Солтүстік Қазақстан облысы Есіл ауданы
«Белгілі Е.Зікібаев атындағы Өрнек негізгі мектебі» КММ
Рахимова Замзагуль Талапкеровна
Қиындық туғызатын оқушының тәрбиелік
деңгейінің
диагностикасы.
Оқушының аты –жөні:
__________________________
Бағалау өлшемдері Тәрбиелік белгілері
Баға
Эрудициясы Білімі қанағаттанарлық, қосымша
білім көздерін пайдаланбайды, сөйлеу мәдениеті, зеректілігі,
тапқырлығы қанағаттанарлық.
Ынтасы Ұмтылыс жоқ, жауапкершілігі төмен,
өзіндік әрекеттері жоқ, бірақ өзара көмекке келуге даяр, зейіні
төмен.
Еңбек сүйгіштігі Жалпы жинақы, еңбекті жақсы
көреді, еңбек қауіпсіздігін сақтайды, еңбегі өнімді, еңбек тәртібін
сақтайды.
Адамгершілілігі, саналылығы Адамгершілігі
бар, адамдық қарым – қатынасы дұрыс, мейірімді, мәдени мерекелерге
баруды ұнатады, мінез – құлық ережелерін орындайды, бірақ мектеп
жарғысын орындамайды.
Табиғатқа қатынасы Жерге, табиғатқа,
өсімдікке, жануарға аялы көзқараспен
қарайды.
Эстетикалық талғамы Сырт пішіні жинақы, таза,
ұқыпты киініп жүреді, жазуы таза,
әдемі.
Өзін - өзі жетілдіру дағдылары Өзінің мінез –
құлқын реттей алмайды, уақытын тиімді пайдаланбайды, денсаулығын
күтпейді, жеке бас тазалығы орташа, өзін - өзі
жетілдірмейді.
Экономикалық санасы Экономикалық сауаттылығы
төмен, қоғамдық істерге белсенді болғанымен саналы әрекет жасай
алмайды.
Азаматтық санасы Пікірталасқа түсе аламайды,
мақсат қоймайды, өз әрекетіне өзі баға
бермейді.
Құқықтық санасы Құқықтық білімі өте
төмен.
Бақылау
картасы
Оқушының аты – жөні ___________________
сыныбы ________
|
№
|
Бақылаудың мазмұны |
Байқалмайды |
Кейде
|
Жиі |
|
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
1 Оқу –
іс-әрекеті
Немқұрайлылық;
Оқығысы
келмейді;
Оқу үлгерімі
төмен;
Оқу бағдарламасын меңгеруде
қиналады;
Бір немесе бірнеше пәндерден үнемі үлгерімі
төмен;
2 Құрдастарымен қарым –
қатынасы
Сыныптағы
жағдайы
Бөлек
жүреді;
Өзін сыныпқа қарсы
қояды;
Мінезі қиын балаларды басқарушы ретінде өзін
сезінеді;
Басқа балаларға
қатынасы
Өзінен әлсіз және кіші балаларға күш
көрсетеді;
Құрдастарын
ұнатпайды;
Әр түрлі жастар тобына
кіреді;
3 Бос уақытын
өткізуі
Үйірмелер мен секцияларға
қатыспайды;
Сабақтан бос уақытын үйден тыс (ауладағы
достарымен) өткізеді;
Ішімдік
ішеді;
Темекі
шегеді;
Өмір сүруіне ақша табумен
айналысады;
4 Еңбекке қатынасы, кәсіптік
бағыттылығы
Мамандық
таңдау
Өз мүмкіндігі мен қабілетін
білмейді;
Кәсіптік
айқындалмаған;
Өзі таңдаған мамандығына қатысты қасиеттері
дамыған;
Еңбекке
қатынасы
Еңбек етуге
қарсы;
Мектепте және үйде еңбек міндеттерін
орындамайды;
Жауапсыз
қарайды;
5 Үлкендермен қарым –
қатынасы
Ұстаздарымен
Бір немесе бірнеше мұғаліммен қайшылықты
сипаттағы қарым – қатынаста;
Дөрекі;
Өтірік
айтады;
Ата –
анасымен
Қайшылықты мінез –
құлықта;
Өтірік
айтады;
Дөрекі;
6 Мінез – құлық және
әрекеттер
Мектепте
Сабақтан
қалу;
Мектеп тәртібін
бұзу;
Дөрекі
сөйлеу;
Мектеп мүлкін
бүлдіру;
Сабақты
бөлу,
Төбелесу;
Үйде
Үйден
қашу;
Үй міндеттерін
орындамау,
Ешкімді
тыңдамау;
Өтірік
айту;
Құқыққа қарсы
әрекеттер
Қаңғыбастыққа
салыну;
Қайыр
сұрау;
Құмар ойындар
ойнау;
Есірткі
қолдану;
Жезөкшелікпен
айналысу;
Ұрлық
жасау;
Алаяқтық
алдау;
Мүлікті
бүлдіру;
Дене жарақатын салу
(төбелесу)
Ерекше назардағы баланы
зерттеу картасы.
1. Фамилиясы, аты – жөні
_______________________________________________
2. Туған жылы, айы, күні
_______________________________________________
3. Мекен – жайы, телефоны
_____________________________________________
4. Әкесі (фамилиясы, аты – жөні, жұмыс орны,
қызметі, жалақысы, қызмет
телефоны)__________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Анасы
(фамилиясы, аты – жөні, жұмыс орны, қызметі, жалақысы, қызмет
телефоны)
__________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Дәрігерлік
көрсеткіштері (денсаулық тобы, созылмалы аурулары)
__________
______________________________________________________________________
7.
Педагогикалық (қандай пәндерден үлгермейді)
__________________________
______________________________________________________________________
8.
Психологиялық (мінез – құлық, икемділік сипаттары, қабілеті)
_____________
______________________________________________________________________
9. Әлеуметтік -
педагогикалық сипаттамасы:
• Әлеуметтік
қауіпті бейімділігі (ішімдікке, есірткіге, құмар ойындарға)
______
______________________________________________________________________
• әлеуметтік
мінез – құлық ауытқушылығы (дөрекілік, төбелесу, сабақтан қалу,
кішілерді ұрып – соғу, алдау, жануарларды қинау, ұрлық т.б.)
______________
______________________________________________________________________
• Әлеуметтік
беделі (жетекші, бөлініп қалған, ешқандай жағдайы анықталмаған)
___________________________________________________________________
• Әлеуметтік
даму жағдайы (объективті қолайсыз, субъективті қоласыз)
______
______________________________________________________________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қиындық туғызатын оқушының тәрбиелік деңгейінің диагностикасы
Қиындық туғызатын оқушының тәрбиелік деңгейінің диагностикасы
Солтүстік Қазақстан облысы Есіл ауданы
«Белгілі Е.Зікібаев атындағы Өрнек негізгі мектебі» КММ
Рахимова Замзагуль Талапкеровна
Қиындық туғызатын оқушының тәрбиелік
деңгейінің
диагностикасы.
Оқушының аты –жөні:
__________________________
Бағалау өлшемдері Тәрбиелік белгілері
Баға
Эрудициясы Білімі қанағаттанарлық, қосымша
білім көздерін пайдаланбайды, сөйлеу мәдениеті, зеректілігі,
тапқырлығы қанағаттанарлық.
Ынтасы Ұмтылыс жоқ, жауапкершілігі төмен,
өзіндік әрекеттері жоқ, бірақ өзара көмекке келуге даяр, зейіні
төмен.
Еңбек сүйгіштігі Жалпы жинақы, еңбекті жақсы
көреді, еңбек қауіпсіздігін сақтайды, еңбегі өнімді, еңбек тәртібін
сақтайды.
Адамгершілілігі, саналылығы Адамгершілігі
бар, адамдық қарым – қатынасы дұрыс, мейірімді, мәдени мерекелерге
баруды ұнатады, мінез – құлық ережелерін орындайды, бірақ мектеп
жарғысын орындамайды.
Табиғатқа қатынасы Жерге, табиғатқа,
өсімдікке, жануарға аялы көзқараспен
қарайды.
Эстетикалық талғамы Сырт пішіні жинақы, таза,
ұқыпты киініп жүреді, жазуы таза,
әдемі.
Өзін - өзі жетілдіру дағдылары Өзінің мінез –
құлқын реттей алмайды, уақытын тиімді пайдаланбайды, денсаулығын
күтпейді, жеке бас тазалығы орташа, өзін - өзі
жетілдірмейді.
Экономикалық санасы Экономикалық сауаттылығы
төмен, қоғамдық істерге белсенді болғанымен саналы әрекет жасай
алмайды.
Азаматтық санасы Пікірталасқа түсе аламайды,
мақсат қоймайды, өз әрекетіне өзі баға
бермейді.
Құқықтық санасы Құқықтық білімі өте
төмен.
Бақылау
картасы
Оқушының аты – жөні ___________________
сыныбы ________
|
№
|
Бақылаудың мазмұны |
Байқалмайды |
Кейде
|
Жиі |
|
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
1 Оқу –
іс-әрекеті
Немқұрайлылық;
Оқығысы
келмейді;
Оқу үлгерімі
төмен;
Оқу бағдарламасын меңгеруде
қиналады;
Бір немесе бірнеше пәндерден үнемі үлгерімі
төмен;
2 Құрдастарымен қарым –
қатынасы
Сыныптағы
жағдайы
Бөлек
жүреді;
Өзін сыныпқа қарсы
қояды;
Мінезі қиын балаларды басқарушы ретінде өзін
сезінеді;
Басқа балаларға
қатынасы
Өзінен әлсіз және кіші балаларға күш
көрсетеді;
Құрдастарын
ұнатпайды;
Әр түрлі жастар тобына
кіреді;
3 Бос уақытын
өткізуі
Үйірмелер мен секцияларға
қатыспайды;
Сабақтан бос уақытын үйден тыс (ауладағы
достарымен) өткізеді;
Ішімдік
ішеді;
Темекі
шегеді;
Өмір сүруіне ақша табумен
айналысады;
4 Еңбекке қатынасы, кәсіптік
бағыттылығы
Мамандық
таңдау
Өз мүмкіндігі мен қабілетін
білмейді;
Кәсіптік
айқындалмаған;
Өзі таңдаған мамандығына қатысты қасиеттері
дамыған;
Еңбекке
қатынасы
Еңбек етуге
қарсы;
Мектепте және үйде еңбек міндеттерін
орындамайды;
Жауапсыз
қарайды;
5 Үлкендермен қарым –
қатынасы
Ұстаздарымен
Бір немесе бірнеше мұғаліммен қайшылықты
сипаттағы қарым – қатынаста;
Дөрекі;
Өтірік
айтады;
Ата –
анасымен
Қайшылықты мінез –
құлықта;
Өтірік
айтады;
Дөрекі;
6 Мінез – құлық және
әрекеттер
Мектепте
Сабақтан
қалу;
Мектеп тәртібін
бұзу;
Дөрекі
сөйлеу;
Мектеп мүлкін
бүлдіру;
Сабақты
бөлу,
Төбелесу;
Үйде
Үйден
қашу;
Үй міндеттерін
орындамау,
Ешкімді
тыңдамау;
Өтірік
айту;
Құқыққа қарсы
әрекеттер
Қаңғыбастыққа
салыну;
Қайыр
сұрау;
Құмар ойындар
ойнау;
Есірткі
қолдану;
Жезөкшелікпен
айналысу;
Ұрлық
жасау;
Алаяқтық
алдау;
Мүлікті
бүлдіру;
Дене жарақатын салу
(төбелесу)
Ерекше назардағы баланы
зерттеу картасы.
1. Фамилиясы, аты – жөні
_______________________________________________
2. Туған жылы, айы, күні
_______________________________________________
3. Мекен – жайы, телефоны
_____________________________________________
4. Әкесі (фамилиясы, аты – жөні, жұмыс орны,
қызметі, жалақысы, қызмет
телефоны)__________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Анасы
(фамилиясы, аты – жөні, жұмыс орны, қызметі, жалақысы, қызмет
телефоны)
__________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Дәрігерлік
көрсеткіштері (денсаулық тобы, созылмалы аурулары)
__________
______________________________________________________________________
7.
Педагогикалық (қандай пәндерден үлгермейді)
__________________________
______________________________________________________________________
8.
Психологиялық (мінез – құлық, икемділік сипаттары, қабілеті)
_____________
______________________________________________________________________
9. Әлеуметтік -
педагогикалық сипаттамасы:
• Әлеуметтік
қауіпті бейімділігі (ішімдікке, есірткіге, құмар ойындарға)
______
______________________________________________________________________
• әлеуметтік
мінез – құлық ауытқушылығы (дөрекілік, төбелесу, сабақтан қалу,
кішілерді ұрып – соғу, алдау, жануарларды қинау, ұрлық т.б.)
______________
______________________________________________________________________
• Әлеуметтік
беделі (жетекші, бөлініп қалған, ешқандай жағдайы анықталмаған)
___________________________________________________________________
• Әлеуметтік
даму жағдайы (объективті қолайсыз, субъективті қоласыз)
______
______________________________________________________________________
шағым қалдыра аласыз













