Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қиындық туғызатын оқушылармен жұмыстың мақсат – міндеттері.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Солтүстік Қазақстан облысы Есіл ауданы
«Белгілі Е.Зікібаев атындағы Өрнек негізгі мектебі» КММ
Рахимова Замзагуль Талапкеровна
Қиындық
туғызатын оқушылармен жұмыстың
мақсат –
міндеттері.
1. Оқушының жеке басын, жанұясын жеке
зерттеу;
2. Оқушының
физиологиялық – психологиялық ерекшелігін диагностика арқылы
анықтау;
3. Қиын
оқушылармен ақыл – кеңес, әңгімелесу, сырласу жұмыстарын
жүргізу;
4. Мектептің,
сыныптың қоғамдық жұмыстарына белсенді түрде
араластыру;
5. Арнайы
мамандармен (дәрігерлер, психолог, заң қызметкерлерімен)
кездестіру;
6. Арнайы
комиссияларға апару;
7. Оқушыларға
жауапты жұмыстар тапсыру;
8. Балаға
ілтипатпен қарап, оның жағымды жақтарын ашуға
тырысу;
9. Сабаққа
қатысуын жүйелі бақылау;
10. Ата –
анасымен үнемі тығыз байланыста болып, ақыл – кеңес
беру.
Диагностикалық зерттеу
түрлері
Медициналық
тексеру: Байзолдин
Төлеген барлық дәрігерлік бөлмелерден өткізілді. Медициналық
анықтама бойынша, оқушының денсаулығы жақсы. Невропатолог
ауытқушылық жоқ деп белгіледі.
Оқушымен
жеке жұмыс: Оқушымен жеке
әңгіме өткізілді, одан сауалнама, сұрақтар алында, қызығушылығы
анықталды. Мақтау – мадақтау жұмыстары жүргізілді. Ақыл – кеңес
берілді.
Заң орындарымен
жұмыс: Төлеген инспекторлық тіркеуге алынып, арнайы комиссияға
бірнеше рет апарылды.
Ата –
анасымен жүргізілген жұмыс: Оқушының ата –
анасымен бірнеше рет кездесіліп, үйіне барылды. Әлеуметтік
жағдайлары анықталды. Сыныптағы «Ата – ананың баланы тәрбиелеудегі
рөлі» атты ата – аналар оқуына шақырылды. Ақыл – кеңес
берілді.
Психологпен
жұмыс: Оқушыны
психологпен кездестіру, даму ерекшелігін
анықтау.
Оқушыны мектепішілік есепке
қоюға арналған
есеп картасы.
1. Оқушының аты – жөні, сыныбы
________________________________________________
2. Туған жылы,
айы, күні
_________________________________________________________
3. Мекен –
жайы, телефоны
_______________________________________________________
4. Ата –
аналары туралы мәлімет
Деректер Анасы
Әкесі
Ата – анасының
аты – жөні
Жұмыс
орны .....................................
Қызметі ...................................
Байланыс
телефоны .......................................
5. Жанұядағы
басқа мүшелер туралы мәліметтер: (аты, жасы, жұмыс орны, оқу
орны)
Атасы______________________________________________________________________
Әжесі________________________________________________________________________
Ағалары
_________________________________________________________________________
Қарындастары
___________________________________________________________________
Басқалар
________________________________________________________________________
6. Жанұяға
қысқаша мінездеме, бір – бірімен қарым – қатынасы
_____________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Жасөспірімге
жанұяның әсері
___________________________________________________
_____________________________________________________________________________
8. Жанұяның
әлеуметтік – тұрмыстық жағдайы, табысы
____________________________
_____________________________________________________________________________
9. Осы мектепте
қай кезден бастап оқиды
__________________________________________
10.
Сыныптастарымен қарым – қатынасы
__________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мектепке, оқу
үлгеріміне, сабаққа қатынасы
________________________________________
_____________________________________________________________________________
11. Мектеп
өміріндегі, сыныптағы белсенділігі
_______________________________________
_____________________________________________________________________________
12. Бос
уақытындағы қызығушылығы
______________________________________________
_____________________________________________________________________________
13. Есепке
қойылған себебі, уақыты
________________________________________________
Өзара қарым – қатынас беті.
1. Оқушының ұжымдағы
беделі?
Басшы, беделді, елеусіз, бөлектенген,
енжар.
2. Ұжымның ескертпелеріне, сындарына,
талаптарына қатысы?
Жағымды, ынтамен, қинала, бей – берекет,
өштесе, селқос.
3. Достары бар
ма?
Тек өзінің сыныбында, сыныптан тыс, сыныпта
да, сыныптан тыс та, өзімен шамаластармен, өзінен үлкендермен,
өзінен кішілермен, ешкімі
жоқ.
4. Мектеп шараларына қалай және кім болып
қатысады?
Басшы бола алады, ұйымдастырушы, белсенді
мүше, енжар орындаушы, қарсы ұйымдастырушы,
қатыспайды.
5. Кімдермен кикілжіңге
түседі?
Сыныптастарымен, басқа сыныптағылармен,
мұғалімдермен, ата – аналармен,
туысқандарымен.
6. Қандай еңбек түрін
қалайды?
Ақыл – ой, дене, екеуін де, еңбек етуді
ұнатпайды.
7. Өзіне деген
қатынасы?
Өзіне - өзі сенімді, өзіне - өзі сенімсіз,
өзіне сынай қарайды, өзін - өзі бақылайды, жетістікке
ұмтылады.
8. Мәдениет дағдыларын меңгерген
бе?
Қоғамда мәдениетті, шектен шығып кететін кезі
болады, мәдениетсіз.
9. Ерекше жасаған әрекеттері мен тәртіп
бұзушылықтары?
Қашан жасады?
Себептері Жүргізілген шаралар, уақыты
Нәтижесі
10. Жанұямен,
ата –аналарымен жұмыс.
Қиындық
туғызатын оқушыны бақылау
күнделігі.
1. Аты –
жөні
2.
Жасы
3.
Сыныбы
4. Жанұя
құрамы, білімі, кәсібі. Ата – анасының
қызметі
5. Жанұяның
педагогикалық жағдайына сипаттама
6. Қиын оқушыға
қысқаша мінездеме (білімі, тәртібі)
7.
Педагогикалық қиындықтарды жою
жолдары
8. Оқушымен,
ата – анасымен жүргізілген жұмыстың
нәтижелілігі
•
Сауалнама
•
Диагностика
•
Бақылау
• Міндеттерді
алу
• Түзету
жұмыстары
•
Нәтижесі
Оқу
әрекеті.
Оқушының аты
–жөні:
Оқушы
мұғалімнің талаптарын қабылдайды ма? Пәнге қызығушылық танытады ма?
_____________________________________________________________________________
1. Сабақта
белсенді ме?
____________________________________________________________
2. Мұғалімнің
сабақ түсіндіргенін тыңдайды ма?
________________________________
3. Талаптанады
ма, Сынып жұмыстарына үлгереді ме?
_________________________
4. Берілген
уақытта жұмыс істей алады ма, әлде тез ауытқып кетеді ме?
_____________
5. Тынымсыз
немесе селқос болады ма?
___________________________________
6. Жиі шаршайды
ма?
____________________________________________________
7. Берілген
тапсырманы орындауды жоспарлап, ойланып жасайды ма, әлде бірден
кіріседі ме?
_________________________________________________________________
8. Өздігінен
жұмыс істей алады ма, әлде үнемі көмек керек пе?
_______________________
9. Өз жұмысын
бақылай алады ма?
___________________________________________
10. Жіберген
қатесін өз бетімен таба алады ма?
___________________________________
11. Қиындықты
жеңе білуде қайраттылық танытады ма, әлде білім алуды тез
қажетсінбейді ме?
___________________________________________________________
12.
Материалдаға негізгі ойды таба алады ма? Жалпылай, қорытындылай
алады ма?
_____________________________________________________________________________
13. Бірнеше рет
қайталап, жаттап еске сақтай алады ма?
__________________________
14. Еске
сақтауы қалай?
_______________________________________________________
15. Оқылған
ережелерді қолдана алады ма?
______________________________________
16. Тіл
дамуындағы ерекшелік (сөз қоры, сұраққа жауап беруі, мәтінді айтып
беруі, тілдік кемшілігі, тілдің грамматикалық құрылымы).
___________________________________
17. Дағды мен
білім жағдайы.
________________________________________________
18. Оқу жағдайы
(саналы, дұрыс, тез, мәнерлі жазу техникасы, грамматика, сауатты
жазу, арифметикалық дағды).
___________________________________________________
19. Қай пәннен
қиналады?
___________________________________________________
20. Себептері?
____________________________________________________________
21. Қандай
көмек берілді? Қорытындысы қандай? Қандай уақытта?
________________
22. Мұғалімнің
ескертпесіне, бағалауына, мадақтауына қандай көңіл – күй (келіседі,
жоқ, эмоциясын ашық көрсетеді: қуаныш, күлкі, жылау, үндемей
келіседі) білдіреді? _______
23. Мұғалімнің,
сыныптастарының көмегіне қалай қарайды?
_____________________
24. Қандай
тапсырмалар балаға керексіз, орындағысы келмейді?
__________________
25. Мұғалімге
жиі сұрақ қояды ма?
________________________________________
26. Мектептегі
жалпы мінез – құлқы?
___________________________________________
27. Мектеп
тәртібінің кестесін орындайды ма?
____________________________________