Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Қиындық туғызатын оқушылармен жұмыстың мақсат – міндеттері.
Материал туралы қысқаша түсінік
Қиындық туғызатын оқушылармен жұмыстың мақсат – міндеттері мен оқушыны мектепішілік есепке қоюға арналған есеп картасын жасау. Өзара қарым – қатынас беттері мен оқу әрекеті Әлуметтік ұстаздарға көмегі тиетін материал..
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
05 Маусым 2018
2505
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қиындық туғызатын оқушылармен жұмыстың мақсат – міндеттері.1. Оқушының жеке басын, жанұясын жеке зерттеу; 2. Оқушының физиологиялық – психологиялық ерекшелігін диагностика арқылы анықтау; 3. Қиын оқушылармен ақыл – кеңес, әңгімелесу, сырласу жұмыстарын жүргізу; 4. Мектептің, сыныптың қоғамдық жұмыстарына белсенді түрде араластыру; 5. Арнайы мамандармен (дәрігерлер, психолог, заң қызметкерлерімен) кездестіру; 6. Арнайы комиссияларға апару; 7. Оқушыларға жауапты жұмыстар тапсыру; 8. Балаға ілтипатпен қарап, оның жағымды жақтарын ашуға тырысу; 9. Сабаққа қатысуын жүйелі бақылау; 10. Ата – анасымен үнемі тығыз байланыста болып, ақыл – кеңес беру. Диагностикалық зерттеу түрлері Медициналық тексеру: Байзолдин Төлеген барлық дәрігерлік бөлмелерден өткізілді. Медициналық анықтама бойынша, оқушының денсаулығы жақсы. Невропатолог ауытқушылық жоқ деп белгіледі. Оқушымен жеке жұмыс: Оқушымен жеке әңгіме өткізілді, одан сауалнама, сұрақтар алында, қызығушылығы анықталды. Мақтау – мадақтау жұмыстары жүргізілді. Ақыл – кеңес берілді. Заң орындарымен жұмыс: Төлеген инспекторлық тіркеуге алынып, арнайы комиссияға бірнеше рет апарылды. Ата – анасымен жүргізілген жұмыс: Оқушының ата – анасымен бірнеше рет кездесіліп, үйіне барылды. Әлеуметтік жағдайлары анықталды. Сыныптағы «Ата – ананың баланы тәрбиелеудегі рөлі» атты ата – аналар оқуына шақырылды. Ақыл – кеңес берілді. Психологпен жұмыс: Оқушыны психологпен кездестіру, даму ерекшелігін анықтау. Оқушыны мектепішілік есепке қоюға арналған есеп картасы. 1. Оқушының аты – жөні, сыныбы ________________________________________________ 2. Туған жылы, айы, күні _________________________________________________________ 3. Мекен – жайы, телефоны _______________________________________________________ 4. Ата – аналары туралы мәлімет Деректер Анасы Әкесі Ата – анасының аты – жөні Жұмыс орны .....................................Қызметі ...................................Байланыс телефоны .......................................5. Жанұядағы басқа мүшелер туралы мәліметтер: (аты, жасы, жұмыс орны, оқу орны) Атасы______________________________________________________________________Әжесі________________________________________________________________________Ағалары _________________________________________________________________________ Қарындастары ___________________________________________________________________ Басқалар ________________________________________________________________________ 6. Жанұяға қысқаша мінездеме, бір – бірімен қарым – қатынасы _____________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 7. Жасөспірімге жанұяның әсері ___________________________________________________ _____________________________________________________________________________8. Жанұяның әлеуметтік – тұрмыстық жағдайы, табысы ____________________________ _____________________________________________________________________________9. Осы мектепте қай кезден бастап оқиды __________________________________________ 10. Сыныптастарымен қарым – қатынасы __________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Мектепке, оқу үлгеріміне, сабаққа қатынасы ________________________________________ _____________________________________________________________________________11. Мектеп өміріндегі, сыныптағы белсенділігі _______________________________________ _____________________________________________________________________________12. Бос уақытындағы қызығушылығы ______________________________________________ _____________________________________________________________________________13. Есепке қойылған себебі, уақыты ________________________________________________
Өзара қарым – қатынас беті. 1. Оқушының ұжымдағы беделі? Басшы, беделді, елеусіз, бөлектенген, енжар. 2. Ұжымның ескертпелеріне, сындарына, талаптарына қатысы? Жағымды, ынтамен, қинала, бей – берекет, өштесе, селқос. 3. Достары бар ма? Тек өзінің сыныбында, сыныптан тыс, сыныпта да, сыныптан тыс та, өзімен шамаластармен, өзінен үлкендермен, өзінен кішілермен, ешкімі жоқ. 4. Мектеп шараларына қалай және кім болып қатысады? Басшы бола алады, ұйымдастырушы, белсенді мүше, енжар орындаушы, қарсы ұйымдастырушы, қатыспайды. 5. Кімдермен кикілжіңге түседі? Сыныптастарымен, басқа сыныптағылармен, мұғалімдермен, ата – аналармен, туысқандарымен. 6. Қандай еңбек түрін қалайды? Ақыл – ой, дене, екеуін де, еңбек етуді ұнатпайды. 7. Өзіне деген қатынасы? Өзіне - өзі сенімді, өзіне - өзі сенімсіз, өзіне сынай қарайды, өзін - өзі бақылайды, жетістікке ұмтылады. 8. Мәдениет дағдыларын меңгерген бе? Қоғамда мәдениетті, шектен шығып кететін кезі болады, мәдениетсіз. 9. Ерекше жасаған әрекеттері мен тәртіп бұзушылықтары? Қашан жасады? Себептері Жүргізілген шаралар, уақыты Нәтижесі 10. Жанұямен, ата –аналарымен жұмыс. Қиындық туғызатын оқушыны бақылау күнделігі. 1. Аты – жөні 2. Жасы 3. Сыныбы 4. Жанұя құрамы, білімі, кәсібі. Ата – анасының қызметі 5. Жанұяның педагогикалық жағдайына сипаттама 6. Қиын оқушыға қысқаша мінездеме (білімі, тәртібі) 7. Педагогикалық қиындықтарды жою жолдары 8. Оқушымен, ата – анасымен жүргізілген жұмыстың нәтижелілігі • Сауалнама • Диагностика • Бақылау • Міндеттерді алу • Түзету жұмыстары • Нәтижесі Оқу әрекеті. Оқушының аты –жөні: Оқушы мұғалімнің талаптарын қабылдайды ма? Пәнге қызығушылық танытады ма? _____________________________________________________________________________1. Сабақта белсенді ме? ____________________________________________________________ 2. Мұғалімнің сабақ түсіндіргенін тыңдайды ма? ________________________________3. Талаптанады ма, Сынып жұмыстарына үлгереді ме? _________________________4. Берілген уақытта жұмыс істей алады ма, әлде тез ауытқып кетеді ме? _____________5. Тынымсыз немесе селқос болады ма? ___________________________________6. Жиі шаршайды ма? ____________________________________________________7. Берілген тапсырманы орындауды жоспарлап, ойланып жасайды ма, әлде бірден кіріседі ме? _________________________________________________________________8. Өздігінен жұмыс істей алады ма, әлде үнемі көмек керек пе? _______________________9. Өз жұмысын бақылай алады ма? ___________________________________________10. Жіберген қатесін өз бетімен таба алады ма? ___________________________________11. Қиындықты жеңе білуде қайраттылық танытады ма, әлде білім алуды тез қажетсінбейді ме? ___________________________________________________________12. Материалдаға негізгі ойды таба алады ма? Жалпылай, қорытындылай алады ма? _____________________________________________________________________________ 13. Бірнеше рет қайталап, жаттап еске сақтай алады ма? __________________________14. Еске сақтауы қалай? _______________________________________________________15. Оқылған ережелерді қолдана алады ма? ______________________________________16. Тіл дамуындағы ерекшелік (сөз қоры, сұраққа жауап беруі, мәтінді айтып беруі, тілдік кемшілігі, тілдің грамматикалық құрылымы). ___________________________________17. Дағды мен білім жағдайы. ________________________________________________18. Оқу жағдайы (саналы, дұрыс, тез, мәнерлі жазу техникасы, грамматика, сауатты жазу, арифметикалық дағды). ___________________________________________________19. Қай пәннен қиналады? ___________________________________________________20. Себептері? ____________________________________________________________21. Қандай көмек берілді? Қорытындысы қандай? Қандай уақытта? ________________22. Мұғалімнің ескертпесіне, бағалауына, мадақтауына қандай көңіл – күй (келіседі, жоқ, эмоциясын ашық көрсетеді: қуаныш, күлкі, жылау, үндемей келіседі) білдіреді? _______23. Мұғалімнің, сыныптастарының көмегіне қалай қарайды? _____________________24. Қандай тапсырмалар балаға керексіз, орындағысы келмейді? __________________ 25. Мұғалімге жиі сұрақ қояды ма? ________________________________________26. Мектептегі жалпы мінез – құлқы? ___________________________________________27. Мектеп тәртібінің кестесін орындайды ма? ____________________________________
Өзара қарым – қатынас беті. 1. Оқушының ұжымдағы беделі? Басшы, беделді, елеусіз, бөлектенген, енжар. 2. Ұжымның ескертпелеріне, сындарына, талаптарына қатысы? Жағымды, ынтамен, қинала, бей – берекет, өштесе, селқос. 3. Достары бар ма? Тек өзінің сыныбында, сыныптан тыс, сыныпта да, сыныптан тыс та, өзімен шамаластармен, өзінен үлкендермен, өзінен кішілермен, ешкімі жоқ. 4. Мектеп шараларына қалай және кім болып қатысады? Басшы бола алады, ұйымдастырушы, белсенді мүше, енжар орындаушы, қарсы ұйымдастырушы, қатыспайды. 5. Кімдермен кикілжіңге түседі? Сыныптастарымен, басқа сыныптағылармен, мұғалімдермен, ата – аналармен, туысқандарымен. 6. Қандай еңбек түрін қалайды? Ақыл – ой, дене, екеуін де, еңбек етуді ұнатпайды. 7. Өзіне деген қатынасы? Өзіне - өзі сенімді, өзіне - өзі сенімсіз, өзіне сынай қарайды, өзін - өзі бақылайды, жетістікке ұмтылады. 8. Мәдениет дағдыларын меңгерген бе? Қоғамда мәдениетті, шектен шығып кететін кезі болады, мәдениетсіз. 9. Ерекше жасаған әрекеттері мен тәртіп бұзушылықтары? Қашан жасады? Себептері Жүргізілген шаралар, уақыты Нәтижесі 10. Жанұямен, ата –аналарымен жұмыс. Қиындық туғызатын оқушыны бақылау күнделігі. 1. Аты – жөні 2. Жасы 3. Сыныбы 4. Жанұя құрамы, білімі, кәсібі. Ата – анасының қызметі 5. Жанұяның педагогикалық жағдайына сипаттама 6. Қиын оқушыға қысқаша мінездеме (білімі, тәртібі) 7. Педагогикалық қиындықтарды жою жолдары 8. Оқушымен, ата – анасымен жүргізілген жұмыстың нәтижелілігі • Сауалнама • Диагностика • Бақылау • Міндеттерді алу • Түзету жұмыстары • Нәтижесі Оқу әрекеті. Оқушының аты –жөні: Оқушы мұғалімнің талаптарын қабылдайды ма? Пәнге қызығушылық танытады ма? _____________________________________________________________________________1. Сабақта белсенді ме? ____________________________________________________________ 2. Мұғалімнің сабақ түсіндіргенін тыңдайды ма? ________________________________3. Талаптанады ма, Сынып жұмыстарына үлгереді ме? _________________________4. Берілген уақытта жұмыс істей алады ма, әлде тез ауытқып кетеді ме? _____________5. Тынымсыз немесе селқос болады ма? ___________________________________6. Жиі шаршайды ма? ____________________________________________________7. Берілген тапсырманы орындауды жоспарлап, ойланып жасайды ма, әлде бірден кіріседі ме? _________________________________________________________________8. Өздігінен жұмыс істей алады ма, әлде үнемі көмек керек пе? _______________________9. Өз жұмысын бақылай алады ма? ___________________________________________10. Жіберген қатесін өз бетімен таба алады ма? ___________________________________11. Қиындықты жеңе білуде қайраттылық танытады ма, әлде білім алуды тез қажетсінбейді ме? ___________________________________________________________12. Материалдаға негізгі ойды таба алады ма? Жалпылай, қорытындылай алады ма? _____________________________________________________________________________ 13. Бірнеше рет қайталап, жаттап еске сақтай алады ма? __________________________14. Еске сақтауы қалай? _______________________________________________________15. Оқылған ережелерді қолдана алады ма? ______________________________________16. Тіл дамуындағы ерекшелік (сөз қоры, сұраққа жауап беруі, мәтінді айтып беруі, тілдік кемшілігі, тілдің грамматикалық құрылымы). ___________________________________17. Дағды мен білім жағдайы. ________________________________________________18. Оқу жағдайы (саналы, дұрыс, тез, мәнерлі жазу техникасы, грамматика, сауатты жазу, арифметикалық дағды). ___________________________________________________19. Қай пәннен қиналады? ___________________________________________________20. Себептері? ____________________________________________________________21. Қандай көмек берілді? Қорытындысы қандай? Қандай уақытта? ________________22. Мұғалімнің ескертпесіне, бағалауына, мадақтауына қандай көңіл – күй (келіседі, жоқ, эмоциясын ашық көрсетеді: қуаныш, күлкі, жылау, үндемей келіседі) білдіреді? _______23. Мұғалімнің, сыныптастарының көмегіне қалай қарайды? _____________________24. Қандай тапсырмалар балаға керексіз, орындағысы келмейді? __________________ 25. Мұғалімге жиі сұрақ қояды ма? ________________________________________26. Мектептегі жалпы мінез – құлқы? ___________________________________________27. Мектеп тәртібінің кестесін орындайды ма? ____________________________________
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)