, оқу орны) 
Атасы______________________________________________________________________
Әжесі________________________________________________________________________
Ағалары _________________________________________________________________________ 
Қарындастары ___________________________________________________________________ 
Басқалар ________________________________________________________________________ 
6. Жанұяға қысқаша мінездеме, бір – бірімен қарым – қатынасы _____________________ 
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 7. Жасөспірімге жанұяның әсері ___________________________________________________ 
_____________________________________________________________________________
8. Жанұяның әлеуметтік – тұрмыстық жағдайы, табысы ____________________________ 
_____________________________________________________________________________
9. Осы мектепте қай кезден бастап оқиды __________________________________________ 
10. Сыныптастарымен қарым – қатынасы __________________________________________ 
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 Мектепке, оқу үлгеріміне, сабаққа қатынасы ________________________________________ 
_____________________________________________________________________________
11. Мектеп өміріндегі, сыныптағы белсенділігі _______________________________________ 
_____________________________________________________________________________
12. Бос уақытындағы қызығушылығы ______________________________________________ 
_____________________________________________________________________________
13. Есепке қойылған себебі, уақыты ________________________________________________ 



















Өзара қарым – қатынас беті. 

1. Оқушының ұжымдағы беделі? 
Басшы, беделді, елеусіз, бөлектенген, енжар. 
2. Ұжымның ескертпелеріне, сындарына, талаптарына қатысы? 
Жағымды, ынтамен, қинала, бей – берекет, өштесе, селқос. 
3. Достары бар ма? 
Тек өзінің сыныбында, сыныптан тыс, сыныпта да, сыныптан тыс та, өзімен шамаластармен, өзінен үлкендермен, өзінен кішілермен, ешкімі жоқ. 
4. Мектеп шараларына қалай және кім болып қатысады? 
Басшы бола алады, ұйымдастырушы, белсенді мүше, енжар орындаушы, қарсы ұйымдастырушы, қатыспайды. 
5. Кімдермен кикілжіңге түседі? 
Сыныптастарымен, басқа сыныптағылармен, мұғалімдермен, ата – аналармен, туысқандарымен. 
6. Қандай еңбек түрін қалайды? 
Ақыл – ой, дене, екеуін де, еңбек етуді ұнатпайды. 
7. Өзіне деген қатынасы? 
Өзіне - өзі сенімді, өзіне - өзі сенімсіз, өзіне сынай қарайды, өзін - өзі бақылайды, жетістікке ұмтылады. 
8. Мәдениет дағдыларын меңгерген бе? 
Қоғамда мәдениетті, шектен шығып кететін кезі болады, мәдениетсіз. 
9. Ерекше жасаған әрекеттері мен тәртіп бұзушылықтары? 
Қашан жасады? Себептері Жүргізілген шаралар, уақыты Нәтижесі 
10. Жанұямен, ата –аналарымен жұмыс. 






Қиындық туғызатын оқушыны бақылау күнделігі. 
1. Аты – жөні 
2. Жасы 
3. Сыныбы 
4. Жанұя құрамы, білімі, кәсібі. Ата – анасының қызметі 
5. Жанұяның педагогикалық жағдайына сипаттама 
6. Қиын оқушыға қысқаша мінездеме (білімі, тәртібі) 
7. Педагогикалық қиындықтарды жою жолдары 
8. Оқушымен, ата – анасымен жүргізілген жұмыстың нәтижелілігі 
• Сауалнама 
• Диагностика 
• Бақылау 
• Міндеттерді алу 
• Түзету жұмыстары 
• Нәтижесі 

Оқу әрекеті. 
Оқушының аты –жөні: 
Оқушы мұғалімнің талаптарын қабылдайды ма? Пәнге қызығушылық танытады ма? _____________________________________________________________________________
1. Сабақта белсенді ме? ____________________________________________________________ 
2. Мұғалімнің сабақ түсіндіргенін тыңдайды ма? ________________________________
3. Талаптанады ма, Сынып жұмыстарына үлгереді ме? _________________________
4. Берілген уақытта жұмыс істей алады ма, әлде тез ауытқып кетеді ме? _____________
5. Тынымсыз немесе селқос болады ма? ___________________________________
6. Жиі шаршайды ма? ____________________________________________________
7. Берілген тапсырманы орындауды жоспарлап, ойланып жасайды ма, әлде бірден кіріседі ме? _________________________________________________________________
8. Өздігінен жұмыс істей алады ма, әлде үнемі көмек керек пе? _______________________
9. Өз жұмысын бақылай алады ма? ___________________________________________
10. Жіберген қатесін өз бетімен таба алады ма? ___________________________________
11. Қиындықты жеңе білуде қайраттылық танытады ма, әлде білім алуды тез қажетсінбейді ме? ___________________________________________________________
12. Материалдаға негізгі ойды таба алады ма? Жалпылай, қорытындылай алады ма? _____________________________________________________________________________ 
13. Бірнеше рет қайталап, жаттап еске сақтай алады ма? __________________________
14. Еске сақтауы қалай? _______________________________________________________
15. Оқылған ережелерді қолдана алады ма? ______________________________________
16. Тіл дамуындағы ерекшелік (сөз қоры, сұраққа жауап беруі, мәтінді айтып беруі, тілдік кемшілігі, тілдің грамматикалық құрылымы). ___________________________________
17. Дағды мен білім жағдайы. ________________________________________________
18. Оқу жағдайы (саналы, дұрыс, тез, мәнерлі жазу техникасы, грамматика, сауатты жазу, арифметикалық дағды). ___________________________________________________
19. Қай пәннен қиналады? ___________________________________________________
20. Себептері? ____________________________________________________________
21. Қандай көмек берілді? Қорытындысы қандай? Қандай уақытта? ________________
22. Мұғалімнің ескертпесіне, бағалауына, мадақтауына қандай көңіл – күй (келіседі, жоқ, эмоциясын ашық көрсетеді: қуаныш, күлкі, жылау, үндемей келіседі) білдіреді? _______
23. Мұғалімнің, сыныптастарының көмегіне қалай қарайды? _____________________
24. Қандай тапсырмалар балаға керексіз, орындағысы келмейді? __________________ 
25. Мұғалімге жиі сұрақ қояды ма? ________________________________________
26. Мектептегі жалпы мінез – құлқы? ___________________________________________
27. Мектеп тәртібінің кестесін орындайды ма? ____________________________________











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!