Материалдар / Қиынырақ тесттік есептерге талдау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қиынырақ тесттік есептерге талдау

Материал туралы қысқаша түсінік
ҰБТ - ға оқушыларды даярлауда қысқа мерзімді жоспар жазудың үлгісі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Маусым 2018
396
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Қиынырақ тестік есептерге талдау жасау.Сабақтың мақсаты: Қиынырақ тестік есептерге талдау жасаудың тиімді тәсілдерді меңгерту және есеп шығару қабілеттерін дамыту.Сабақтың нәтижесі: Қиынырақ тестік есептерге талдау жасаудың тиімді тәсілдерін меңгеріп , есеп шығарды .Сабақтың түйінді идеялары: Қиынырақ тестік есептерге талдау жасау, есептер шығару.Сабақтың әдіс-тәсілдері: ассосация әдісі Сыныбы: 11 сынып алгебра.

УақытыСабақтың кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалауҚолданылатын ресурстар
9минКіріспеҰйымдастыру кезеңі:Сәлемдесу.Олардың көңіл-күйіне, денсаулығына назар аударып сабаққа даярлығын бағалау.Оқушыларды топқа бөлу.



Миға шабул.









КритерийМатематикалық тілде сөйлеу 1 бФормуланы қолдану 1 бЕсептеп шығару 2 б
Сыныпқа ену, оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу, сәлемдесу.













Жеміс-жидектердің суреттері бойынша топқа бөледі.

Ассосация әдісі бойынша 1-топқа.Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер.2-топқа.Тригонометриялықформулар
Орындарынан тұрып сәлемдеседі, жылы қабақты сезеді.















Жеміс-жидектердің суреттері бойынша топқа бөлінеді.

Топта ақылдасып,формулалардыЖазып қорғайды






















Критерий арқылы бағалау





Критерий арқылы бағалау












Қима суреттер





АКТ









Постер
20 мин









9 мин























Негізгі бөлімБірін-бірі оқыту«Үйрете отырып,үйренемін»

Логикалық есеп
Деңгейлік тапсырмалар береді





«Ой қозғау» әдісі арқылы оқушыларды сыни тұрғыда ойлату мақсатында логикалық есептер беру.
Деңгейлік тапсырмаларды ортада талқылап,есепті тиімді тәсілмен шығарады.





Оқушылар сыни тұрғыдан ойлау арқылы логикалық есептерді шығарады.
Критерий бойынша бағалау





Критерий бойынша бағалау











А-4





слайд
7минҚорытынды

Кері байланыс













Бағалау





Әрбір топ мүшелеріне кері байланыс парақшаларын тарқатып береді.











.

Әрбір топ мүшелері кері байланыс парақшаларына өз ойларын жазады.





Алған бағаларын күнделікке түсіреді.



Формативті бағалау











Өзін-өзі бағалау



















А 4 парағы









А4 парағы


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!